اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۹۲۵۷
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

مروری بر حاشیه های تلویزیون

در ۴۸ ساعت گذشته برنامه های ترکیبی تلویزیون، متن و حاشیه های جذابی داشتند.

روزنامه سینما: در 48 ساعت گذشته برنامه های ترکیبی تلویزیون، متن و حاشیه های جذابی داشتند.

لباهنگ در دورهمی

مهمان شنبه شب برنامه تلویزیونی دورهمی کامران تفتی بود. بازیگر جوان تلویزیون که چند وقتی می شود به طور رسمی به جرگه خوانندگان پیوسته و آلبوم رسمی هم به بازار فرستاده است. ماجرای مربوط به حضور تفتی در این برنامه زمانی جالب شد که قرار شد او برای اولین بار یکی از قطعات خود را روی آنتن و در مقابل تماشاگران حاضر در استودیو بخواند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

خیلی از مخاطبان این برنامه انتظار داشتند کامران تفتی هم مثل اکثر خوانندگانی که با چالش خواندن در یک برنامه تلویزیونی روبرو می شوند، همان جا و به صورت زنده اقدام به خواندن بخشی از طعاتش کند اما تفتی ترجیح داد در این برنامه ضبط شده هم ریسک نکند و روی یکی از قطعاتش که به صورت پلی بک در استودیو پخش می شد، لب بزند! جالب اینجاست اگر تفتی با قطعه خودش هم در مسابقه لباهنگ شرکت می کرد، احتمالا مرحله اول حذف می شد.

ایده تکانی کنید لطفا

برنامه «مردم چی می گن؟» یکی از برنامه های موفق این روزهای تلویزیون است که از زمان روی آنتن بودنش خیلی بی سروصدا به مسیرش ادامه داده و درگیر حواشی ریز و درشت هم نشده است؛ اما به نظر می رسد سازندگان این برنامه مقداری باید ایده های شان را به روز کنند و به قول معروف خلاقیت را هم چاشنی آیتم های مختلف شان کنند. به عنوان مثال یکی از آیتم های برنامه بخشی است که عکس هایی جالب و سرگرم کننده به دست شان می رسد که به همراه توضیحات بامزه آقای مجری روی آنتن می فرستند؛ ایده ای که درتمامی برنامه های این مدلی وجود دارد و به شدت تکراری شده.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

به نظر می رسد سازندگان این برنامه باید آیتم جدیدی را جایگزین آن کنند زیرا با گسترش روز افزون فضای مجازی، زیاد شدن کانال ها و گروه های تلگرامی که مخصوص این مدل عکس هاست، این عکس ها مسلما به دست همه رسیده و به احتمال فراوان به سوژه هایی سوخته تبدیل شده است.

ماجراهای آقای خاقانی

مجموعه سخنرانی هایی که تحت عنوان «درس گفتارهایی درباره خاقانی» از شبکه ۴ روی آنتن می رود، یکی از جالب ترین برنامه های شبکه ۴ است که مسلما علاقه مندان به ادبیات فارسی از دیدن آن لذت می برند. سخنران های این مراسم جملگی از بزرگان و اساتید ادبیات فارسی هستند، چهره های فرهیخته ای که هر کدام برای خودشان وزنه ای به حساب می آیند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

سخنرانی این برنامه، دیروز بعدازظهر بر عهده بهادر باقری بود، استاد شناخته شده و باتجربه ادبیات که یکی از چهره های بین المللی ادبیات است و در کشورهای مختلف مثل اوکراین، کلمبیا و ... سابقه تدریس ادبیات فارسی دارد.

یکی از معروف ترین ویدئوهای چند سال اخیر فضای مجازی که بن مایه ای ادبیاتی داشته، ویدئوی مربوط به شعرخوانی شاگردان کلمبیایی استاد باقری است؛ ویدئویی که در رسانه های داخلی هم بازخورد زیادی داشت و خوب دیده شد. بهادر باقریان در برنامه دیروز شبکه ۴ نیز به خوبی مباحث مربوط به آثار خاقانی را مطرح می کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سونیا

      این مشکل میکس بد بود وگرنه کامران خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج