۳۱۲۶۰۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

جزییات مرگ بهیار ۴۵ ساله در بیمارستان

عضو هیأت مدیره نظام پرستاری زاهدان گفت: زمانی این بهیار ۴۵ ساله را پیدا می‌کنند که چندین ساعت از زمان مرگش گذشته و دچار جمود نعشی شده بود.

جام جم آنلاین: عضو هیأت مدیره نظام پرستاری زاهدان گفت: زمانی این بهیار ۴۵ ساله را پیدا می‌کنند که چندین ساعت از زمان مرگش گذشته و دچار جمود نعشی شده بود.

سلیمان نارویی گفت: صفورا شهرکی بهیاری با ۲۵ سال خدمت در بخش سوختگی بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان (ص) بود که به‌تنهایی در بخش کشیک بوده و به رحمت ایزدی پیوست.

وی با اشاره به وقوع این حادثه در شیفت عصر بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان، افزود: در آن زمان یک بیمار در بخش بستری بوده که حدود ساعت ۵ عصر رزیدنت جراحی برای نوشتن یک مشاوره به بخش مراجعه می‌کند و هرچه آیفون را می‌زند کسی در را باز نمی‌کند.

این عضو هیأت‌مدیره نظام پرستاری زاهدان افزود: سپس این رزیدنت جراحی شروع به در زدن می‌کند و پس از مدت زمان طولانی، در توسط همراه بیمار سوختگی در باز می‌شود و بعد رزیدنت شروع به صدا کردن بهیار می‌کند اما پاسخی نمی‌شنود.

نارویی گفت: بالاخره رزیدنت جراحی وی را در رختکن پیدا می‌کند که روی مبل نشسته و فوت کرده است و از همراه بیمار که سؤال می‌کند کی ایشان را دیده و همراه عنوان می‌کند اصلاً بهیار را ندیده است یعنی از ابتدا شیفت ساعت ۲ تا ۵ عصر.

وی با بیان اینکه وی در همان لحظه ورود به رختکن فوت کرده است، ادامه داد: زمانی وی را پیدا می‌کنند که چندین ساعت از زمان مرگش گذشته و دچار جمود نعشی شده بود.

این عضو هیأت‌مدیره نظام پرستاری زاهدان در گفت وگو با پایگاه خبری نظام پرستاری تهران افزود: هم‌اکنون به مدت ۴ سال است که شیفت‌های بخش سوختگی بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان تک‌نفره اداره می‌شود یا با یک پرستار و یا با یک بهیار.

نارویی یادآور شد: بارها نسبت به این موضوع به دفتر پرستاری اعتراض شد که مسئولان همواره کمبود نیروی انسانی را عنوان کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمانی وی را پیدا می‌کنند که چندین ساعت از زمان مرگش گذشته و دچار جمود نعشی شده بود!!!!!!!!!!!!... هه!ان هم در بیمارستان ! خدا بداد مریضانش برسه

    • نوشا

      کمبود پرسنل به کنار ...جالب اینجاست سوپروایزر شیفت عصر موظف بازدید کنه از بخش ها ... یعنی عملا نظارتی وجود نداشته

    • بدون نام

      جمود نعشی یعنی چی؟

      پاسخ ها

      • sara

        یعنی بدنش خشک و سفت شده

    • هاشم

      بسمه تعالی
      کاش فانون درمملکت ماجایگاه خودش راپیداکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج