۳۱۰۷۱۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«پل مک‌ کارتنی» در «دزدان دریایی کارائیب»

«سر پل مک‌کارتنی» - خواننده معروف آمریکایی و از اعضای گروه سابق «بیتلز» - در قسمت جدید فیلم «دزدان دریایی کارائیب» مقابل دوربین می‌رود.

«سر پل مک‌کارتنی» - خواننده معروف آمریکایی و از اعضای گروه سابق «بیتلز» - در قسمت جدید فیلم «دزدان دریایی کارائیب» مقابل دوربین می‌رود.

«مک‌کارتنی» در پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید» در نقش کوتاهی در کنار «جانی دپ» و «خاویر باردم» بازیگران اصلی این فیلم بازی می‌کند.

پیش از این «کیت ریچارد» یکی دیگر از چهره‌های سرشناس موسیقی جهان در سال ۲۰۰۷ در فیلم «دزدان دریایی کارائیب: انتهای دنیا» در نقش پدر کاپیتان «جک اسپارو» بازی کرده بود و «مک ‌کارتنی» دومین چهره عرصه موسیقی محسوب می‌شود که در این مجموعه فیلم نقشی را بر عهده گرفته است.

«پل مک‌ کارتنی» در «دزدان دریایی کارائیب»

مک‌کارتنی ۷۱ ساله تاثیرگذارترین ترانه‌سرا در تاریخ موسیقی آمریکا محسوب می‌شود. وی یکی از چندین هنرپیشه سرشناسی بود که در مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک لندن ۲۰۱۲ حضور پررنگی داشت. مک‌کارتنی با همکاری در گروه موسیقی «بیتل‌ها» به شهرتی بین‌المللی دست یافت. وی در کار نوشتن ترانه آهنگ‌های معروفی چون «دیروز» و «شب روز سخت» با جان لنون همکاری داشت.

«جانی دپ» برای پنجمین بار نقش «کاپیتان اسپارو» را ایفا می‌کند و دیگر بازیگران این فیلم شامل «جفری راش»، «اورلاندو بلوم» و همچنین «خاویر باردم» در نقش اصلی شخصیت شرور می‌شوند.

کارگردانی «دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید» را «یواخیم رونینگ» و «اسپن سندبرگ» فیلمسازان نروژی بر عهده دارند که بیشتر برای ساخت فیلم نامزد اسکار «کان-تیکی» شناخته شده‌اند.

سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» تاکنون به فروش جهانی ۳.۷ میلیارد دلار دست یافته است و کمپانی دیزنی برای قسمت پنجم این فیلم ۲۵۰ میلیون دلار هزینه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج