۳۱۶۹۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بارش باران در تهران طی روزهای آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت بارشی کشور تا پایان هفته، از وزش باد شدید در غرب و جنوب غرب کشور طی امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه، ۲۴ و ۲۵ فروردین) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت بارشی کشور تا پایان هفته، از وزش باد شدید در غرب و جنوب غرب کشور طی امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه، ۲۴ و ۲۵ فروردین) خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه ها و داده‌های هواشناسی، با استقرار سامانه فعال بارشی تا روز جمعه به تناوب بارش باران یا رگبار و رعد و برق در غرب، جنوب غرب، شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی، مناطق مرکزی، دامنه‌های زاگرس و بصورت ضعیف تر در شمال شرق کشور و بتدریج در مناطق جنوبی کشور پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: انتظار داریم بیشینه بارش‌های این سامانه امروز در استانهای ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق غربی کردستان و کرمانشاه، جنوب استان آذربایجان غربی، زنجان، خوزستان و در روز چهارشنبه بیشینه بارش در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، غرب فارس، شمال فارس و استانهای واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز پنجشنبه ۲۶ فروردین، ضمن تداوم بارندگی ها در غالب مناطق غربی، سواحل دریای خزر، شمال شرق و جنوب کشور بارشها در استان های ایلام، خوزستان، بوشهر، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، غرب و جنوب فارس، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گفته وظیفه، پدیده غالب مناطق یاد شده در این مدت بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهد بود که این شرایط جوی در مناطقی که بیشینه بارش را دارند منجر به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه خواهد شد. در ضمن طی امروز و فردا وزش باد درغرب و جنوب غرب کشور از شدت بیشتری برخوردار است.

وی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه ۲۵ فروردین، ابری، همراه با بارش باران و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق با حداکثر و حداقل دمای ۱۹ و ۱۱ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه ۲۶ فروردین، ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۲۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج