۳۱۶۴۲۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پیرموذن: تصمیم اخیر مطهری شخصی است

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم درباره اعلام کاندیداتوری علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس گفت: شاید تصمیم شخصی بوده یا اینکه با افراد معدودی مشورت و رایزنی شده است.

خبرآنلاین: نماینده اصلاح طلب مجلس نهم درباره اعلام کاندیداتوری علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس گفت: شاید تصمیم شخصی بوده یا اینکه با افراد معدودی مشورت و رایزنی شده است.

کمال‌الدین پیرموذن اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم و اطلاعم هم موثق است، اصلاح طلبان همه تصمیم‌ها را به نتیجه انتخابات در دور دوم گره زده اند. من نمی دانم موضوع نایب رئیسی مجلس چرا مطرح شده است.

وی با بیان اینکه حتی در خصوص نامزدي ریاست مجلس هم هنوز در ميان اصلاح طلبان مجلس دهم صحبت نشده است چه برسد به نایب رئیس، تاکید کرد: البته در نهایت این عزیزان در ساختار هیات رئیسه مجلس قرار خواهند گرفت، اما آقاي مطهري اندکی زود اعلام موضع کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم تصریح کرد: الان همه انرژی خود را گذاشته ایم تا لیست امید در دور دوم رای بیاورد.

وی درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی برای ریاست مجلس دهم نیز گفت: این احتمال وجود دارد که اصلاح طلبان برای ریاست مجلس از آقای لاریجانی حمایت کنند. ایشان در خصوص مدیریت و تصویب طرح برجام در مجلس کار کارستانی انجام دادند و همچنین ایشان کفایت و توانمندی زیادی دارند که اصلاح طلبان آن را پاس می دارند.

منتخب مردم اردبیل برای مجلس دهم اظهار کرد: همه چیز به نتیجه دور دوم انتخابات برمی گردد اگر اصلاح طلبان اکثریت را کسب کنند، شک نکنید که گزینه ما برای ریاست آقای عارف خواهد بود. اما اگر تعداد اصلاح طلبانی که در دوره به مجلس می آیند زیاد نباشد از آقای لاریجانی حمایت می کنیم.

وی درباره احتمال توافق کمیته هفت نفره اصولگرایان با علی لاریجانی براي رياست مجلس دهم نیز گفت:‌ این فکر را حتی در مخیله تان نگذارید! در منش سیاسی آقای لاریجانی نزدیکی و همراهی با این اصولگرایان افراطی وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج