۳۱۴۰۵۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

زندگی دو قلوهای به هم چسبیده با دو پا

پین و پن دوقلوهای به هم چسبیده تایلندی ، هفت سال است که رنج زندگی را در لذت باهم بودن تاخت زده‌اند.

رکنا: پین و پن دوقلوهای به هم چسبیده تایلندی ، هفت سال است که رنج زندگی را در لذت باهم بودن تاخت زده‌اند. این دوقلوها که از ناحیه شکم به هم چسبیده‌اند، دو پا و 4 دست دارند و با وجود تمام مشکلاتی که سر راه شان وجود دارد، دست از مبارزه با مشکلات زندگی برنداشته و از کنار هم بودن لذت می‌برند.



به گزارش سایت خبری میرر، داستان زندگی این دوقلوها بسیار عجیب و باور نکردنی است، این دوقلوها باهم غذا می‌خورند، درکنار هم درس می‌خوانند و بازی می‌کنند، سرنوشت گره خورده این کودکان به یکدیگر باعث شده است تا نمایی دیگر از زندگی را تجربه کنند، پین حرکت یک پا را کنترل می‌کند و کنترل پای دیگر به عهده پن است،همین مسأله باعث می‌شود تا گاهی اوقات تصمیم گیری‌های شان به نتیجه مشترک نرسد و به مجادله و درگیری منجر می‌شود. اما معمولاً پین می‌تواند، نقشه خود را عملی کند و پن را برای عملی کردن نقشه اش ، متقاعد کند. پین و پن یاد گرفته‌اند که چگونه باهم تعامل داشته باشند، یاد گرفته‌اند از پله‌ها بالا روند و حتی به پارک بازی محلی می‌روند و در کنار دیگر کودکان، شاد بودن را تجربه می‌کنند.مادر ۳۶ ساله این دوقلوها می‌گوید، علاقه دو قلوها به درس و مطالعه باور نکردنی است، آنها مطالعه را از هر کاری در دنیا بیشتر دوست دارند. علائق هر دو متفاوت است، به طور مستقل غذا می‌خورند، اسباب بازی‌های شان متفاوت است و در حالی که بسیار به هم نزدیک هستند ، مستقل از هم زندگی می‌کنند و فاصله‌های علایق شان از یکدیگر حفظ شده است.وی ادامه می‌دهد، همیشه تصور می‌کردم زندگی پین و پن در کنار هم ممکن نباشد، اما همیشه بهانه‌ای برای مبارزه با مشکلات و لبخند به زندگی پیدا می‌شود، دو قلوهای دوست داشتنی من ، هفت سال است که هر روز به امید دیدن دوباره خورشید از خواب بلند می‌شوند، لبخند می‌زنند و راهی جدید برای مقابله با چالش‌های پیش روی شان پیدا می‌کنند. اما این همه ماجرا نیست، بیماری و رنج زندگی سایه به سایه آنها حرکت می‌کند و نمی‌دانم چه آینده‌ای پیش روی آنها خواهد بود. در حال حاضر مؤسسات خیریه زیادی تمایل دارند تا مسیر زندگی را برای این دوقلوهای سختکوش و امیدوار هموار کنند.آمارها نشان می‌دهد، پدیده به هم چسبیدن دوقلوها به این صورت بسیار نادر بوده و از هر دو و نیم میلیون تولد دوقلوها تنها یکی از آنها احتمال دارد تا به این بحران دچار شود. ماه گذشته دوقلوهای به هم چسبیده از ناحیه شکم در ۵ ماهگی پس از قرار گرفتن تحت عمل جراحی ۱۲ ساعته جدا شدند که این عمل جراحی با صرف هزینه‌ای معادل ۶۰ هزار دلار که با کمک خیرین پرداخت شد، انجام گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج