اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۰۶۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترافیک سنگین جاده ها و توصیه های پلیس

رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به اینکه ترافیک در برخی نقاط از آزادراه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین است، توجه کافی هنگام رانندگی داشته و قوانین را به طور کامل رعایت کنند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به اینکه ترافیک در برخی نقاط از آزادراه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین است، توجه کافی هنگام رانندگی داشته و قوانین را به طور کامل رعایت کنند.

سرهنگ رضا اکبری افزود: در آزادراه تهران - کرج، در خط شمالی از پل کلاک تا پل فردیس ترافیک سنگین است و در ادامه در آزادراه کرج - قزوین نیز شاهد ترافیک سنگین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری هستیم.

وی تصریح کرد: در خط جنوبی نیز ترافیک از پل حصارک تا پل فردیس سنگین است و در آزادراه کرج - تهران نیز از پل فردیس تا پل کلاک با ترافیک سنگین خودرودها مواجه هستیم.

رئیس پلیس راه استان البرز همچنین اعلام کرد که ترافیک در جاده کرج - چالوس از سه راهی آدران تا میدان امیر کبیر سنگین است که به دلیل بازگشت خودروها در پایان دور اول سفرهای نوروزی است.

وی یادآورشد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.

وی تاکیدکرد: با توجه به وضعیت ترافیک درراه های استان می طلبد رانندگان درهنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

ازابتدای طرح نوروزی تا شامگاه چهارشنبه بیش از۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تردد دراستان البرزانجام شده است .

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج