۳۱۷۷۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کوبی برایانت کفش‌هایش را آویخت

ستاره کهنه کار بسکتبال آمریکا و NBA آخرین بازی خود را امروز انجام داد و کفش‌هایش را آویخت.

خبرگزاری فارس: کوبی برایانت ستاره کهنه کار سال‌های اخیر بسکتبال NBA و آمریکا امروز آخرین بازی خود را در این لیگ برای لیکرز انجام داد تا پس از ۲۰ سال حضور کفش‌هایش را بیاویزد.

برایانت در بازی امروز لیکرز مقابل یوتا جاز ۴۳ دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت و در یک نمایش خوب توانست از ۱۰۱ امتیاز تیش ۶۰ امتیاز را به تنهایی تصاحب کند. لیکرز این بازی را ۱۰۱ بر ۹۶ پیروز شد تا مار سیاه با جشن پیروزی به دوران بازیگری خود پایان دهد.

برایانت در طول دوران حضورش در NBA قهرمانی پنج دوره از رقابت‌ها را کارنامه دارد. وی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال و یکی از برترین ورزشکاران تاریخ به شمار می‌رود.

او به همراه شکیل اونیل، با تیم لیکرز به ۳ قهرمانی، از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ دست یافت. بعد از جدا شدن شکیل اونیل از تیم لیکرز (فصل ۰۴-۲۰۰۳)، کوبی پایهٔ اصلی تیم لیکرز به حساب آمد و موفق شد در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ این تیم را به مقام قهرمانی برساند. کوبی در سال ۲۰۰۶، در مقابل تیم تورنتو رپتورز، با وارد سبد کردن ۸۱ امتیاز، بعد از ویلت چمبرلین، بیشترین امتیاز در یک بازی را به دست آورد که رکورد تازه‌ای در تاریخ حرفه‌ای ترین لیگ جهان به حساب می‌آید. کوبی برایانت در فصل ۰۸-۲۰۰۷ جایزه باارزش‌ترین بازیکن NBA را از آن خود کرد و در همان سال، تیم لس آنجلس را به فینال این رقابت‌ها رساند و با تیم بسکتبال ایالات متحده آمریکا هم قهرمان المپیک شد.

مار سیاه تاکنون ۱۲ بار در بازی ستارگان یا آل استار شرکت داشته و در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج