۳۱۱۴۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امدادرسانی به بیش از ۴۳ هزار مسافر

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۴۳ هزار نفر از ۲۵ اسفند ماه تاکنون خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۴۳ هزار نفر از ۲۵ اسفند ماه تاکنون خبر داد.

مصطفی مرتضوی عنوان کرد: از ۲۵ اسفند تاکنون بیش از ۳۳۰۰ مورد عملیات امداد و نجات در کشور صورت گرفته که طی آن به بیش از ۴۳ هزار نفر امدادرسانی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: طی این عملیات‌ها بیش از ۲۳۰۰ نفر نجات یافته، ۲۶۹ مورد رهاسازی و بیش از ۱۵۰۰ نفر انتقال به مراکز درمانی داشته‌ایم.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در عملیات‌های صورت گرفته از ۲۵ اسفند ماه تاکنون بیش از ۱۸ هزار نفر خدمات سرپایی دریافت کرده و به بیش از ۹۰۰ نفر اسکان اضطراری داده شده است، همچنان که به بیش از ۳۰ هزار نفر نیز اسکان موقت نوروزی ارائه شده است.

مرتضوی در ادامه بر اساس گزارش عملیات برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته، عنوان کرد: این عملیات متاثر از پنج استان کشور شامل اصفهان، چهارمحال، زنجان، خوزستان و مازندران بوده است.

وی در ادامه با بیان آن که در هفت محور، عملیات امدادرسانی برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است،‌ اظهار کرد: در این بازه زمانی به بیش از ۳۰۶ نفر امدادرسانی شد و همچنین ۳۴ نفر اسکان و ۵۳ خودرو نیز از برف رهاسازی شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از عملیات سیل و آبگرفتگی از ۸ فروردین تا ساعت ۹ صبح امروز نهم فروردین ماه خبر داد و گفت: این عملیات متاثر از شش استان خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه و مازندران بوده است که طی آن در ۱۱ شهر و روستا امدادرسانی شده‌ است.

مرتضوی در ادامه عنوان کرد: در این عملیات طی این بازه زمانی مشخص به ۹۰۰ نفر امدادرسانی شده، ۶۰ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شده و یک نفر نیز انتقال به مراکز درمانی داشته‌ایم و به دو نفر خدمات سرپایی ارائه شده است.

وی ادامه داد: به دلیل مسدود شدن محور بانه - سقز به ۶۰۰ نفر از مسافران در سه ورزشگاه شهر بانه نیز اسکان داده‌ایم. همچنین عملیات تخلیه آب از ۴۴ واحد مسکونی در مریوان و بانه نیز انجام شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه از رهاسازی ۱۷ خودرو از مسیر سیلاب امدادرسانی در کردستان و زنجان خبر داد و گفت: این عملیات همچنان ادامه دارد.

مرتضوی در ادامه به عملیات‌های امداد و نجات در هشتم فروردین ماه ۹۵ اشاره کرد و گفت: در هشتمین روز تعطیلات نوروز ۲۷۱ ماموریت امدادی داشته که طی آن به ۲۱۸۲ نفر امدادرسانی شده و ۲۲۴ نفر نیز نجات یافتند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها ۲۱ مورد عملیات رهاسازی، ۱۵۱ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۵۹۳ نفر خدمات سرپایی داشته‌ایم.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پایان از اسکان اضطراری ۵۸ نفر در هشتم فروردین ماه خبر داد و گفت: در این روز ۵۶۴ نفر نیز از اسکان موقت (نوروزی) بهره‌مند شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج