۳۱۸۷۳۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

چای بنوشید و شفق قطبی تماشا کنید!

شفق قطبی دیگر تنها یک تصویر دور از دسترس و رویایی نیست. ماگ‌هایی طراحی شده‌اند که برای شما این شفق را به کنار میز صبحانه‌تان می‌آورند؛ جایی در چند قدمی شما.

وبسایت گجت نیوز - سامه گل‌زاده: شفق قطبی دیگر تنها یک تصویر دور از دسترس و رویایی نیست. ماگ‌هایی طراحی شده‌اند که برای شما این شفق را به کنار میز صبحانه‌تان می‌آورند؛ جایی در چند قدمی شما. کافی است لیوانتان را با مقداری آب داغ پر کنید و بعد به تماشای رقص نورها بنشینید.

چای بنوشید و شفق قطبی تماشا کنید!

کافئین، نورها را به پرواز وا می‌دارد. ما را به تحرک ما می‌دارد. نوشیدن کمی قهوه صبحگاهی به ما کمک می‌کند تا روز را بهتر شروع کنیم. حالا این امکان واقعی و تصویری برای همه به کمک این ماگ‌ها فراهم شده است.

چای بنوشید و شفق قطبی تماشا کنید!

بسیاری از ذره‌های کافیین به جریان خون ما وارد می‌شوند تا با افزایش سرعت گردش خون، به ما انرژی بیشتری برای تحرک بدهند؛ ذرات خورشید هم که از جو زمین عبور می‌کنند شرایط مشابهی را تجربه می‌کنند. آن‌ها نیز انرژی خود را با ما از طریق شفق قطبی به اشتراک می‌گذارند.

نمایشی زیبا از انرژی نور و تحرک آن‌ها برای جریان بخشیدن به مفهوم زندگی. وقتی این ذرات در بخش‌هایی که ارتفاعی کمتر از ۱۵۰ مایل (۲۴۱.۴۰۲ کیلومتر) دارند برخورد می‌کنند، فوتون آزاد می‌شود. فوتون‌هایی به رنگ زرد و سبز که تصویری در آسمان ایجاد می‌کنند که مشابه آن روی این ماگ‌ها قابل دیدن است؛ البته تنها زمانی که درون آن از مایعی گرم پر شده باشد.

چای بنوشید و شفق قطبی تماشا کنید!

شاید دوست داشته باشید بدانید که شفق‌های قطبی در نزدیکی قطب مغناطیسی شمالی ممکن است خیلی بالا باشد و به‌راحتی دیده نشود، ولی در افق شمالی به‌صورت سبز بر افروخته و در صورت طلوع خورشید به‌صورت قرمز کمرنگ دیده می‌شود. شفق‌های قطبی معمولاً از سپتامبر تا اکتبر و از مارس تا آوریل اتفاق می‌افتند. بعضی از قبایل کانادایی به این پدیده رقص ارواح می‌گویند. در قطب جنوب نیز این اتفاق می‌افتد ولی فقط در جنوبی‌ترین عرض جغرافیایی قابل‌رؤیت است. و گاهی اوقات در آمریکای جنوبی و استرالیا نیز دیده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج