۳۲۲۲۰۹
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

حاشیه انتشار تصاویر جسد مهرداد اولادی

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران درباره تصاویر منتشر شده از جسد کالبد شکافی‌شده مهرداد اولادی نیز اظهار کرد: این تصاویر به پزشکی قانونی نبوده چراکه بررسی آن نیز نشان داد که محل قرار گرفتن جسد نیز در پزشکی قانونی نبوده و ما چنین سنگ‌هایی را در این سالن نداریم ضمن اینکه پیش‌تر نیز روابط عمومی سازمان در این زمینه اطلاع‌رسانی کرده بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران درباره نحوه بررسی علت مرگ ستایش قریشی و مهرداد اولادی توضیحاتی را اعلام ، اما اعلام دلیل آن را به دستگاه قضایی واگذار کرد و گفت: نتایج تحقیقات به دستگاه قضایی ارائه شده است.

دکتر مسعود قادی پاشا درباره علت مرگ ستایش قریشی و بررسی ابهامات موجود در این پرونده، اظهار کرد: اقدامات لازم و آزمایشات مختلف بر روی جسد این کودک انجام شده و کلیات معاینات و بررسی موارد ادعایی بر روی این فرد انجام شده است. ما نتایج تحقیقات را اعلام کرده و در اختیار مقام قضایی قرار داده و قاضی آن را باید اعلام کند.

وی درباره سلامت روان پسر ۱۷ ساله متهم به قتل ستایش نیز گفت: در این زمینه جلسه چند ساعته کمیسیون تشکیل شده و جلسه‌ای دیگر نیز ظهر امروز برگزار خواهد شد.

وی درباره علت مرگ مهرداد اولادی بازیکن تیم فوتبال ملوان نیز اظهار کرد: به احتمال زیاد علت فوت قطعی این فرد فردا اعلام خواهد شد.

وی درباره تصاویر منتشر شده از جسد کالبد شکافی‌شده مهرداد اولادی نیز اظهار کرد: این تصاویر به پزشکی قانونی نبوده چراکه بررسی آن نیز نشان داد که محل قرار گرفتن جسد نیز در پزشکی قانونی نبوده و ما چنین سنگ‌هایی را در این سالن نداریم ضمن اینکه پیش‌تر نیز روابط عمومی سازمان در این زمینه اطلاع‌رسانی کرده بود.

وی درباره اظهارات دادستان تهران پیرامون مرگ برخی از ورزشکاران به دلیل مصرف الکل اظهار کرد: بیان علت مرگ افراد جزو اسرار است و ما اجازه بیان آن را نداریم.

قادی‌پاشا در ادامه به ارائه آمارهایی از میزان مراجعات به پزشکی قانونی پرداخت و گفت: در سال گذشته ۲۰۴ هزار نفر به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده و در امور مختلف به آنان خدمت‌رسانی شده است که از این میان ۴۶ درصد امور آزمایشگاهی بود و ۵۶ درصد نیز به کمیسیون‌ها ارجاع شد. همچنین ۵۵۴۲ تن به سالن‌های تشریح ارجاع شده و ۱۴۵ هزار و ۲۲۷ نفر نیز به شکل سرپایی خدمات دریافت کرده‌اند که عمده این افراد مربوط به نزاع بوده است.

وی شمار مراجعه‌کنندگان نزاع را در سال ۹۴، ۱۰۱ هزار و ۱۰۹ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به سال ۹۳، ۵.۳ درصد کاهش داشته است. از این میان حدود بیش ۶۶ هزار نفرشان مرد بودندو

قادی‌پاشا شمار جانباختگان ناشی از مسمومیت گاز در سال ۹۴، ۱۴۱ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۱۱۷ نفر مرد و ۲۴ نفر نیز زن بوده‌اند. همچنین ۱۲۴ نفر نیز به دلیل سلاح سرد جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با سال ۹۳ ۰.۸ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به مراجعان سقط جنین درمانی خاطرنشان کرد: سقط جنین درمانی قبل از چهار ماهگی جنین انجام می‌شود و در صورتی که جنین یا مادر شرایط نامناسبی را نداشته باشند با آن موافقت می‌شود. براین اساس در سالی که گذشت ۱۹۵۰ مورد درخواست برای سقط جنین ارایه که برای ۱۰۴۵ مورد آن گواهی صادر شد.

وی با بیان اینکه صدور گواهی سقط جنین نیازی به حکم دادسرا و مقام قضایی ندارد، گفت: این افراد به شکل شخصی نیز می‌توانند به بیمارستان مراجعه کرده و رضایت مادر را برای این امر کافی است.

در مورد جنین‌های نامشروع یا ناخواسته مجوزی برای سقط داده نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ینی میخایدبگید تصویرجسدمهردادروبیرون پزشکی قانون ضبط کردن؟؟میخایدپرسنل خودتونوتبرئه بکنید؟تصویرلحضه جون دادن مرتضی پاشایی هم ناجوانمردانه درفضای مجازی منتشرشد کسی هم گردن نگرفت

    • اسي

      با اين تيتر زدنتون.يارو فقط اومده گفته نميدونم نميتونم بگم نميگم واسه چي باهاش مصاحبه كرديد پس

    • بدون نام

      مملکت فقط سانسوره خوب ادم هیچی نمیفهم خوبه نگفتن ب ح خ ج چ خ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشبختانه تلگرامو داریم

    • سارا

      چرا واقعا چرا مردم ما آینقدر بی فکرن که توجهی به این خانواده داغ دار ندارند و هر کاری دلشون می خواد انجام میدهند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج