۳۲۱۰۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عکس: گوشی جدید ایسر

کمپانی ایسر امروز طی مراسمی در نیویورک گوشی جدید خود را معرفی کرد. این گوشی که Liquid Zest Plus نام گرفته است؛ یک گوشی میان‌رده با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که حدود ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

zoomit.ir - علیرضا جهانبخش: کمپانی ایسر امروز طی مراسمی در نیویورک گوشی جدید خود را معرفی کرد. این گوشی که Liquid Zest Plus نام گرفته است؛ یک گوشی میان‌رده با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که حدود ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

عکس: گوشی جدید ایسر

ایسر جزو کمپانی‌های شناخته شده در آمریکا است. اگرچه اکثر گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت، وارد بازار آمریکا نشده‌اند، اما ایسر جزو بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان کروم‌بوک است که اکثر آن‌ها در دسترس کاربران آمریکایی قرار دارند. این شرکت همچنین در زمینه‌ی ساخت تبلت نیز فعالیت می‌کند و پنجشنبه‌ی گذشته از تبلت Iconia ۱۰ رونمایی کرد. امروز ایسر در مراسم خود در نیویورک از تکنولوژی‌های جدید خود رونمایی کرد و در کنار آنها گوشی هوشمند جدید خود با نام Liquid Zest Plus نیز رونمایی کرد. این گوشی جزو گوشی‌های میان‌رده است و قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار دارد.

عکس: گوشی جدید ایسر

اگرچه ممکن است Liquid Zest Plus تعدادی از کاربران را به دلیل قیمت مناسب خود مشتاق به خرید کند، اما مهم‌ترین ویژگی این گوشی باتری قدرتمندی است که ایسر در این دستگاه قرار داده است. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد که اگر‌چه بزرگ‌ترین باتری موجود نیست، اما در مقایسه با اکثر گوشی‌ها مخصوصاً گوشی‌های کمپانی‌های معروف، دارای حجم بیشتری است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت اچ‌دی، دوربین اصلی ۱۳ مگا‌پیکسلی با فوکوس لیزری و دوربین سلفی واید ۵ مگا‌پیکسلی است.

عکس: گوشی جدید ایسر

با توجه به اینکه ایسر مشخصات پردازنده، رم، حافظه‌ی داخلی و مشخصات دیگر این گوشی را اعلام نکرده، اطلاعات دیگری از این گوشی در دسترس نیست. همچنین اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه‌ی گوشی و مکان‌هایی که ارائه خواهد شد، وجود ندارد. گوشی Liquid Zest Plus تنها دستگاه معرفی شده در مراسم امروز نبود. ایسر از کروم‌بوک جدید مقاوم خود نیز برای استفاده در مکان‌های کاری، رونمایی کرد. این مدل جدید کروم‌بوک ۱۴ است که ایسر ماه پیش معرفی کرده بود. هنوز قیمتی برای این دستگاه اعلام نشده است؛ اما به زودی قیمت این دستگاه توسط ایسر اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج