۳۱۵۷۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ملوان: لایق حداقل ۱ امتیاز بودیم

سرمربی ملوان گفت که تیمش لایق گرفتن حداقل یک امتیاز در بازی مقابل پرسپولیس بود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی ملوان گفت که تیمش لایق گرفتن حداقل یک امتیاز در بازی مقابل پرسپولیس بود.

احمدزاده در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: قبل از هر چیز مجموعه ملوان از همه تماشاچیانی که آمدند و ملوان را تشویق کردند تشکر می‌کند. خیلی وقت بود که ورزشگاه به این شکل پر نشده بود و از اینکه ما نتوانستیم متاسفانه جواب محبت هواداران را بدهیم ناراحتم. اما از اینکه بازیکنانم تمام تلاش‌شان را در طول ۹۰ دقیقه انجام دادند و لحظه‌ای از تمرکز و مسائل تاکتیکی خودشان خارج نشدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما امروز لایق گرفتن حداقل یک امتیاز بودیم. من به خاطر اینکه این اتفاق رخ نداد فقط تاسف می‌خورم و چیز دیگری ندارم که بگویم.

احمدزاده در ادامه درباره اشتباهات داوری هم گفت: آقای کرمانشاهی درباره صحنه‌هایی که ما معتقد به خطا بودیم گفتند که ندیدم. چند بار این جمله را به من گفتند. حتما صحنه‌ها را ندیده که این گونه قضاوت کرده است. اگر دقیقه ۵۰ یا ۶۰ بازی بازیکن حریف به خاطر خطا روی مازیار زارع کارت قرمز نگرفت حداقل باید کارت زرد دریافت می‌کرد و با کارت زرد دوم اخراج می‌شد اما ما با این وضعیت باید تا پایان لیگ برسیم و راه دیگری نداریم. متاسفانه ملوان آسیب دیده است و صدای ما به هیچ جا نمی‌رسد. مشخصا حق ما در این بازی این نبود که ما با این شکل و با این شرایط سه امتیاز بازی را از دست بدهیم. گاهی اوقات ما درباره اشتباهات داوری صحبت می‌کنیم اما کارشناسان حداقل دل ما را خوش نمی‌کنند که واقعیت را بگویند. آنها از همکار خودشان حمایت می‌کنند. اگر حداقل بگویند ملوان حق داشته التیامی برای ماست. آقایان کارشناس، حداقل صحنه‌ها را ببینید و منصفانه نظر بدهید. ما که حرفی نداریم و سه امتیاز را داده‌ایم، حداقل انصاف رعایت شود.

احمدزاده همچنین درباره اینکه از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش استفاده کرده بود گفت: ما از داشته‌هایمان استفاده کردیم و بر طبق آن بازیکنان را در زمین گذاشتیم. مهم این بود که بازیکنان تا آخرین لحظه تمام زحمتشان را کشیدند و فعلا مجبوریم از نیرویی که در حال حاضر داریم استفاده کنیم. اگر شکل بازی به نوعی بود که نیاز بود از بازیکنان پخته‌تر استفاده کنم مطمئنا این کار را می‌کردم. من فکر می‌کنم محرمی در سمت راست بسیار خوب کار کرد و من از عملکردش راضی‌ام. داشته‌های ما همین است و کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم. بازیکنان جوان هم باید در همین شرایط پخته شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج