۳۱۸۳۹۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سیل در ۱۵۲ شهر و روستای کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ۱۴ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی به جزئیات امدادرسانی به ۷۹۰۰ نفر و تخلیه آب از مناطق مسکونی ۱۵۲ شهر و روستا پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ۱۴ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی به جزئیات امدادرسانی به ۷۹۰۰ نفر و تخلیه آب از مناطق مسکونی ۱۵۲ شهر و روستا پرداخت.

ناصر چرخساز ــ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام گزارش سیل و آب‌گرفتگی از تاریخ ۲۴ فروردین تا ۲۷ فروردین ماه ساعت ۲۱، اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در استان‌های متأثر از سیل و آب‌گرفتگی به ۷ هزار و ۹۰۰ تن از هموطنان امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه به‌دنبال بارش‌های ۳ روز گذشته، امدادگران خدمات لازم را به ۷ هزار و ۹۰۰ تن از متأثران از سیل و آب‌گرفتگی در ۱۴ استان کشور ارائه کردند، اضافه کرد: استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال، همدان، اصفهان، خراسان شمالی و رضوی، کردستان، البرز، یزد و آذربایجان شرقی طی بارش‌های اخیر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی بودند.

چرخساز همچنین گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در استان‌های متأثر از سیل و آب‌گرفتگی به سه هزار و ۳۲۳ تن از هموطنان خدمات اسکان اضطراری با برپایی ۷۰۰ دستگاه چادر امدادی ارائه کردند و آب از ۳۴۶ واحد مسکونی تخلیه شد، همچنین در ۱۵۲ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین نیز از سوی امدادگران هلال احمر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به نجات و انتقال به مناطق امن ۱۷ نفر اشاره کرد و یادآور شد: ۵ تن از این افراد طی ۳ سورتی پرواز نجات داده و به مناطق امن منتقل شدند؛ به‌علاوه ۶ تن از آسیب‌دیدگان نیز به مراکز درمانی منتقل که از این تعداد ۳ نفر به‌وسیله بالگرد طی ۶ سورتی پرواز، انتقال داده شدند.

به گزارش هلال احمر، چرخساز اظهار داشت: ۴۰۰ کیلوگرم اقلام امدادی طی ۴ سورتی پرواز به شوشتر منتقل و میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

به‌گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادرسانی در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و فارس همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج