۳۱۶۰۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت آغاز می شود، گفت: تاکنون نتیجه ۲۰۶ حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان تائید شده است.

خبرگزاری مهر: دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت آغاز می شود، گفت: تاکنون نتیجه ۲۰۶ حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان تائید شده است.

محمد حسین مقیمی با اشاره به دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: همه تمهدیات و اقدامات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز از ۸ صبح دوم اردیبهشت آغاز می شود و تا ۸ صبح نهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات تاکید کرد: در مرحله دوم ۱۳۸ نامزد در ۲۱ استان برای تصاحب ۶۹ کرسی مجلس در ۱۰ اردیبهشت ماه به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات در ۲۰۶ حوزه انتخابیه تائید شده است، ادامه داد: فقط نتیجه یک حوزه باقی مانده که به زودی نتیجه این حوزه نیز از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات در مورد تعیین تکلیف آراء ابطال شده منتخب اصفهان نیز گفت: هماگونه که قبلا اطلاع رسانی شده است نظر وزارت کشور آن است که نفر ششم حوزه انتخابیه اصفهان که بیش از ۲۵ درصد آراء مردم را کسب کرده، باید جایگزین منتخب سوم شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در خوزستان برای ۷ کرسی، آذربایجان غربی ۶ کرسی، لرستان ۵ کرسی، فارس، زنجان و گلستان هر یک ۴ کرسی، ایلام، تهران، گیلان و مرکزی ۳ کرسی و اردبیل، اصفهان، چهارمحال بختیاری، کردستان، کرمانشاه، مازندران و همدان برای ۲ کرسی و در خراسان رضوی، هرمزگان و یزد نیز برای ۱ کرسی بلاتکلیف برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج