۳۱۰۲۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ورود بیش از ۴ میلیون نفر به خراسان رضوی

سخنگوی ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی از ورود چهار میلیون و ۸۰ هزار و ۷۰۳ مسافر به خراسان رضوی از ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین ماه خبر داد.

سخنگوی ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی از ورود چهار میلیون و ۸۰ هزار و ۷۰۳ مسافر به خراسان رضوی از ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین ماه خبر داد.

محمدحسن واحدی اظهار کرد: از این تعداد ۹۰ هزار و ۴۰۹ نفر از راه هوایی، ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ نفر با قطار، ۳۳۷ هزار و ۸۷۱ نفر با استفاده از وسایل عمومی جاده ای و سه میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۲۳ نفر با وسایل نقلیه شخصی به استان سفر کردند.

وی افزود: دو میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر از این مسافران وارد مشهد شدند که از این تعداد زائر به مشهد، ۸۹ هزار و ۹۶۲ نفر از مسیر هوایی، ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ نفر از راه ریلی، ۲۸۱ هزار و ۵۶۰ نفر با وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای و دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۸۲ نفر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کردند.

جواد وحدتی‌فرد، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: از روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز دوم فروردین ماه سال جاری، در مجموع ۳۳۷ هزار و ۸۷۱ زائر و مسافر با ۱۵ هزار و ۹۰۳ وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به خراسان رضوی وارد شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد، ۲۸۱ هزار و ۵۶۰ نفر با ۱۳ هزار و ۲۴۳ وسیله نقلیه به مشهد سفر کرده‌اند.

وحدتی‌فرد خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت ۳۱۶ هزار و ۷۹۸ مسافر با ۱۵ هزار و ۸۸۹ وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای از خراسان رضوی خارج شده‌اند که از این تعداد ۲۶۴ هزار و ۳۱ نفر با ۱۳ هزار و ۲۴۱ وسیله نقلیه میزان خروجی از مشهد بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان افزود: در این مدت سه میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۲۴ مسافر و زائر با ۸۶۴ هزار و ۲۳۱ وسیله نقلیه شخصی به خراسان رضوی سفر کرده‌اند که از این تعداد دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۸۴ نفر به مشهد عزیمت کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج