۳۱۸۴۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار آنچلوتی به رئالی‌ها

سرمربی پیشین رئال مادرید به کهکشانی‌ها هشدار داد که اگر می‌خواهند فاتح لیگ قهرمانان شوند، باید اشتباهات خود را به حداقل ممکن برسانند.

خبرگزاری تسنیم: رئال مادرید با بازگشت فوق‌العاده خود در بازی برگشت مقابل ولفسبورگ آلمان در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با پیروزی ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت صعودش به مرحله بعد را قطعی کند. کهکشانی‌ها در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف منچسترسیتی بروند که در دور قبل پاری‌سن‌ژرمن پرمهره را حذف کرده است.

کارلو آنچلوتی در یادداشتی در سایت خبری «سینا اسپورتس» چین، با اشاره به اشتباهاتی که رئال مادرید در بازی رفت مقابل ولفسبورگ مرتکب شد، نوشته است: در لیگ قهرمانان فرصت دومی به شما داده نخواهد شد. اگر رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دوباره مرتکب اشتباه شود، بازگشتش به بازی خیلی دشوارتر خواهد شد.

سرمربی پیشین رئال مادرید با اشاره به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان توسط اتلتیکومادرید، یادداشت خود را اینگونه ادامه داده است: اتفاقی که برای بارسا در مرحله قبل افتاد، نشان داد که دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان چقدر دشوار است، حتی اگر بازیکنانی همچون مسی، نیمار و سوارز را در تیم خود داشته باشید.

آنچلوتی که تحت‌تأثیر عملکرد دیه‌گو سیمئونه و شاگردانش قرار گرفته، در پایان یادداشت خود از اتحاد و نظم تاکتیکی اتلتیکومادرید تمجید کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج