۳۱۱۶۰۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فوت ۱۹ نفر بر اثر تصادف در نوروز در اصفهان

رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با آغاز طرح نظارت نوروزی بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی تاکنون ۸ هزار و ۱۸۷ مورد بازدید انجام و ۳۷ مرکز پلمب شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با آغاز طرح نظارت نوروزی بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی تاکنون ۸ هزار و ۱۸۷ مورد بازدید انجام و ۳۷ مرکز پلمب شده است.

علی رحمتی اظهار داشت: در حوزه معاونت بهداشتی در سطح استان اصفهان بالغ بر چهار هزار و ۱۶۹ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ترمینال ها و پارک ها، مراکز اقامتی سطح شهر و بین راهی، ۲۳۵ مورد نمونه‌برداری غذایی، ۲۹ مورد برخورد با دستفروشان و نهایتا ۱۹ مورد پلمب انجام شده است.

وی بیان داشت: در دهه اول ستاد نوروزی هشت هزار و ۱۸۷ مورد بازدید، ۶۴۱ مورد نمونه‌برداری و ۳۷ مورد پلمب گزارش شده است.

رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به دیگر بازرسی های انجام شده اظهار کرد: در حوزه معاونت غذا و دارو نیز ضمن ۱۲۱ مورد بازرسی از داروخانه‌ها، واحدهای تولیدی صنایع غذایی و بررسی آزمایشگاه‌ها، نسبت به پاسخگویی بالغ بر یک هزار و ۵۶۲ مورد سوالات، نیازمندی و کمبودهای دارویی در این پنج روز خدمت رسانی انجام شده است.

وی گفت: آمار کلی تحت عنوان آمار دهه اول ستاد نوروزی ۲۱۱ مورد بازرسی و سه هزار و ۶۱۲ مورد پاسخگویی گزارش شده است.

رحمتی با ارائه گزارش عملکرد حوزه‌های مختلف معاونت درمان در ایام نوروز افزود: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی با ۱۲۴ پایگاه فعال بالغ بر ۲۲ هزار تماس هماهنگی تلفنی و بی سیم در سطح اصفهان،دو هزار و ۵۰۶ مورد ماموریت امدادخواهی انجام شده که از این تعداد، حدود ۷۵۳ مورد مصدومین ناشی از حوادث ترافیکی و حدود یک هزار و ۷۵۳ مورد نیز حوادث غیرترافیکی و ۱۳ مورد فوتی بوده است.

وی تاکید کرد: در مجموع طی دهه اول فعالیت ستاد نوروزی ۴۰ هزار تماس امداد خواهی، چهار هزار و ۸۱۵ مورد ماموریت، امدادرسانی به یک هزار و ۵۶۷ مورد تصادفی و سه هزار و ۲۴۸ مورد غیر تصادفی صورت پذیرفته است و ۱۹ مورد فوت ناشی از تصادفات نیز گزارش شده است.

رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان تاکید کرد: همچنین در حوزه ستاد هدایت و مرکز پایش مراقبت های پزشکی نیز ضمن هماهنگی های نظارتی به صورت شبانه روزی بالغ بر سه هزار و ۲۲۰ مکالمه در خصوص انتقال بیماران، اطلاع‌رسانی و هماهنگی بین مراکز درمانی مدیریت شده، ضمن اینکه بیش از ۱۲۳ مورد مداخله نظارتی مانیتورینگ صورت پذیرفته و با استقرار کارشناس بیماری‌های خاص، هماهنگی در ارائه خدمات دیالیز به ۱۷ مسافر انجام شده است.

رحمتی آمار ارائه شده در دهه اول ستاد نوروزی را عنوان کرد و گفت: پنج هزار و ۹۷۰ تماس هماهنگی اعزام، اطلاع رسانی و نظارتی در ستاد هدایت و مرکز پایش مراقبت‌های پزشکی، ۲۳۸ مورد مداخله مانیتورینگ و ارائه خدمات دیالیز به ۳۹ مسافر توسط کارشناس مستقر بیماری‌های خاص معاونت درمان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های نظارتی درمان نیز با تیم‌هایی مشتمل بر واحدهای نظارتی اورژانس پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی، مامایی، آزمایشگاه، تصویربرداری دندانپزشکی، درمانگاه‌های شبانه روزی و دندانپزشکی، ۱۳۷ بازدید کارشناسی و در حوزه تیم‌های مدیریتی بالغ بر ۱۶ بازید از مراکز مرتبط ستاد نوروزی انجام شده که جمعا تحت عنوان آمار دهه اول ستاد نوروزی ۲۶۵ مورد بازدید نظارتی کارشناسی و ۳۶ مورد بازدید مدیریتی صورت پذیرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج