اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۲۲۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هشدار نسبت به ایجاد هرندی ۲ در شهر ری

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ افزود: امنیت در جنوب تهران یک مشکل فراگیر است و اگر به بعضی از محلات منطقه ۲۰ رسیدگی نشود شاهد هرندی‌های دوم و سوم خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: جعفر شربیانی دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ با حضور در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: منطقه ۲۰ جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران است که سابقه تاریخی آن ۶ هزار سال است.

وی افزود: این منطقه ۴۰۰ هزار نفر ساکن و یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت شناور دارد و دارای ابنیه‌های تاریخی و از جمله مرقد حضرت عبدالعظیم الحسنی است.

وی افزود: در ایام انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس ۲ هزار و ۷۳۵ شهید، این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

شربیانی افزود: منطقه ۲۰ در محله جوانمرد اولین انتخابات در خصوص شورایاری‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این منطقه مجمع مشورتی برای شورایاری محله برگزار شد و جلسات آن به صورت رسمی ادامه دارد.

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ گفت: در سال ۹۴، ۷ پروژه در این منطقه آغاز به کار شد که متولی آن شهرداری منطقه بوده است.

وی افزود: طرح پل سه‌راه تقی‌آباد که محل تردد یک میلیون نفر از تهران و ورامین است باید هرچه سریعتر مورد تائید نهایی قرار بگیرد.

شربیانی گفت: یکی از مهمترین مشکلات این منطقه، بافت فرسوده است که در دوره قبل، شهرداری اهتمام ویژه‌ای نسبت به بافت فرسوده داشت ولی با توجه به وضعیت اقتصادی موجود نیازمند کمک‌های ویژه‌تری در این رابطه هستیم.

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه محلاتی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی، بافت فرسوده محسوب می‌شوند، گفت: بهسازی و بازسازی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی باید مورد تاکید قرار بگیرد. ما انتظار داریم شورای شهر تهران که ارتباط نزدیکی با دولت دارد نسبت به تخصیص بودجه لازم برای حذف بافت‌های فرسوده اقدام کند.

شربیانی گفت: با توجه به حدود ۸ میلیون زائری که به شهرری تردد می‌کنند نیاز به یک زائرسرا و هتل در منطقه ۲۰ داریم که طرح آن آغاز ولی هنوز اجرایی نشده است.

وی گفت: در منطقه ۲۰ صنایع آلاینده همچون روغن نباتی ورامین، مارگارین و گاراژهای متروکه در وسط شهر موجود است که با توجه به وجود این صنایع آلاینده در منطقه باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ عدم پارکینگ طبقاتی در این منطقه را یکی از معضلات برشمرد و گفت: با توجه به رشد جمعیت و افزایش تردد در منطقه ۲۰ نیاز به یک پارکینگ طبقاتی است که باید هرچه سریعتر اجرایی شود.

شربیانی به کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی در این منطقه اشاره کرد و گفت: در منطقه ۲۰ یک بیمارستان فیروزآبادی وجود دارد که اگر در طول روز به اورژانس این بیمارستان مراجعه شود انگار به بیمارستانی که در منطقه جنگی واقع شده است رفته‌اید و سیل عظیم جمعیت و بیماران در این بیمارستان وجود دارد.

وی افزود: ما در موضوع سرانه‌های بهداشتی و درمانی در مذیقه هستیم، به عنوان مثال در منطقه ۳ تعداد ۱۲ بیمارستان است ولی در مناطق ۱۸، ۱۷، ۱۹، ۱۵، ۱۶ و ۲۰ فقط ۶ بیمارستان داریم.

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ افزود: امنیت در جنوب تهران یک مشکل فراگیر است و اگر به بعضی از محلات منطقه ۲۰ رسیدگی نشود شاهد هرندی‌های دوم و سوم خواهیم بود.

شربیانی افزود: محله بهشتی و دیگر محله‌های منطقه ۲۰ با مشکلات آسیب‌های اجتماعی مواجه هستند.

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۲۰ گفت: با توجه به شهرستان بودن شهرری ولی پلیس مستقل نداریم و زیر نظر پایگاه یکم هستیم که با کمبود نیروی انتظامی مواجه است.

وی پیشنهاد داد: منطقه ۲۰ به منطقه ویژه در شهر تهران تبدیل شود.

وی افزود: کانال سرخه‌حصار به یک تهدید زیست‌محیطی در منطقه تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج