۳۲۲۷۵۳
۵۱۲۳
۵۱۲۳
پ

طراحی اینستاگرام تک رنگ می شود!

از زمانی که اینستاگرام به کاربران عرضه شد، انتخاب رنگ اپلیکیشن تقریباً یکسان باقی ماند و همان خطوط و نقاط آبی رنگ همیشگی در تمامی قسمت ها به چشم می خورد.

وب‌سایت تک شات: از زمانی که اینستاگرام به کاربران عرضه شد، انتخاب رنگ اپلیکیشن تقریباً یکسان باقی ماند و همان خطوط و نقاط آبی رنگ همیشگی در تمامی قسمت ها به چشم می خورد. اگرچه در طول این سالها طراحی اپلیکیشن تا حدودی تغییر کرد. البته به نظر می رسد که اینستاگرام در حال آزمایش یک طراحی جدید است که شدیداً با انتظارات کاربران تفاوت دارد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

طراحی اینستاگرام تک رنگ می شود!

بر اساس گزارشات اخیر، اسکرین شات های جدیدی از طراحی ظاهری اینستاگرام توسط Anton Abramov (که در زمینه انتشار اخبار و اطلاعات محرمانه فعالیت می کند) منتشر شده که نشان می دهد این اپلیکیشن در حال آزمایش یک طراحی تک رنگ است. همانطور که در اسکرین شات زیر مشاهده می کنید، سر تا سر اپلیکیشن به رنگ مشکی و سفید درآمده است.

احتمالاً ایده جدید به تصاویر کمک خواهد کرد تا بدون وابستگی به طراحی رابط کاربری اپلیکیشن و رنگ های منحرف کننده، خودشان را نشان دهند و باید بگوییم که ظاهراً این ایده کارش را به خوبی انجام داده است و به هدف نزدیک شده است. اکنون اگر در فکر این هستید که آیا این اسکرین شات ها واقعی هستند یا خیر، باید خاطر جمع باشید که واقعی هستند چون اینستاگرام در مصاحبه با وب سایت خبری The Verge تایید کرده که این تغییرات در اسکرین شات ها و طراحی های اپلیکیشن به وقوع پیوسته است.

طراحی اینستاگرام تک رنگ می شود!

البته ممکن است شما به عنوان کاربران این شبکه اجتماعی از این تغییرات جدید راضی باشید یا نباشید، اما باید بدانید که هنوز هیچ تغییر ایجاد نشده و به گفته اینستاگرام، هیچ تضمینی وجود ندارد که این طراحی مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته سخنگوی اینستاگرام: ما اغلب تجربه های جدید را روی درصد کوچکی از جامعه جهانی تست می کنیم و این تنها یک تست است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج