۳۱۱۵۳۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مشکلات iOS ۹.۳ این بار در آیفون ۶S و ۶S+

اپل در همان ابتدا به دلیل مشکلات پدید آمده برای برخی محصولات قدیمی تر خود، مجبور شد عرضه iOS ۹.۳ را متوقف کند و اکنون که ارائه بروزرسانی پس از رفع باگ های پیشین از سر گرفته شده، بار دیگر مشکلات جدید دستگاه های دیگر با این نسخه در حال نمایان شدن هستند.

وب‌سایت دیجیاتو - سینا گلستانه: اپل در همان ابتدا به دلیل مشکلات پدید آمده برای برخی محصولات قدیمی تر خود، مجبور شد عرضه iOS ۹.۳ را متوقف کند و اکنون که ارائه بروزرسانی پس از رفع باگ های پیشین از سر گرفته شده، بار دیگر مشکلات جدید دستگاه های دیگر با این نسخه در حال نمایان شدن هستند.

مشکلات iOS 9.3 این بار در آیفون 6S و 6S+

اگر نگاهی به صفحات پشتیبانی وب سایت اپل بیاندازیم، بر اساس گزارش های ثبت شده به نظر می رسد کاربران iPhone ۶S و ۶S Plus پس از دریافت این بروزرسانی قادر نیستند برخی قابلیت های اپلیکیشن های خود را مورد استفاده قرار دهند.

کاربران می گویند باز کردن لینک های اینترنتی موجود در اپلیکیشن های Safari، Mail، Note و Messages روی این نسخه قابل باز کردن نیستند و نرم افزار در صورت کلیک روی آنها بسته یا به شدت کند خواهد شد.

چنین مشکلاتی البته پیشتر نیز در iOS ۹.۲.۱ مشاهده شده بود و برخی کاربران بر همین اساس از تجربیات پیشین بهره گرفته و اعلام داشته اند غیر فعال کردن JavaScript در سافاری، می تواند بخشی از مشکل این اپلیکیشن را به شکل موقتی رفع نماید.

علاوه بر این شایان ذکر است که هرچند به نظر می رسد اینبار قرعه به نام جدیدترین ابزارهای ساخت اپل باشد، اما باز هم نام برخی از محصولات قدیمی تر در میان گزارش ها به چشم می خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج