۳۱۵۷۱
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

دسته اندکی از آدم ها هم هستند که برای یک شب اقامت در یک هتل گرانقیمت به اندازه چند سال درآمد یک خانواده متوسط هزینه می کنند، بله چندسال درآمد!!! اگر باور نمی کنید این گزارش را بخوانید

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

همشهری جوان: در حالی که این روزها بیشتر مردم در نقاط مختلف دنیا، سفرهای چادری را تجربه می کنند و از چادرهای مسافرتی برای اقامت در جنگل و کوه و دشت استفاده می کنند، دسته اندکی از آدم ها هم هستند که برای یک شب اقامت در یک هتل گرانقیمت به اندازه چند سال درآمد یک خانواده متوسط هزینه می کنند، بله چندسال درآمد!!! اگر باور نمی کنید این گزارش را بخوانید:

برج العرب، سوئیت سلطنتی، 28 هزار دلار

برج العرب یکی از مجلل ترین هتل های جهان است که در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است.

این هتل با 321 متر ارتفاع از نظر بلندی چهارمین هتل بلند دنیاست و گفته می شود تنها هتلی است که هفت ستاره دارد. برج العرب در کل 60 طبقه دارد که 7 طبقه آن به صورت آکواریوم در زیر آب ساخته شده. خود هتل نیز روی جزیره ای مصنوعی روی آب قرار گرفته و معماران برای تحقق این ایده مجبور شدند تا 40 متر زیر آب پایه های بتنی کار بگذارند. این هتل که امروزه یکی از گرانترین و لوکس ترین هتل هاست سال 1994 ساخته شد و از سال 1999 تا چند سال اخیر سمبل کشور امارات به حساب می آمد.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

در این هتل واژه «اتاق» جایی ندارد، در واقع، اتاق های آن همه سوئیت های دوبلکسی هستندن که کوچکترینشان ۱۶۹ متر مربع و بزرگترین شان که سوئیت سلطنتی است ۷۸۰ متر مربع مساحت دارد.

قیمت هر سوئیت برای یک شب اقامت، بین ۱۵۰۰ تا ۱۵ هزار دلار متغیر است و سوئیت سلطنتی گرانترین آنهاست که هزینه اقامت در آن برای هر شب ۲۸ هزار دلار می باشد. این سوئیت در طبقه بیست و پنجم هتل واقع شده و معماری آن طرحی تلفیقی از هنر معماری شرق و غرب را به نمایش می گذارد.

هر سوئیت، سینما، کتابخانه و آسانسور اختصاصی دارد و در جای جای آن از ستون ها و پله ها گرفته تا شیرآلات، از طلای ۲۴ عیار استفاده شده است.


هتل پالمز، سوئیت هیوهفنر، 40 هزار دلار

برای اقامت یک شبه در مجلل ترین و بزرگترین سوئیت دنیا، یعنی سوئیت هیوهفنر باید مبلغی حدود 40 هزار دلار پرداخت کنید. این سوئیت که در صدر فهرست بزرگترین سوئیت های دنیا قرار دارد، در هتل «هتل پالمز» لاس وگاس آمریکا واقع شده. از زیبایی و مجلل بودن این سوئیت هر چه بگوییم کم گفته ایم.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

۱۰ میلیون دلار برای ساخت این سوئیت هزینه شده و به جرأت می توان گفت یکی از زیباترین و مجلل ترین سوئیت هاست. این سوئیت دوبلکس با نزدیک به ۱۵۰۰ متر زیربنا، در طبقه سی و ششم و سی و هفتم هتل قرار دارد و از بالکن آن، نمایی زیبا از لاس وگاس را می توانید زیر پای خود ببینید. آبشار اختصاصی و رویایی میان دو طبقه دوبلکس، چند استخر و جکوزی در هر طبقه، با دیواره های شیشه ای، میز بیلیارد، اتاق سرگرمی و امکانات کامل صوتی و تصویری، سالن های ورزش با جدیدترین وسایل و اتاق ماساژ مخصوص با ماساژورهای دوره دیده، بخشی از امکانات لوکس بزرگترین سوئیت جهان را تشکیل می دهند.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

بالکن اختصاصی این سوئیت هم به نوبه خود یکی از بهترین هاست. فضایی برای حمام آفتاب روی بالکن و یک کافی شاپ کوچک در کنار آن تضمین کننده ساعاتی خوش و استراحتی آرام و دلپذیر برای مهمانهاست. برای جابجایی بین دو طبقه هم می توانید از راه پله های شیشه ای استفاده کنید یا سوار بر آسانسور تمام شیشه ای که وسط سوئیت قرار گرفته به طبقه بالا بروید. در این واحد دوبلکس، تقریبا برای ۲۵۰ نفر فضا وجود دارد.


هتل راج پالاس، سوئیت رئیس جمهور، 45 هزار دلار

اگر فکر می کنید هند کشوری فقیر و کثیف است، این هتل تصورات شما را عوض می کند.

در هند هم می توانید یک هتل بی نهایت لوکس و مجلل پیدا کنید؛ هتل راج پالاس و سوئیت رئیس جمهور آن که در جیپور راجستان واقع شده، در حقیقت یکی از هتل های لوکس دنیاست. این سوئیت 1500 متر مربع مساحت دارد و یکی از بزرگترین سوئیت ها در آسیاست.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

اینجا قبلا محل اقامت یکی از مهاراجه های بزرگ هند بوده و امروزه به صورت یک هتل ۴ طبقه درآمده. طبقه آخر آن بالکن اختصاصی روی سقف هتل دارد و استخر روباز آن برفراز بالکن به شما این امکان را می دهد تا هنگام شنا از منظره زیبای جیپور در زیر پایتان لذت ببرید.

این هتل حتی یک موزه اختصاصی از قدیمی ترین وآنتیک ترین سفالینه ها هم دارد که برخی از آنها بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارند و شما در صورت خسته شدن از سفر لوکستان می توانید به موزه رفته و تنوعی در برنامه هایتان ایجاد کنید.

گالری عکس هتل نیز یکی دیگر از سرگرمی های آن است، در این گالری، شما تصویر معروفترین افرادی را می بینید که در این هتل اقامت داشته اند یا برای صرف شام به آنجا قدم گذاشته اند.

عکس های بسیاری از مهاراجه ها، پادشاهان و هنرپیشه های مختلف از سراسر جهان در این گالری قابل مشاهده است. شما در این سوئیت، سفری لوکس و مجلل با رنگ و بوی هندی را تجربه خواهید کرد. در جای جای هتل از ورقه های طلا و عاج فیل برای تزئین استفاده شده و بوی عود و انواع و اقسام عطر سبزیجات و ادویه، فضایی رویایی به وجود آورده است.

برای عبور از طبقات باید از یک راهروی طلایی و مجلل عبور کنید تا به آسانسور اشرافی برسید. لوستر کریستال بسیار بزرگی در وسط سوئیت، زیبایی آن را دو چندان کرده. ماساژ، حکام و جکوزی، درمان های گیاهی برای آرامش روح و روان و مربی اختصاصی یوگا از امکانات لوکس این سوئیت هستند.

سفر سافاری با فیل و شتر نیز برای بازدید از مکان های تاریخی جیپور از دم در هتل یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این هتل است که آن را از دیگر هتل ها متمایز می کند. در این هتل با پرداخت شبی ۴۵ هزار دلار می توانید از یک سفر لوکس و مجلل با رنگ و بوی هندی در خانه یکی از بزرگترین مهاراجه های هندی لذت ببرید.


آتلانتیس، سوئیت پل، 25 هزار دلار

سوئیت پل واقع در مجموعه تفریحی آتلانتیس در جزیره پارادایز باهاماس، نه تنها یکی از لوکس ترین سوئیت ها در جهان است بلکه یکی از گرانقیمت ترین ها هم هست. برای یک شب اقامت در این سوئیت باید مبلغ 25 هزار دلار کنار گذاشت اما مگراین سوئیت چه چیزی دارد که چنین مبلغ گزافی باید برای اقامت در آن پرداخت کرد؟

اول از همه، مکان قرار گیری سوئیت است. این سوئیت در طبقه بیست و سوم روی یک پل مرمرین که حد فاصل دو برج اصلی مجموعه تفریحی آتلانتیس را به هم وصل می کند قرار گرفته است.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

در واقع علت نامگذاری این سوئیت هم همین است. بالکنی ۲۴۳ متری، زیبایی این سوئیت را تکمیل کرده و چشم اندازی فوق العاده، به دور از رفت و آمد مسافرین و مستخدم ها به میهمانان می دهد. این سوئیت ۱۰ اتاق خواب، آشپزخانه، بوفه، استخر و دو مرکز سرگرمی و تفریحی و پیشخدمت اختصاصی دارد. فضای آن با رنگ های قرمز، مشکی و طلایی تزئین شده که از همان لحظه ورود، حس خوشایندی را انتقال می دهد.

در این سوئیت همه چیز اختصاصی است، ۳ حمام مجزا دارد که با کاشی ها و موزائیک های مرمری آراسته شده اند، حتی یک پیانوی اختصاصی نیز در پذیرایی این سوئیت قرار داده شده تا اوقات فراغتتان را با نواختن پیانو سپری کنید. لوستر طلای ۲۲ عیار و سقف های شیشه ای بخش دیگری از امکانات مجلل و پیشرفته این سوئیت را تشکیل می دهند.

این سوئیت تاکنون میزبان افراد مشهور زیادی چون «بیل گیتس» و «اوپرا وینفری» بوده است. سوئیت پل، مانند جواهری روی تاج این هتل قرار گرفته و مطمئنا هر کسی آرزو دارد حتی شده یک ساعت در این سوئیت اقامت داشته باشد.


هتل رئیس جمهور ویلسون، سوئیت رویال پنت هاوس، 65 هزار دلار

سوئیت رویال پنت هاوس که در آخرین طبقه هتل رئیس جمهور ویلسون در ژنو سوئیس واقع شده شاید یکی از گرانترین سوئیت ها در دنیا باشد. اگر کسی بخواهد شبی 65 هزار دلار برای اقامت در هتل پرداخت کند، این سوئیت گزینه مناسبی است و دنیایی از لوکس ترین و مجلل ترین تفریحات و امکانات را ارائه می دهد.

رویال پنت هاوس بعد از سوئیت هیوهفنر در لاس وگاس، دومین سوئیت بزرگ جهان نیز هست و یک آسانسور اختصاصی دارد و تنها از طریق این آسانسور که درون فضای اصلی سوئیت باز می شود می توان به اتاق خود رفت. درها و پنجره های ضد گلوله و امنیت فوق العاده ای که این سوئیت دارد آن را گزینه مناسبی برای اقامت سیاستمداران و افراد کله گنده کرده است.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

در واقع رویال پنت هاوس به عنوان امن ترین سوئیت بین هتل های مطرح دنیا شناخته شده، حتی تصاویر دوربین مدار بسته ای از فضای کل هتل، در یکی از اتاق های سوئیت قابل مشاهده است و می توان به راحتی رفت و آمد افراد مشکوک را از اتاق دنبال کرد. خروج اضطراری با هلی کوپتر یکی دیگر از امکانات امنیتی است که برای این سوئیت در نظر گرفته شده است.

سراسر این سوئیت را پنجره های ضد گلوله بزرگی فرا گرفته که چشم اندازی زیبا از رودخانه ژنو و کوه های مون بلان در رشته کوه های آلپ را به شما ارائه می دهد. رویال پنت هاوس تمام مساحت پشت بام هتل را که چیزی حدود ۹۰۰ متر مربع است دربر گرفته؛ این سوئیت مجلل و رویایی، ۴ اتاق خواب، ۶ حمام، یک پذیرایی بزرگ و بالکنی زیبا با معماری معاصر، شیک و چشمنواز دارد.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

میز بیلیارد، کتابخانه، سینمای شخصی با هزاران هزار ساعت فیلم و موسیقی، باشگاه ورزشی و پیانوی اختصاصی، فواره و آبنمای مجلل، حمام بخار و جکوزی با امکانات کامل از دیگر امکانات این سوئیت گرانقیمت هستند.

سنگ های مرمرین و ورقه های چوبی به کار رفته در دکوراسیون آن زیبایی سوئیت را دو چندان کرده اند. نزدیک به ۴۰ نفر در این سوئیت بزرگ جا می شوند، بدون اینکه کسی برای دیگری مزاحمتی داشته باشد.


هتل مارتینز، پنت هاوس پرستیژ، 37 هزار دلار

سوئیت «پنت هاوس پرستیژ» یکی از مجلل ترین سوئیت های دنیاست که در طبققه هفتم هتل مارتینز در جنوب فرانسه و در کنار خلیج کن واقع شده است. این سوئیت با مساحتی نزدیک به 1000 متر، 4 اتاق خواب، یک هال، یک پذیرایی، دو حمام و سونا و جکوزی و یک اتاق تعویض لباس دارد که همگی با مجلل ترین اسباب و وسایل پر شده اند.

البته این سوئیت تنها سوئیت این مجموعه است که با بالکنی اختصاصی، چشم اندازی زیبا و جادویی از خلیج کن و کوه ها و جزایر اطراف می دهد. ساحل اختصاصی، استخر روباز، پیشخدمت 24 ساعته و استفاده رایگان از انواع و اقسام فناوری های نوین در خود سوئیت و امکانات تفریحی پیشرفته، بخشی از مشخصات شیک و لوکس این پنت هاوس را تشکیل می دهند.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

البته برای استفاده از این امکانات و یک شب اقامت در این سوئیت باید جیبی پر پول داشته باشید و مبلغ ۳۷ هزار دلار برای هر شب بپردازید. گفته می شود که یکی از شیوخ عربستان پس از اقامت در این سوئیت چنان شیفته زیبایی های آن شد که تصمیم گرفت برای ۵ سال متوالی آن را اجاره کند اما نتوانست رضایت مدیریت هتل را جلب کند و با وجود مبلغ قابل توجهی که پیشنهاد داده بود، مسوولان هتل راضی به اجاره دادن ۵ ساله سوئیت هتل نشدند.


هتل پلازا، سوئیت رویال پلازا، 30 هزار دلار

سوئیت رویال پلازا در هتل پلازای نیویورک هم با هزینه شبی 30 هزار دلار یکی از گرانقیمت ترین مکان ها برای اقامت است. رویال پلازا در مساحتی 1000 متری قرار گرفته و با الهام از دربار لویی پانزدهم ساخته شده است. این سوئیت با 3 اتاق خواب و 3 حمام، با امکانات رفاهی فراوان، حس آرامش را به میهمانان منتقل می کند. با قدم زدن و جست و جو در کتابخانه بزرگ و اختصاصی آن که نفیس ترین کتاب ها و کتاب هایی گلچین شده از لوکس ترین انتشاراتی های دنیا را در خود جای داده، می توانید خستگی از تن بیرون کنید یا به سالن ورزش اختصاصی آن رفته و بعد از کار با وسایل مدرن ورزشی سرحال بیایید.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!
حمام های مرمرین و شیشه ای، با شیرآلاتی از جنس طلای 24 عیار هم از دیگر زیبایی های بی شمار رویال پلازا به حساب می آیند. آشپزخانه اختصاصی با آشپز 24 ساعته و امکانات کامل صوتی و تصویری را هم باید به مشخصات دیگر این سوئیت اضافه کرد، پیانوی بزرگ و زیبایی هم در گوشه ای از پذیرایی قرار داده شده تا حس و تجربه یک اقامت لوکس و مجلل برای میهمانان تکمیل شود.

گرانقیمت ترین سوئیت های دنیا!

این سوئیت آسانسور اختصاصی هم دارد و هر کدام از اتاق خواب ها هم، در ورودی و خروجی اختصاصی دارند. در کنار تمام اینها، دکوراسیون شیک رویال پلازا را با مبلمان آنتیک و پرده های نفیس آن هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. فقط کافی است ۳۰ هزار اسکناس یک دلاری خرج کرده و به رویال پلازا سفر کنید تا از این همه زیبایی لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      بچه ها من تو دومين هتل تو لاس وگاس اقامت داشتم!!! هههههههه چه چاخانا!

      پاسخ ها

      • رها

        دیدی سارا جون خودت اعتراف کردی
        پس وقتی من میگم اون پنت هاوس 100 میلیون دلاری تو نیویورک ماله منه نگو نه

      • sara

        سلام رهاي خودمون
        عسلم من كه اصل سندو رو كردم خودت برو ببين =))))))))

      • sara

        والا خودت كه در جرياني ما خودمون تو نيويورك خونه داريم نيازي به هتل نيست!!!
        آهان راستي ما تو لاس وگاس فاميل داريم و خراب ميشيم رو سرشون=))))))
        در ضمن همه بچه ها ميدونن كه تو عصر ها كامنت ميزاري. پس با كسي اشتباه نمي شي.

      • *رها*

        عزیز دلم به جمله آخرت دقت کن
        خب این پنت هاوسه هم تو اون آپارتمانه خونه ی منه دیگه
        بعدشم الان همه سند دارن
        راستی از این به بعد با این اسم نظر می ذارم.

      • sara

        كار خوبي كردي براي اسمت نشونه گذاشتي. تازه اينطوري خيليم خوشگل تره. مثل ستاره شانس مي مونه.
        آووووووو يعني خونتون اينقده بزرگهههههه.... بابااااااااااااااا ....

    • رها

      ما بتونیم یه مهمانسرای زپرتی بگیریم شاهکار کردیم

    • Houria

      به قول بابام اگه مردن نباشه آدم خیلی چیزا میبینه!به امید دست یابی به این جور جاها !هووووورا!

    • زی زی

      عجب!!!!

    • علی رضا

      من نمی دونم با اجازه کی از فضای داخلی هتلم عکس گرفتن؟

    • شروین

      شاید برج العرب ارزونتر باشه ولی خوشگلتره من رفتم البته 80 دلار دادم فقط واسه یه ساعت تماشا ی فضای درونی هتل بعدشم 2ماه افسردگی گرفتم چند ماهم بغض مزمن داشتم !

    • تاتا

      با اين كه برج العرب بزرگه اما فقت مي خوايم بخوابيم

    • مونا

      آخرش لباس هممون کفنه، جای هممونم توی یه قبر 2 متری، تفاوتمون توی کاراییه ک با خودمون میبریم، ایشالا ک توی اون دنیا حسرت به دل نمونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج