۳۱۵۱۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بن لادن از قبر بازار طلا را کنترل می‌کند!

یک روزنامه آمریکایی تاکید کرد که سرکرده سابق سازمان تروریستی القاعده به اتباع خود دستور داده بود تا در طلا سرمایه‌گذاری کنند.

پایگاه خبری شبکه العالم: یک روزنامه آمریکایی تاکید کرد که سرکرده سابق سازمان تروریستی القاعده به اتباع خود دستور داده بود تا در طلا سرمایه‌گذاری کنند.

روزنامه نیویورک تایمز آورده است که اسامه بن لادن پیش بینی کرده بود که قیمت طلا در سالهای آتی افزایش پیدا خواهد کرد از این رو به پیروان خود دستوراتی مبنی بر سرمایه گذاری در این فلز گرانبها داده بود.

این روزنامه آمریکایی نامه ای از اسامه بن لادن که قبل از کشته شدنش نوشته بود، منتشر کرد، بن لادن در این نامه آورده است "قیمت کلی طلا به سمت افزایش حرکت می کند". این تروریست در نامه ای خطاب به عطیه عبدالرحمن عضو ارشد القاعده گفته بود که قیمت طلا در سالهای آتی به ۳ هزار دولار در هر اونس خواهد رسید.

بن لادن ۵ میلیون دلار در این سازمان تروریستی سرمایه گذاری کرده بود که این مبلغ را در ازای دریافت فدیه برای آزادی یک دیپلمات افغانستانی به دست آورد.

بناینگذار این سازمان تروریستی اتباع خود را تشویق کرد تا یک سوم این فدیه را در طلا، یک سوم دیگر در یورو و مابقی در دینار کویت و یوان چین سرمایه گذاری کنند.

بن لادن اتباع خود را وادار کرد تا شمش های طلا بویژه از نوع آسیایی آن را خریداری کنند و از خرید ارز پاکستان و یا معامله با آن خودداری کنند، زیرا بنا به پیش بینی های وی این ارز سیر نزولی پیدا خواهد کرد.

سرکرده سابق القاعده در نامه خود که نیروهای دریایی آمریکا به آن دست یافته اند، گفته بود که در حال حاضر قیمت هر اونس طلا ۱۳۹۰ دلار است، اما قبل از حوادث نیویورک و واشنگتن ۲۸۰ دلار بوده است، بنابرین اگر قبل از افشای این نامه، قیمت طلا به ۱۵۰۰ دلار یا اندکی بیشتر برسد؛ بدین معناست که همچنان شرایط خوبی برای خرید طلا فراهم است.

در دسامبر ۲۰۱۰ هنگامی که این نامه نوشته شد، قیمت طلا روند صعودی تا ۱.۴۱۴ دلار برای هر اونس به خود گرفته بود، اما همین پنجشنبه ۷ آوریل بهای مبادله فلز زرد به ۱.۲۴۰دلار رسید.

یادآور می شود که این نامه محرمانه از سوی نیروهای دریایی آمریکا در ماه گذشته افشا شد؛ پس از آنکه در یک یورش به پاکستان در ماه می سال ۲۰۱۱ و قتل اسامه بن لادن سرکرده القاعده، به آن دست یافته بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج