۳۱۵۲۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آزادی ۱۱ ملوان ایرانی زندانی در هند

سركنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد گفت:۱۱ ملوان ایرانی زندانی در جنوب هند ساعت ۱۰ صبح روز جمعه پس از آزادی از زندانی در كوچین با پرواز ایرایندیا به سوی دبی پرواز كردند.

خبرگزاری ایرنا: سركنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد گفت:۱۱ ملوان ایرانی زندانی در جنوب هند ساعت ۱۰ صبح روز جمعه پس از آزادی از زندانی در كوچین با پرواز ایرایندیا به سوی دبی پرواز كردند.

حسن نوریان افزود:این افراد در ساعت ۱۸ امروز به وقت محلی ،امارات متحده عربی را به سوی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)ترك می كنند.

وی تصریح كرد:دادگاه قبلا با آزادی ۱۰ نفر از سرنشینان این كشتی ماهیگیری موافقت كرده بود و روز دوشنبه نیز نیز در جلسه ای كه با قاضی پرونده داشتیم، قرار شد كه ناخدا این كشتی نیز با پرداخت جریمه نقدی آزاد شود.

سركنسول جمهوری اسلامی ایران در خصوص رفع توقیف كشتی ماهیگیری خاطرنشان كرد هم اكنون این كشتی دارای نقص فنی است كه بعد از رفع آن و طی مراحل اداری تحویل مالك كشتی می شود.

وی افزود:از زمان توقیف این كشتی ماهیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و كنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد تمام تلاش خود را برای آزادی هرچه سریعتر ملوانان به كار گرفتند.

كشتی ماهیگیری ایرانی پنجم جولای (۱۴ تیر) با ۱۲ سرنشین در نزدیكی كرلا درجنوب هند توقیف و سرنشینان آن به زندان منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج