۳۱۹۵۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آیا بهترین نکسوس امسال عرضه می‌شود؟

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که نکسوس بعدی توسط HTC ساخته می‌شود و تغییرات به وجود آمده در سیستم عامل اندروید N باعث شده که از هم اکنون همه Nexus بعدی را یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط گوگل بدانند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که نکسوس بعدی توسط HTC ساخته می‌شود و تغییرات به وجود آمده در سیستم عامل اندروید N باعث شده که از هم اکنون همه Nexus بعدی را یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط گوگل بدانند.

آیا بهترین نکسوس امسال عرضه می‌شود؟

با توجه به اطلاعات منتشر شده، اندروید N از صفحه نمایش حساس به‌فشار پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌هایی مانند قابلیت ۳D Touch گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این سیستم عامل از تکنولوژی‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند.

به احتمال زیاد نکسوس بعدی توسط شرکت HTC ساخته می‌شود و شباهت زیادی به گوشی HTC ۱۰ خواهد داشت. ترکیب قابلیت‌های اندروید N با گوشی HTC ۱۰ می‌تواند باعث شکل‌گیری نکسوس جدید شود. محصولی که می‌تواند به عنوان بهترین نکسوس ساخته شده در دنیا نام بگیرد.

تا این لحظه یک طرح از نکسوس جدید شرکت HTC لو رفته که در آن نشانه‌ای از دکمه‌ی خانه به همراه سنسور تشخیص اثر انگشت در جلوی گوشی نیست. سنسور تشخیص اثر انگشت همانند گوشی‌های Nexus ۶P و Nexus ۵X به پشت گوشی منتقل شده است. صفحه نمایش گوشی جدید HTC بزرگ‌تر است و همچنان دو بلندگو روی آن دیده می‌شود.

آیا بهترین نکسوس امسال عرضه می‌شود؟
طرح لو رفته از نکسوس جدید شرکت HTC

شرکت گوگل اطلاعات بیشتری از اندروید N و ویژگی‌های احتمالی Nexus بعدی در کنفرانس Google I/O منتشر خواهد کرد. به احتمال زیاد جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید همزمان با عرضه‌ی نکسوس جدید عرضه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج