۳۲۴۵۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسپالتی: توتی یک قطعه جواهر است

سرمربی رم بعد از پیروزی برابر جنوا به ستایش از فرانچسکو توتی پرداخت و او را یک قطعه جواهر گران‌بها برای تیمش دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از میدیاست، در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و ششم رقابت های سری A دو تیم رم و جنوا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر دو جالوروسی به پایان رسید.

در حالی که بازی با پیروزی دو بر یک جنوا دنبال می شد فرانچسکو توتی، اسطوره رم وارد بازی شد و توانست با زیبایی هر چه تمامتر گل دوم را به ثمر رساند تا رم در ادامه عملکرد بهتری از خود نشان دهد و در دقایق پایانی گل سوم خود را به ثمر راسند و در نهایت پیروز بازی شود.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از توتی پرداخت. سرمربی رم گفت: فرانچسکو توتی همواره بازیکنی تاثیر گذار برای رم بوده است. ضربات آزاد جزئی از هنرنمایی توتی است که به صورت غریزی آن را دارد. توتی مانند جواهری است که نمی تواند هر روزه از آن استفاده کرد. او همواره در لحظات و مناسبت های خاص وارد عمل می شود. او بالاتر از طلای ۲۴ عیار است.

او ادامه داد: وقتی توتی را صدا زدم و او بند کفش های خود را می بست اطمینان داشتم که در این دیدار گلزنی خواهد کرد. به خوبی می دانستم که درمان رم در پاهای توتی است.

اسپالتی درباره تمدید قرارداد توتی گفت: توتی اسطوره باشگاه رم است و کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داده است. درباره تمدید قراردادش باید از رئیس باشگاه و خود او سوال کنید. من به عنوان سرمربی تیم از تمدید قرارداد توتی بسیار خوشحال می شوم چرا که او بازیکن بزرگی است و می تواند کمک زیادی به رم کند.

سرمربی رم در پایان سخنان خود درباره عملکرد بازیکنانش در برابر جنوا گفت: از دیگر بازیکنان خوب رم در این دیدار الشعروای بود که توانست با پاس گل زیبای ژکو گل سوم را به ثمر رساند. همه بازیکنان رم عملکرد خوبی از خود نشان دادند و از این پیروزی بسیار خوشحالم. به چیزی که شایسته آن بود رسیدیم.

رم با ۷۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای دارد و با تیم رده دوم که ناپولی است دو امتیاز اختلاف دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج