جاباما
۳۲۰۱۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعزام داوطلبانه نیروهای ارتش به سوریه

فرمانده کل ارتش گفت:‌ برخی از داوطلبان به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان مسئول هستند و ممکن است از تیپ ۶۵ نیز در میان آنها باشند.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده کل ارتش گفت:‌ برخی از داوطلبان به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان مسئول هستند و ممکن است از تیپ ۶۵ نیز در میان آنها باشند.

امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت امیرسپهبد شهید محمد ولی قرنی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حضور تکاوران ارتش ایران در سوریه و اینکه آیا این حضور مستشاری است یا خیر گفت: ارتش در کمک‌های مستشاری به سوریه مسئولیت ندارد و تنها سازمانی در کشور وجود دارد که این اقدامات را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که قبلا اعلام شده از تیپ ۶۵ ارتش به سوریه رفته‌اند،‌ افزود:‌ هیچ وقت ادعا نکردیم که تیپ ۶۵ نوهد در آنجا وجود دارد، بلکه برخی از داوطلبان به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان مسئول هستند و ممکن است از تیپ ۶۵ نیز در میان آنها باشند.

فرمانده کل ارتش درباره خرید تسلیحات جدید از روسیه و اینکه آیا اس ۳۰۰ تحویل ایران داده شده یا خیر، تصریح کرد:‌ به هر حال هر سلاح جدیدی که خریداری می‌شود قبل از آن تست خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج