بازگشت پژو به آمریکا
قالیشویی ادیب_هدر
لاویه_هدر
قالیشویی ادیب_هدر
لاویه_هدر
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی ادیب_هدر
لاویه_هدر
ایرانیان - f تبلت1111
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
دکتر نداف کرمانی 1
فرش مرتضوی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
فرش مرتضوی_3
دکتر نداف کرمانی 3
فرش مرتضوی_ 4
دکتر نداف کرمانی 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
فرش مرتضوی_2
دکتر نداف کرمانی 2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۳۱۴۹۲۵
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
۵۳۷۹
خودروساز فرانسوی پژو سیتروئن در تدارک بازگشت به آمریکا پس از یک ربع قرن غیبت در این بازار است.
خبرگزاری ایسنا: خودروساز فرانسوی پژو سیتروئن در تدارک بازگشت به آمریکا پس از یک ربع قرن غیبت در این بازار است.

نخستین گام این شرکت راه اندازی یک سرویس اشتراک خودرو تا سال 2017 خواهد بود تا 25 سال پس از اینکه به دلیل فروش ضعیف و رقابت شدید برندهای آمریکایی و ژاپنی از آمریکا خارج شد، مجددا به این کشور بازگردد.

کارلوس تاوارس، مدیرعامل پژو سیتروئن در این باره اظهار کرد: این شرکت به شکل بسیار حساب شده و گام به گام ظرف یک دهه آینده در آمریکا حاضر خواهد بود.

تاوارس گفت: نخستین گام تاسیس یک سرویس اشتراک خودرو با خودروهایی خواهد بود که توسط شرکت فرانسوی خودروی برقی گروه بولوره تولید می‌شوند و تحت برند این شرکت خواهند بود. پس از آن پژو مدلهای خود را در این سرویس اشتراک خودرو معرفی خواهد کرد. مرحله سوم این طرح، آغاز فروش مستقیم مدلهای پژو به مصرف کنندگان آمریکایی خواهد بود.

بازگشت به منطقه آتلانتیک نشانه دیگری از ظهور مجدد و احیای اعتماد پژو است که سه سال قبل در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بود.

دومین خودروساز بزرگ اروپا پس از دو سال کاهش هزینه و احیای بازار خودروی اروپا اکنون شرکت سودآوری به شمار می‌رود و به سوی گسترش فعالیتش گام برمی‌دارد. گسترش حضور به بازار آمریکا تنها یکی از اهداف استراتژیک پژو است که امیدوار است تا پنج سال آینده به آن دست پیدا کند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، تغییر استراتژی به سمت رشد فعالیت در واکنش به انتقاد سرمایه گذاران و تحلیلگران انجام می‌گیرد. اگرچه سودآوری پژو مورد استقبال قرار گرفته اما بسیاری از سرمایه گذاران نگرانند که درآمد و فروش این شرکت به اندازه سریع رشد نمی‌کند تا پایداری در بلندمدت را تضمین کند. پژو سال گذشته با وجود اینکه نرخ فروشش تنها 1.2 درصد رشد کرد سودآور بود.
برچسب ها:
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
فرش تارنگ_1
شیرآلات زمانی_1
فرش ریحان 1
اپیلاسیون نانا 1
فرش تارنگ_3
اپیلاسیون نانا 3
فرش ریحان 3
شیرآلات زمانی_3
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_4
فرش تارنگ_4
فرش ریحان 4
فرش تارنگ_2
شیرآلات زمانی_2
فرش ریحان 2
اپیلاسیون نانا 2
سفیر بار ساقدوش_فوتر موبایل
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
استیل رگال_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
چوب و هنر _فوتر موبایل
ایرانیان- فوتر موبایل222
کالابرد_فوترموبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
دکتر عارفی - موبایل فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
فرش تارنگ_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
چوب و هنر _فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
ایرانیان-فوتراصلی222
دکتر عارفی - فوتر
کالابرد_فوتر
سفیر بار ساقدوش_فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
استیل رگال_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
دیاکو_فوتر داخلی
فرش تارنگ_فوتر
شفا_فوتر
دکتر قدیمی_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
بانک کتاب پایتخت_فوتر