۳۱۱۳۱۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پاسخ «قند پهلو» به افشاگری شاعر جوان

امیر قمیشی تهیه کننده و کارگردان قند پهلو می‌گوید که مجری و داوران برنامه‌ی «قند پهلو» سرشناس‌تر و کار آزموده‌تر از آن هستند که بخواهند زیر باز فریب رسانه‌ای مخاطبانشان بروند.

خبرآنلاین: امیر قمیشی تهیه کننده و کارگردان قند پهلو می‌گوید که مجری و داوران برنامه‌ی «قند پهلو» سرشناس‌تر و کار آزموده‌تر از آن هستند که بخواهند زیر باز فریب رسانه‌ای مخاطبانشان بروند.

قمیشی در واکنش به انتشار یادداشتی با عنوان «افشاگری شاعر جوان در مورد قند پهلو» متن کوتاهی را نوشته و در اختیار خبرآنلاین، قرار داده است.

او نوشته: «قند پهلو. مجری و داورانش سر شناس تر و کارآزموده تر از این حرفها بوده اند-که حتی اگر به فرض محال امثال من هم به عنوان برنامه ساز بخواهیم- زیر بار فریب رسانه ای مخاطبانشان بروند.»

او ادامه داده: «با این وجود به حسب وظیفه ذاتی یک برنامه تلویزیونی در قبال بینندگان خود در پشت صحنه سری ششم قند پهلو که این شب ها روی آنتن نوروزی شبکه آموزش سیماست، به صورت مفصل در مورد جزییات و شیوه تولید و پخش قند پهلو در شش سری گذشته توضیح داده خواهد شد.»

۱۴ قسمت نوروزی برنامه‌ی تلویزیونی قند پهلو هرشب در سه نوبت (نه شب یک بامداد و یازده صبح) تا پایان ایام نوروز، روی آنتن می‌رود و دو قسمت چهل دقیقه ای نیز طبق سنوات قبلی این برنامه به پخش پشت صحنه این برنامه و نمایش شیوه‌ی جذب شرکت کنندگان و سایر مراحل تولید و پخش برنامه اختصاص دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای قمیشی ماکه نفهمیدیم چی گفتی وحق باکیه .یازیردیپلم توضیح بده که ماهم بفهمیم یامثل شاعرجوان یه خط برای کم حوصله بنویس تامعلوم بشه قاتل بروسلی کیه

    • بدون نام

      شد مثل همیشه
      یه نفر این وسط داره دروغ میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج