۳۱۱۰۶۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ

اهمیت برند را در خرید یک محصول نمی‌شود نادیده گرفت؛ فرقی نمی‌کند صحبت از خرید یک اتومبیل باشد یا یک ماشین ظرفشویی و هر وسیله‌ی دیگری. به‌همین خاطر است که وب‌سایت‌های تخصصی هر حوزه معمولا در دوره‌های منظم برندهای فعال در آن حوزه را ارزیابی می‌کنند و به آن‌ها امتیاز می‌دهند.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: اهمیت برند را در خرید یک محصول نمی‌شود نادیده گرفت؛ فرقی نمی‌کند صحبت از خرید یک اتومبیل باشد یا یک ماشین ظرفشویی و هر وسیله‌ی دیگری. به‌همین خاطر است که وب‌سایت‌های تخصصی هر حوزه معمولا در دوره‌های منظم برندهای فعال در آن حوزه را ارزیابی می‌کنند و به آن‌ها امتیاز می‌دهند. وب‌سایت Laptop Mag هم در ارزیابی‌های سالانه‌ی خود به بررسی برندهای تولیدکننده‌ی لپ‌تاپ می‌پردازد و بهترین و بدترین برندها را انتخاب می‌کند.

بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ

با ما همراه باشید تا انتخاب‌های امسال Laptop Mag را بشناسید.

بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ

مبنای امتیازهای Laptop Mag دارا بودن فناوری‌های متنوع و البته سیستم پشتیبانی این برندهاست. با این وجود تاکید شده که حتی کم‌امتیازترین برند گاهی قابلیت‌هایی را ارایه داده که برندهای حاضر در صدر جدول رتبه‌بندی تنها کمی از آن فراتر رفته‌اند.

بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ

امسال برندهای اپل و دل به‌ترتیب رتبه‌های اول و دوم را در این رتبه‌بندی به دست آورده‌اند. رتبه‌ی سوم به ایسوس تعلق گرفته؛ برندی که سال گذشته در رتبه‌بندی مشابه در مرتبه‌ی هفتم قرار داشت. Laptop Mag علت ارتقای رتبه‌ی این برند را در تولید برخی محصولات قدرتمند می‌داند. این در حالی‌ست که برند HP نسبت به سال گذشته از رتبه‌ی سوم به رتبه‌ی ششم سقوط کرده که علت آن عرضه‌ی مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های رده متوسط، کمبود نوآوری در تولیدات و بالاخره پشتیبانی ضعیف بوده است.

رتبه‌ی اول: اپل

بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ

این هفتمین سال است که اپل، عنوان بهترین برند تولید‌کننده‌ی لپ‌تاپ را از Laptop Mag دریافت می‌کند. و این به‌خاطر ترکیبی است که این برند از ساخت لپ‌تاپ‌های رده‌بالا با پشتیبانی‌اش از تکنولوژی‌های جدید ایجاد کرده. همچنین نرم‌افزارهای قدرتمند و ضمانت محصولاتش که به‌راحتی خواه از راه دور و خواه به‌صورت حضوری در دسترس است، از امتیازهای بزرگ این برند محسوب می‌شود.

رتبه‌ی دوم:‌ دل

بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ

دل، برای دومین سال متوالی برترین عرضه‌کننده‌ی لپ‌تاپ‌های PC به انتخاب این سایت شده است. امتیازهای این برند این بار هم طبق معیارهای Laptop Mag به‌خاطر خط تولید لپ‌تاپ‌های قدرتمند و گارانتی مناسبش بالا رفته است. این شرکت طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها در چندین رده عرضه کرده که از لپ‌تاپ‌های رده پایین با سیستم ویندوز و کروم‌بک‌ تا قوی‌ترین سیستم‌های مناسب بازی را شامل می‌شود. بهترین لپ‌تاپ تولید دل به‌انتخاب این سایت، XPS ۱۳ است.

رتبه‌ی سوم: ایسوس

بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ

علت پرش سه‌پله‌ای ایسوس در این رتبه‌بندی، تولید محصولات جذاب و خوش‌ساختی است که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار کرده. لپ‌تاپ باکیفیتی مثل ZenBook UX۳۰۵ توان رقابتی این برند را بسیار بالا برده است. به علاوه ایسوس دست به تولید لپ‌تاپ‌هایی زده که با قیمت پایین به دست مشتری می‌رسد اما مشخصه‌های قابل‌توجهی دارد. F۵۵۵LA نمونه‌ای از این قبیل تولیدات ایسوس است که با قیمتی کمتر از ۴۰۰ دلار عرضه شده در حالی‌که رزولوشن صفحه‌نمایش آن ۱۰۸۰p است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج