۳۱۷۹۱۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت خودرو در روزهای بی‌ رونق بازار

فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند که در اردیبهشت‌ماه نیز همچون ماه ابتدایی سال ۹۵، بازار خودرو شرایط سکون و بدون نوسان قیمتی را سپری کند.

خبرآنلاین: فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند که در اردیبهشت‌ماه نیز همچون ماه ابتدایی سال ۹۵، بازار خودرو شرایط سکون و بدون نوسان قیمتی را سپری کند.

حدود یک ماه از سال ۱۳۹۵ می‌گذرد و بازار خودرو همچنان روزهای بی‌رونق و بدون خرید و فروش را سپری می‌کند.

یکی از دلایل مهمی که این روزها عامل بی‌رونقی بازار خودرو و نبود خرید و فروش در بازار عنوان می‌شود و سال‌های گذشته نیز در ماه ابتدایی سال چنین شرایطی مشاهده می‌شد، تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی در دو هفته اول سال بوده؛ به طوری که در دو هفته ابتدایی سال کارخانه‌ها، هیچ خودرویی به بازار عرضه نمی‌کنند.

دلیل دیگر بی‌رونقی بازار نیز می‌تواند پلاک نشدن خودروها توسط راهنمایی و رانندگی در سال جدید باشد. به طور معمول راهنمایی و رانندگی برای استانداردتر شدن خودروها، بخشنامه‌هایی به کارخانه‌های خودروسازی ارائه می‌دهند و اعلام می‌کنند که خودروها در سال جدید باید دارای امکانات و استاندارد باشند و اگر این استانداردها و امکانات اجرا نشود، از پلاک کردن خودروها جلوگیری خواهند کرد. برای نمونه، در سال‌های گذشته ایربگ یا موتور یورو۴ برای خودروها الزامی شد و اگر خودرویی این امکانات را نداشت، راهنمایی و رانندگی از پلاک کردن آن خودرو جلوگیری می‌کرد.

در این شرایط، در سال جدید و با وجود گذشت یک‌ماه از سال، قیمت‌ها در بازار خودرو تغییر و تحول آن‌چنانی نداشته است؛ به طوری که تقریبا تغییر زیادی در قیمت‌ها نسبت به شب عید مشاهده نمی‌شود.

بر این اساس، فعالان بازار خودرو در فروردین‌ماه، بازاری آرام و بدون نوسان را گذراندند و پیش‌بینی می‌کنند در اردیبهشت‌ماه نیز بازار خودرو بدون نوسان قیمتی و تغییر سپری شود.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودرو پراید ۱۳۱ با قیمت ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو GLX بنزین‌سوز با قیمت ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو پارس سال با قیمت ۳۶ میلیون تومان و پژو پارس دوگانه‌سوز با قیمت ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

همچنین در بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو SLX ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و دنا ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      *** خودرو نمی خریم ****

      نه امسال نه سال دیگه نه سال های سال دیگه خودروی داخلی نخواهیم خرید

      قیمت ها باید یک چهارم قیمت فعلی شوند

      فقط همین

      پاسخ ها

      • Banoo

        دوست عزیز موافقم؛ ولی متاسفانه مجبوریم که بخریم. با حقوق کارمندی بیشتر از ماشین داخلی نمیشه هم خرید. خودروهای چینی هم که از چاله درومدن و به چاه افتادنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج