جاباما
۳۲۳۱۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رحمتی یکی از بهترین گلرهای تاریخ ایران

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرویز مظلومی به خوبی جواب اعتمادی که به بازیکنان جوانش کرده بود را در دیدار مقابل سایپا گرفت.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرویز مظلومی به خوبی جواب اعتمادی که به بازیکنان جوانش کرده بود را در دیدار مقابل سایپا گرفت.

محمد نوری در خصوص پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل سایپا و بازگشت آبی‌پوشان به صدر جدول، اظهار داشت: استقلال واقعا به این ۳ امتیاز احتیاج داشت چرا که اگر می‌خواست در کورس قهرمانی باقی بماند، باید در این دیدار پیروز می‌شد. استقلال در نیمه اول بازی متعادلی را به نمایش گذاشت و در نیمه دوم تیم توانست شرایط بهتری داشته باشد و از لاک دفاعی خارج شد.

وی ادامه داد: خوشحالم که پرویز مظلومی به جوانان خود بار دیگر اعتماد کرد و آنها توانستند به خوبی جواب اعتماد او را بدهند. وقتی سرمربی از بازیکنان جوان تیمش استفاده می‌کند هواداران هم راضی هستند حتی اگر تیم شکست بخورد چرا که بازیکنان با انگیزه در زمین حاضر می‌شوند.

پیشکسوت استقلال در مورد دروازه‌بانی رحمتی خاطرنشان کرد: رحمتی واقعا آماده بود او در دقایق پایانی واکنشی از خود نشان داد که فکر می‌کنم هیچ دروازه‌بانی در ایران نتواند چنین عکس‌العملی را به نمایش بگذارد. خدا به او رحم هم کرد که سرش به تیرک دروازه‌ اصابت نکرد. او واقعا برای استقلال زحمت زیادی کشیده است و یکی از بهترین دروازه‌بانان خوب تاریخ ایران است.

نوری در مورد قهرمانی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال هم اکنون قهرمانی‌اش در دستان خودش است چرا که می‌تواند در ۲ دیدار آینده با برتری مقابل حریفان قهرمانی را کسب کند. هرچند که بازی‌های سختی دارد اما باید نشان بدهد که لیاقت قهرمانی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: خسرو حیدری در دیدار مقابل سایپا بسیار خوب ظاهر شد. امید ابراهیمی و اسماعیلی مقابل مدافعان به خوبی بازی کردند و امیدوارم همین ترکیب در بازی‌های آینده بتواند به خوبی بازی کند. تغییر و تحولاتی که استقلال پس از دربی در خط دفاعی‌اش داشت، جواب داده و تیم توانسته کمی در این خط بهتر کار کند.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی و صبا تاکید کرد: به نظرم بازی مقابل تراکتورسازی کمتر از دربی نیست. به هر حال حاشیه‌های این بازی باعث می‌شود که استرس در بین بازیکنان به وجود بیاید و این دیدار را حساس می‌کند اما امیدواریم بازیکنان با قدرت در زمین حاضر شوند تا در دیدار پایانی هم مقابل صبا بتواند با پیروزی مقابل این تیم قهرمانی را از آن خود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج