۳۲۱۱۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازار آرام اجاره واحدهای زیر ۱۰۰ مترمربع

وضعیت بازار رهن و اجاره در چند روز نخست اردیبهشت ماه تغییر محسوسی نسبت به فروردین ماه نداشته است. طی ۴ روز گذشته واحدهای مسکونی با ترکیب متنوعی از اجاره‌بها و ودیعه، در بازار به اجاره رفته که در این بین سهم واحدهایی که به رهن مستاجران درآمده کمتر از تعداد رهن و اجاره است.

روزنامه دنیای اقتصاد: وضعیت بازار رهن و اجاره در چند روز نخست اردیبهشت ماه تغییر محسوسی نسبت به فروردین ماه نداشته است. طی ۴ روز گذشته واحدهای مسکونی با ترکیب متنوعی از اجاره‌بها و ودیعه، در بازار به اجاره رفته که در این بین سهم واحدهایی که به رهن مستاجران درآمده کمتر از تعداد رهن و اجاره است.

با این حال بر اساس آمار منتشر شده از نرخ‌های قطعی رهن و اجاره واحدهای ۵۰ تا ۱۰۰ متر مربعی در همین بازه زمانی در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، تعداد موجرانی که دریافت ودیعه و رهن کامل را ترجیح می‌دهند هم کم نیستند؛ چراکه هنوز تا فرا رسیدن فصل بازار داغ اجاره املاک قدری زمان باقی است و موجران ناچار هستند شرایط را برای مستاجران تسهیل کنند. بر اساس اطلاعات موجود از واحدهای کمتر از ۱۰۰ مترمربع که در چند روز گذشته قرارداد اجاره برای آنها تنظیم شده است، نمونه‌های مختلفی قابل ذکر است.

در محله باغ‌فیض واقع در منطقه ۵، واحدی با ۶۰ مترمربع زیربنا و پنج سال عمر، ۹۰ میلیون تومان رهن شده است. این در حالی است که در میان فایل‌های اجاره پیشنهادی این منطقه نیز، موجری واحد ۶۵متری ۱۰ ساله خود را به قیمت ۲۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به بازار ارائه کرده است.

در محله نارمک منطقه ۸ نیز قرارداد اجاره واحدی ۸۰مترمربعی با سن ۱۲ سال، با ودیعه ۳۰ میلیون تومانی و اجاره ماهانه معادل ۶۰ هزار تومان منعقد شده است. همچنین قیمت پیشنهادی واحد مسکونی ۷۰ متری با سن ۸ سال در همین منطقه ۲۰میلیون تومان ودیعه با اجاره‌بهای ماهانه ۷۵۰هزار تومان تعیین شده است. نرخ قطعی اجاره‌بهای یک واحد ۶۷متری ۳ ساله در محدوده نیروی هوایی طی چند روز اخیر نیز، ماهانه معادل ۵۰۰ هزار تومان با ودیعه ۶۰ میلیون تومانی بوده و این در حالی است که موجر دیگری آپارتمان ۸۵ متری با ۶ سال سن در این منطقه را ۲۰ میلیون تومان با اجاره‌بهای ماهانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است.

بازار آرام اجاره واحدهای زیر 100 مترمربع
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج