۳۲۰۱۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اندروید ۶ برای اکسپریا Z۲ و Z۳ منتشر شد

شرکت سونی همواره در زمینه بروزرسانی نرم‌افزاری گوشی‌های خود خوب عمل کرده است. اکنون گوشی‌ها و تبلت‌های سری Z۲ و Z۳ این شرکت، بروزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کرده‌اند.

zoomit.ir - علیرضا جهانبخش: شرکت سونی همواره در زمینه بروزرسانی نرم‌افزاری گوشی‌های خود خوب عمل کرده است. اکنون گوشی‌ها و تبلت‌های سری Z۲ و Z۳ این شرکت، بروزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کرده‌اند.

اندروید 6 برای اکسپریا Z2 و Z3 منتشر شد

اگر جزو افرادی هستید که گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی سونی را دارید و منتظر ارائه‌ی بروزرسانی جدید برای آن هستید، به زودی این انتظار به سر خواهد رسید. تعدادی از گوشی‌ها و تبلت‌های سری Z۲ و سری Z۳ سونی، بروزرسانی اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ را دریافت کرده‌اند. بعضی از شماره ساخت‌ها این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند، اما اکثر مدل‌های زیر‌مجموعه‌ی Z۲ و Z۳ به اندروید مارشمالو بروزرسانی شده‌اند.

این درست است که تولیدات جدید‌تر، برای دریافت بروزرسانی‌های جدید در اولویت هستند. بنابراین سری Z۵، تبلت Z۴ و Z۳+ در اولویت بروزرسانی قرار دارند. سپس دارندگان گوشی های اکسپریا Z۳ مدل (D۶۶۰۳)، اکسپریا Z۲ مدل (D۶۵۰۳) و اکسپریا Z۳ Compact مدل (D۵۸۰۳) می‌توانند گوشی خود را با اندروید مارشمالو، بروزرسانی کنند.

اندروید 6 برای اکسپریا Z2 و Z3 منتشر شد

امروز شماره ساخت ۲۳.۵.A.۰.۵۷۰ برای تعدادی از گوشی‌های سری Z۲ و Z۳ همراه با اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ عرضه شد. گوشی های اکسپریا Z۲ مدل (D۶۵۰۲)، اکسپریا Z۳ مدل (D۶۶۴۶، D۶۶۵۳)، اکسپریا Z۳ Dual مدل (D۶۶۳۳)، اکسپریا Z۳ Compact مدل (D۵۸۳۳) و تبلت اکسپریا Z۲ مدل (SGP۵۱۱، SGP۵۱۲، SGP۵۲۱) هم اکنون آماده‌ی دریافت این بروزرسانی ۹۰۰ مگا‌بایتی هستند.

به نظر می‌رسد تنها مدلی که این بروزرسانی را دریافت نمی‌کند، تبلت اکسپریا Z۳ compact است. اینکه این اتفاق به دلیل مشکلات فنی است یا خیر، مشخص نیست. در صورت دریافت هرگونه اطلاعاتی در رابطه با بروزرسانی این تبلت، اطلاعات مربوط به آن منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج