۳۲۰۷۷۷
۲۸ نظر
۵۰۰۷
۲۸ نظر
۵۰۰۷
پ

دستور روحانی درباره نیروهای شرکتی

چندسال پس از مطرح شدن طرح ساماندهی نیروهای شرکتی، حالا رئیس‌جمهور می‌گوید برای جذب نیروهای جدید کار در دولت، اولویت با کسانی است که از قبل به صورت قراردادی و شرکتی مشغول به کار بوده‌اند.

خبرگزاری مهر: چندسال پس از مطرح شدن طرح ساماندهی نیروهای شرکتی، حالا رئیس‌جمهور می‌گوید برای جذب نیروهای جدید کار در دولت، اولویت با کسانی است که از قبل به صورت قراردادی و شرکتی مشغول به کار بوده‌اند.

موضوع مربوط به نیروهای شرکتی و ساماندهی شاغلانی که در بدنه دستگاه های دولتی فعالیت داشته ولی ارتباط مستقیمی با کارفرمای اصلی ندارند، از سال ها پیش مطرح و دنبال شده است. در زمان دولت های سابق، این موضوع به جنجالی ترین اقدام دولت در بازار کار کشور تبدیل شده بود.

البته دولت در آن زمان مواضع شفاف و روشنی درباره وضعیت نیروهای شرکتی نداشت و در چند مصوبه هیات وزیران تلاش کرد درباره هدف اصلی خود توضیح دهد و اصلاحاتی را ارائه کند؛ با این حال رئیس مجلس خود راسا اقدام به ابطال مصوبات دولت نمود و عنوان شد کار دولت دارای ابهامات و تخلفات فراوانی است و نمی توان در امور بخش خصوصی دخالت کرد.

در عین حال، مقامات دولتی اعلام می کردند شاغلان بخش خصوصی خود دچار اشتباه برداشت هستند و اصلا هدف دولت از ساماندهی نیروهای شرکتی آنها نیستند و تنها محدود به رسیدگی به نیروهای شاغل در بدنه دستگاه های دولتی و آن بخشی از شرکت ها است که دولت دارای سهم بالاتر از ۵۰ درصد در آن است.

طرحی برای شاغلان که نیمه تمام ماند

در نهایت نیز با وجود اینکه پرونده های شکایت فراوانی بین نیروهای کار و پیمانکاران باز شده بود، وزیر کار وقت اعلام کرد آنچه مدنظر دولت در این خصوص بوده انجام شده و ۵۰ هزار نیروی شرکتی شاغل در بخش های دولتی تبدیل وضعیت شده اند و مابقی افراد دچار تفسیر نادرست از قانون هستند!

در واقع هیاهویی برای هیچ در بازار کار بحران زده ایران به راه افتاده بود و در این زمینه شاغلان زیادی فکر می کردند حالا پس از سال ها قرارداد با واسطه از طریق پیمانکاران، وقت آن رسیده که شرایط کاری بهتری پیدا کنند و اوضاع سروسامانی بیابد. کارشناسان بازار کار معتقد بودند دولت وقت چیزی برای ارائه نداشت و بیشتر اقدامات و مصوبات هیات وزیران درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و جمع کردن بساط پیمانکاران از بازار کار، جنبه تبلیغاتی داشته و کاربرد دیگری نداشته است.

برخی فعالان بازار کار می گویند مشتریان اصلی و مهم پیمانکاری های نیروی انسانی خود دستگاه های دولتی هستند و این خود آنها هستند که از یکی دو دهه قبل تاکنون، اینگونه اشتغال را در کشور رواج داده اند و حتی در شرایطی که دولت قبل تبلیغات فراوانی برای لغو قراردادهای پیمانکاران با دستگاه ها انجام می داد نیز این روند ادامه داشته و دستگاه ها ترجیح می دادند راهی پیدا کنند تا بتوانند برخی امور خود را به پیمانکاران بسپارند.

نظر رئیس‌جمهور درباره نیروهای شرکتی

حالا در دولت تدبیر و امید که این موضوع به حاشیه رفته و دیگر خبری از مصوبات هر چند وقت یکبار هیات وزیران درباره تعیین تکلیف نیروهای شرکتی نیست، حسن روحانی؛ رئیس جمهور در سفر روزهای اخیر خود به سمنان درباره برنامه دولت برای تعیین تکلیف و ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی گفت: البته اساس ایجاد اشتغال در کشور باید جذب نیروهای آماده به کار در بخش های خصوصی باشد.

رئیس جمهور در عین حال گفت: تا در اقتصاد کشور سرمایه گذاری نشود و رونق ایجاد نشود، اشتغال پایدار ایجاد نمی شود. البته دولت هم به اندازه توان خود و به ویژه برای جایگزینی نیروهایی که هر سال بازنشسته می شوند نیروی جدید جذب می کند و در این زمینه اولویت نیز با کسانی است که از قبل به صورت قراردادی و شرکتی در دستگاه های دولتی کار می کرده اند.

شاید بتوان نظر رئیس جمهور در خصوص اولویت بندی استخدام نیروهای مورد نیاز در بدنه دستگاه های دولتی را نوعی ساماندهی دوباره نیروهای شرکتی دانست چرا که وی معتقد است اگر دستگاهی نیازمند جذب نیروی کار جدید است، ابتدا باید تکلیف قرارداد نیروهای شرکتی را روشن کند؛ بنابراین ممکن است در صورت نیاز دستگاه ها به جذب نیروی کار، افرادی از میان قراردادی ها و شرکتی ها بتوانند به عنوان نیروی اصلی جذب شده و یا دستکم قراردادهای کاری آنها بهبود یابد.

با این وجود، مسائل جدی و با اهمیت دیگری نیز در بازار کار ایران وجود دارد و آن هم فراهم شدن زمینه اشتغال برای جوانان و به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است که امروز پُرجمعیت ترین گروه بیکاران کشور را تشکیل می دهند. بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی حتی برای افرادی که دارای تحصیلات دکترا هستند نیز وجود دارد و هزاران جوانی که سال ها عمر خود را در دانشگاه ها گذرانده اند در صف ورود به بازار کار قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      باید اقدام موثری صورت بگیره وگرنه از حرف تا عمل خیلی فاصله هست ما که از وعده وعیدها خسته شدیم معلوم نیست مسئولین محترم کی میخوان دست به کار بشن!

    • علي

      سازماني كه 70 درصد نيروهايش قرارداد مستقيم شده اند و قبلا نيروي شركتي بوده اند ، مثلا از 7 هزار نيرو نزديك به 5000 نفر آن قرارداد مستقيم شده اند ، چطور ميشود بتدريج جذب رسمي سازمان خود شوند ، اصلا چنين سازماني مگر در سال چند نفر استخدام مي كند آنهم با شرايط آنچناني و اگر كسي شرايط آن را داشته باشد، راه حل اين مشكل ، اين نيست. سازماني كه چارت تشكيلاتش 2500 نفر است ولي 6000 نفر الان در آن مشغولند . گذشته از اينكه اين سازمان چقدر نيرو نياز دارد يا ندارد اين در اين مقال نمي گنجد. بيشتر اين نيروها حقوق و مزاياشان از رسمي ها متفاوت بوده و انگيزه لازم را ندلارند وقتي شركتي بودند بر اساس قراردادهاي پيمانكاري ، با انگيزه تر بودند و كسي كه خوب كار مي كرد مرتبا نگه داشته مي شد و يشرفت مي كرد و حقوق و مزايايش هم خيلي خوب بود ، لذا بهترين راه حل اين است كه دولت به چنين سازماني مجوز خاص دهد از بين نيروهاي متخصص قراردادي شاغل خود ، بر اساس شاخصه هايي آنها را بكار بگيردو پيماني كند و براي آنها تشكيلات فرعي تدوين نمايد و مابقي آنها نيز از طريق بخش خصوصي داراي صلاحيت مورد تائيد بر اساس هر نوع خدمت ، واگذار شده و تعيين تكليف گردند.

    • کارگرطرح اقماری شرکت نفت

      من خودیک نیروی قراردادموقت شرکت نفت هستم که هنوزبلاتکلیف وبدون حقوق واقعی ومزایاونبودامنیت شغلی رنج میبریم وخداکندبه ماتوجه شودودولت تدبیروامید قراردادهای موقت به دائم تبدیل کندانشالله

      پاسخ ها

      • علی

        قبوله که کارگران نفتی خیلی تلاش میکنند اما ناشکر هستن. ..الان من رسمی نفت با فوق دیپلم شاغل در نفت 1900 و این کارگر قراد داد موقت نه آزمونی نه تستی نه مصاحبه ای اکثرا با پارتی وارد شدن و حکومت میکنند بعد تفاوت حقوقی فقط 200 تومنه

    • مهدی

      باید اقدام موثری صورت بگیره وگرنه از حرف تا عمل خیلی فاصله هست ما که از وعده وعیدها خسته شدیم معلوم نیست مسئولین محترم کی میخوان دست به کار بشن!

    • مهندس قرارداد معین

      با سلام شرکتهای برق منطقه ای کشور ضمن انجام تخلف در بمارگیری نیرو اپراتور یا همان بهره بردار شبکه های ی انتقال برق بصورت معین تخلف کرده این کار حاکمیتی و شاغلان ان باید رسمی باشند اکنون بعد چندین سال سابقه کاری از شرکتی و قراردادی چند سال دیگه باید صبر کرد پیمانی شویم عمرمان کفاف میدهد خرجمان که کفاف نداد انشالله فقط وعده انتخاباتی نباشه

    • علی

      ای بابا ای مامان اگه موضوع رای هستش که میدیم دیگه این چیه دست ها روشده مثل خیلی چیزهای دیگه همه اونهائی که یک عمر جوانیشون رو گذاشتن تو این بازی الان دارن باز نشست میشن بی هیچ مزیتی

    • آرش

      بنده حدود 15 سال است که در شرکت پخش فرآورده های نفتی مشغول بکار هستم،حدود 4 سال هم هست که با خود شرکت قرارداد بستم،زمانی که با پیمانکار کار میکردیم،خیلی از حق و حقوقمان پامال میشد،از جمله طبقه بندی مشاغل و سنوات و...الان که چهار پنج سال است که با دولت قرارداد میبندم نه تنها حقوق سابق را نمیگیرم بلکه تعدادی از مزایای دوران پیمانکاری نیز حذف شده.سؤال بنده اینست آیا این حقوقی که از ما به یغما میرود به جیب کدام دولتمردی میرود که پس از چندین سال جیبش پر نشده.از مسؤلین محترم خواهش میکنم به وصعیت نابسامان ما و امثال ما که زحمتکشان عرصه کار و سازندگی هستیم،حمایت کرده و اجازه ندهند حقوق کارگری به تظلم و چپاول تعدادی فرصت طلب که رحمی در نهادشان نیست برود
      باتشکر

    • کارگرقراردادی بلاتکلیف شرکت نفت

      کارگرقراردادی شرکت نفت فلات قاره که5سال است هنوزبلاتکلیف بدون امنیت شغلی بدون حقوق ومزایای واقعی باکارکردن به صورت طرح اقماری ودوهفته دوراززن وبچه وکاردرجزایرخلیج فارس وسکوودریاباتمام وجودتاکی بایدبلاتکلیف باشیم باداشتن تخصص ومدرک وسابقه بالایعنی یک نیروی زبده وآبدیده دولت محترم و وزیرنفت ووزیرکارمسئولین به ماکمک کنیدودریابیدتوجه کنید

    • کارمند

      درخصوص این جمله آقای رئیس جمهورکه گفته اند البته دولت هم به اندازه توان خود و به ویژه برای جایگزینی نیروهایی که هر سال بازنشسته می شوند نیروی جدید جذب می کند و در این زمینه اولویت نیز با کسانی است که از قبل به صورت قراردادی و شرکتی در دستگاه های دولتی کار می کرده اند. باید بگویم الویت با پارتی داران ودور و بریهای مدیر برای استخدام شدن است نمونش در دانشگاه خوارزمی ............

    • امید

      با این طرحت چرا نیروهای پیمانی باید استخدام شوند .همانگونه که استحضار دارید وقتی در یک کارخانه یا یک شرکت یک پیمانکار نیروی انسانی معرفی می شود آن پیمانکار جهت استخدام به قول معروف نیروهای شرکتی هیچ گونه آزمونی با نظارت نهاد های مرتبط از ثبت نام کنندگان به عمل نمی آورد و در واقع حداقل 90 درصد نیروهای موررد نیاز را از طریق لابی گری و پارتی بازی به کار می گمارد و در واقع به استخدام خود در می آورد حالا هم که در اولویت استخدام هستند .پس تکلیف کسانی که پارتی ندارن چی میشه . در شرکتی که این حقیر مشغول به کار تقریبا رسمی هستم از طریق آزمون استخدام شدم و لی یه پیمانکار نیرو انسانی داریم که بدون استخدام وبدون آگهی استخدام حداقل 300 نفر از اقوام اقارب و آشنایان خود ومسولین تمام ادارات شهر را استخدام نمود به عنوان مثال در نزدیکی همسایه ما از یه خانواده چهار نفر استخدام کرد بخاطر اینک پدر خانواده از مسولین شهر بود ولی همسایه کناری ما که جزء افراد فقیر و پایین جامعه می باشد و تعداد خانوار آنان هشت نفر می باشد و دونفر از آنان دارای تحصیلات دانشگاهی هم هستند به علت نداشتن پارتی متاسفانه قسمتی معتاد و قسمتی هم سبزی فروش سرخیابان شدند که هروز هم با مامورین سد معبر شهرداری درگیر هستند .گناه اینان چیست که پارتی ندارن حداقل به یه کار شرکتی و یا پیمانی استخدام شوند .آهای کسی که داری برا مملکت تصمیم می گیری لطفا تمامی جهات را در تدبیرتان بیندیشید .اینجا جوان هست که آرزوی یه شغل با حقوق بخور و نمیر را به گور برده نتونسته چرخ زندگیش رو بچرخونه خانمش ازش طلاق گرفته وخودش هم معتاد و دزد شده حالا هم دیگه توان دزدی نداره مجبوره غروب ها گدایی کنه در صورتی که فرد با استعدادی بوده توان قبولی در آزمون ها رو داشته ولی به واسطه پارتی بازی آقایان وفرصتی برایش پیش نیامد حتی استخدام نیروهای شرکتی شود .

    • نوید

      در اینجا فقط میشه گفت:روحانی متشکریم

    • علی

      من نزدیک 17 سال در یک شرکت کار میکنم هنوز قرارداد 3 ماهه امضا میکنم واقعا درسته؟ 17 سال یه عمره.هیچ امنیتی برای کارگر وجود نداره.چیکار باید کرد؟ دردمون را به کی باید بگیم؟
      بنظر من تنها راه اینه که دولت کارمندان سوابق بالا را به هر طریقی شده بازنشست کنه تا فضا برای جوانان باز بشه. مثلا بیاد دانشگاه و تحصیلات عالی را مثل سرباز ی جزء سوابق طرف حساب کنه و .....

    • کارمند

      آقای روحانی اگر به فکر ما کارمندان وکارگران شرکتی وقراردادی بودید بخشنامه تبدیل وضعیت زمان آقای احمد نژادرا چرا لغوکردید.
      دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی و رسمی
      براساس این دستورالعمل هر گونه تبدیل وضع استخدامی به رسمی و پیمانی در سقف سهمیه استخدامی دستگاه که به موجب قوانین برنامه های پنج ساله تعیین می شود، امکان پذیر بوده و هر گونه به کارگیری و یا تبدیل وضع خارج از سهمیه های مذکور خلاف قانون و پرداخت وجه به اینگونه افراد تصرف غیر قانونی در اموال عمومی محسوب می شود
      معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با توجه به سوال های متعدد دستگاه های اجرایی در خصوص آن دسته از نیروهایی که می توانند به موجب قوانین و مقررات موضوعه نسبت به تبدیل وضع آنان اقدام کنند، دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی و رسمی را ابلاغ کرد.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، براساس این دستورالعمل هر گونه تبدیل وضع استخدامی به رسمی و پیمانی ( به استثناء تبدیل وضع از پیمانی به رسمی با رعایت کلیه قوانین و مقررات) در سقف سهمیه استخدامی دستگاه که به موجب قوانین برنامه های پنج ساله تعیین می شود، امکان پذیر بوده و هر گونه به کارگیری و یا تبدیل وضع خارج از سهمیه های مذکور خلاف قانون و پرداخت وجه به اینگونه افراد تصرف غیر قانونی در اموال عمومی محسوب می شود.
      بر این اساس در مواردی که دستگاههای اجرایی براساس قوانین و مقررات یا آراء قضایی موظف به تبدیل وضع برخی از کارمندان خود شده باشند نیز مکلفند با در نظر گرفتن مفاد بند یک راسا نسبت به تبدیل وضع اقدام کنند.
      همچنین در راستای اصلاح فرآیندهای انجام کار از این پس در هر مرحله تعدادی شماره مستخدم در اختیار وزراء و روسای سازمانهای مستقل و استانداران قرار می گیرد تا در صورت حصول تمامی شرایط و با رعایت قوانین و مقررات مربوط به واجدین شرایط اعم از افرادی که تبدیل وضع می شوند و یا به موجب مجوزهای قانونی به استخدام دستگاه های اجرایی ملی و دستگاه های وابسته به آنها یا دستگاه استانی در می آیند تخصیص داده شود.
      بر این اساس ، اختصاص شماره های جدید موکول به اعلام تخصیص شماره های اختصاص داده شده قبلی به تفکیک برای افراد برابر فرم اطلاعات تدوین شده از سوی این معاونت و سایر اطلاعات و آمار مربوط و مورد نیاز که دستگاههای اجرایی باید به استناد ماده 118 قانون مدیریت خدمات کشوری در اختیار این معاونت قرار دهند خواهد بود.
      براساس این ابلاغیه، مسئول حسن اجرای این بخشنامه بالاترین مقام اجرایی دستگاه و استانداران محترم حسب مورد خواهند بود.
      بر اساس این بخشنامه،دستگاه های اجرایی باید پس از حصول اطمینان از وجود سهمیه استخدامی اقدامات لازم را در این راستا به عمل آورند.این بخشنامه از سوی لطف الله فروزنده معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

    • نا سناس

      من 21 سال در شرکت مخابرات بصورت پیمانی کار می کنم در این 21 یک سال 21 گونی کاغذ مدارک ازما گرفتند گاهی زیر نظر اداره پست وگاهی زیر نظر پیمانکار بعضی وقتها6 ما هم قراردادمان تمدید می کردند امسال هم سنم60 ساله شده در صورتیکه باز نشست سوم با 21 روز حقوق500000 هزار تومان حقوقم می شود بنظر من اگر سال اول یک راس گوسفند خریده بودم حالا شده بود1000 راس وده تا منزل مسکونی خریده بودم

    • davood

      فقط شعار شعار ...

    • بدون نام

      من 9 سال بهترین سالهای عمرو رو در اداره پست خدمت کردم و بعدش به خاطر وضعیت نامناسب اسن شرکت مشمول طرح تعدیل نیرو شدم. ناجوانمردانه فامیلهای خودشونو نگه داشتند و منو اخراج کردند به هر جا شکایت کردم حتی جواب نامه ها مو هم ندادند. پارتی پارتی پارتی نداشتم. متاسفم که به آقای روحانی رای دادم و در دولت ایشون اخراج شدم و مسوولین جواب منو ندادن.

    • بدون نام

      هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد دلتون رو خوش نکنید.

    • سال اقدام وعمل

      آقای روحانی ودولت محترم ووزیرنفت ووزیرکاراگرقراراست نیروهای قراردادموقت شرکت نفت رااستخدام وجذب کنیدانشالله وازاین بلاتکلیفی درآوریدوخاطره خوب وخوشی برای نفرات قراردادی نفت وخانواده ماراخوشحال کنیدوپاسخ زحمات این قشرزحمتکش ومسئولیت پذیرودلسوزکه چرخ اقتصادوبازوان اقتصادایران هستندامسال که رهبر معظم انقلاب بنام سال اقدام وعمل نامگذاری کردندازشمابزرگوارمیخواهیم شماهم دستورجذب این نفرات زحمتکش درهمین سال اقدام وعمل بدهیدتاهم خدا وبنده اوراخوشحال کرده باشیدانشالله

    • مورچه

      اقای رسمی نفت سلام کی گفته شما ۱۹۰۰ میگیرید اضافه کاری شما اندازه کل حقوق ماست ما ۱۳۰۰ میگیریم که فکر نمیکنم ۲۰۰ تومن باشما فرق داشته باشه شما هم با پارتی تمدی سرکار وگرنه فوق دیپلم کجا رسمی نفت کجا
      یادتونه برای نفت کارت تا تهران رفتید که به نیروهای قراردادی نفت کارت ندن؟ اگه شما نرفتی میزکناریت حتما رفته

    • امید

      باسلام انشاالله که این کارانجام بشه چون دراین دولت هیچ کاری برای نیروهای قراردادی باتجربه وتحصیل کرده وبومی نکرده وهروقت آقای زنگنه وزیر نفت میشود باآموزشگاه وبومی های منطقه که واقعا حقشون این نیست عادلانه برخوردنمیشه امیدوارم این باربتواند فکری برای بومی ها وقراردادیها بکند واسمشو به نام نیک درتاریخ ایران وشرکت نفت ثبت کنه چون واقعا با12سال سابقه ومدرک فوق لیسانس خیلی بی عدالتیه

    • هادی

      با سلام من هم 10 ساله که با قرار داد کار معین وبا مجوز استانداری محترم و با مدرک فوق لیسانس در شهرداری مشغول به کار هستم ولی تا کنون هیچ اقدامی از طرف دولتها جهت تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی انجام نگرفته و ما این چند سال را وعده و وعید از دست اندر کاران زیربط شنیده ایم امیدواریمکه دولت تدبر و امید طی این سال آخر عمرش کار مثبت دیگری جهت این موضوع بردارد تا همگی نیروهای قرادادی و خانواده هایشان دعا گوی آنها باشند و از سردرگمی نجات یابند انشالله

    • امید

      سلام بهتر راه حل دراین دوره این است که در4سال آینده به روحانی رای داده نشه اگربازهم خودش باشه زنگنه ونعمت زاده روانتخاب میکنه که جزبدترین وزیران جمهوری اسلامی بودند پس اگربخوادکاری کنه توهمین 4سال خودشونشون بده تاماهم بهش رای بدیم پس برای 4سال بعدی کلیددست مردم است آگاه باشید

    • بدون نام

      اقای فوق دیپلم رسمی شک ندارم خودت هم با پارتی رسمی شده فقط پارتی تو گردنش کلفتر بوده همین به فوق دیپلمت نناز خیلیاز همین نیروهای قرداد موقت فوق لیسانس دارن تو رو چرا رسمی کردن با فوق دیپلم

    • بدون نام

      سلام بنده با مدرک کارشناسی به مدت 10 سال در ادارات دولتی به صورت شرکتی و قراردادی خدمت می کنم اگر بخشنامه ای هم برای تبدیل وضعیت صادر شود شامل حال بنده نشده ونمی شود چون نور چشمی نیستم و پارتی ندارم متاسفانه در این کشور پارتی بیش از خدا برش دارد

    • علیرضا حسونی

      سلام من در پالایشگاه نفت حدود 15 سال به صورت مستمر مشغول به کارم ومدرکم فوق دیپلم میباشد که مرتبط با کارم هست حدود 7 جلد جزوه اموزشی ومقاله علمی به ثبت رسوندم در مورد صنعت نفت اما نمیدانم چرا با وجود مکاتبات مدیران برای تبدیل وضعیت واستخدامم هیچ جواب مثبتی دریافت نمیکنم درصورتی که همکارام با داشتن مدرک دیپلم وپارتی استخدام و تبدیل وضعیت شدن اگر این اقدام صورت بگیرد واقعا به صورت اصولی وطبقه بندی مشاغل ود نظر گرفتن شرایط کاری واقعا خوب میباشد.

    • عرفان

      همش شعار همش وعده الکی روحانی محترم چهارسالتم تموم شد اما نیروی شرکتی همچنان شرکتی باقی ماند باند بازی و پارتی بازی پدرمون رو در آورد به چه امیدی دلمون رو خوش کنیم خدایا...

    • احمد

      بنده در مخابرات تبریز در شغل تعمیرات تلفن همگانی هستم که 15 ساله تو این کارم و با پیمانکار کار میکنم اولا که اصلا پول نمیده ولی درامد میلیونی داره حالا هم میگه باید کم کم از این کار خداحافظی کنید چرا مارو قرارداد مستقیم نمیبندن تقصیر ما چیه الان کجا کار کنم به خانوادم چی بگم موندم بخدا 30 نفر کار میکنن تو این شرکت فقط یکی دو نفر میخورن به اداره هم میده که کاری باهاش ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج