۳۲۰۰۵۰
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

وایبر با ویژگی های جدید به روز شد

پیام‌رسان محبوب وایبر که البته اخیراً به دلایل مختلف در کشور ما کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد امروز با ویژگی‌هایی بسیار مهم آپدیت شده است. نسخه ششم Viber مخفی کردن چت‌ها و رمزگذاری end-to-end را برای امینت بیشتر کاربر به همراه دارد.

فارنت: پیام‌رسان محبوب وایبر که البته اخیراً به دلایل مختلف در کشور ما کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد امروز با ویژگی‌هایی بسیار مهم آپدیت شده است. نسخه ششم Viber مخفی کردن چت‌ها و رمزگذاری end-to-end را برای امینت بیشتر کاربر به همراه دارد.

وایبر با ویژگی های جدید به روز شد

درست مانند تلگرام و واتس‌اپ حالا کاربران نسخه جدید وایبر نیز می‌توانند از رمزگذاری مطمئن end-to-end بهره‌مند شوند. اما رمزگذاری end-to-end به چه معناست؟

با این شیوه رمزگذاری پیام‌های شما در دستگاه خودتان رمزگذاری شده و تنها در دستگاه مقصد رمزگشایی خواهد شد و در این میان هیچ شخص یا سازمانی از سرویس‌دهنده‌های اینترنت، سازمان‌های دولتی مانند NSA یا حتی خود واتس‌اپ نمی‌تواند متوجه شود چه پیامی ردوبدل کرده‌اید. به این ترتیب حتی سازمان‌های دولتی قادر نخواهند بود وایبر را مجبور به لو دادن اطلاعات کاربران کنند چرا که اصطلاحاً کلید رمزگشایی پیام‌ها را حتی خود وایبر نیز در اختیار ندارد.

وایبر با ویژگی های جدید به روز شد

وایبر از این پس در کنار مکالمات شما یک آیکان قفل به معنای فعال بودن رمزگذاری نشان می‌دهد و البته برای فعال بودن آن باید هر دو طرف نسخه ششم یا جدیدتر از وایبر را در اخیتاری داشته باشند. نسخه ششم وایبر برای اندروید و iOS همچنین ویژگی جدید مخفی کردن چت‌ها را به همراه دارد. کافیست وارد گفتگویی که قصد مخفی کردن آن را دارید شده و سپس روی آیکان چرخ‌دنده کلیک کرده و در پایین صفحه Hide this chat را انتخاب کنید. سپس یک رمز ۴ رفمی را تعیین می‌کنید که بدون وارد کردن آن گفتگوی مورد نظر در صفحه چت‌ها ظاهر نخواهد شد. وایبر امیدوار است با این ویژگی منحصربه‌فرد بتواند برخی از کاربران از دست رفته خود را بازگرداند.

وایبر همچنین در این نسخه به یک شیوه جدید اعتبارسنجی با مخاطب مجهز شده که از ورود بی‌اجازه به اکانت شما جلوگیری خواهد کرد. نسخه جدید وایبر را می‌توانید هم‌اکنون برای اندروید و یا iOS دانلود کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج