۳۲۵۲۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمرکز طارمی روی قهرمانی پرسپولیس

بازار شایعه‌ها در مورد تیم آینده مهدی طارمی داغ است. درست در روزهایی که پرسپولیس شرایط حساسی را سپری می‌کند و بیشتر نیازمند تمرکز روی دو بازی پیش رو است تا دریافت پیشنهاد برای مهاجم آماده تیمش.

ایران ورزشی: بازار شایعه‌ها در مورد تیم آینده مهدی طارمی داغ است. درست در روزهایی که پرسپولیس شرایط حساسی را سپری می‌کند و بیشتر نیازمند تمرکز روی دو بازی پیش رو است تا دریافت پیشنهاد برای مهاجم آماده تیمش. تازه‌ترین شایعه یا خبر در مورد طارمی، پیشنهاد یک باشگاه ایتالیایی به این مهاجم ۱۶ گله پرسپولیس است. در این خبر آمده: «طارمی از سوی باشگاه تازه صعود کرده کوروتونه دعوت به عضویت شده است. کوروتونه که به عنوان باشگاهی ریشه دار و با سابقه ۱۰۶ ساله در فوتبال ایتالیا شناخته می‌شود برای اولین بار موفق به صعود به سطح اول این لیگ شده و به دنبال جذب مهدی طارمی است. ایوان یوریچ، سرمربی کروات کوروتونه موفق شده این تیم را به سری آ بیاورد اما باید دید طارمی فصل آینده نیز شاگردی یک مربی کروات را این بار در لیگ ایتالیا تجربه خواهد کرد یا خیر.»

از سوی باشگاه ایتالیایی اما پیشنهادی رسمی به دست پرسپولیس و مهدی طارمی نرسیده. این را وکیل شماره ۹ پرسپولیس با قاطعیت اعلام می‌کند: «از این موضوع و این پیشنهاد بی اطلاع هستم. قبلا به من گفته بودند یک باشگاه ایتالیایی خواهان مهدی است اما اصلا این پیشنهاد، جدی و رسمی نبود. پس فعلا نباید درباره این پیشنهاد صحبت کرد چون دو بازی از لیگ مانده و طارمی باید تمرکزش را روی موفقیت پرسپولیس بگذارد.»

هر چند این روزها انواع و اقسام شایعه‌ها در مورد آینده مهدی طارمی شنیده می‌شود اما این مهاجم واکنشی نشان نداده و روزه سکوت گرفته. او که قبل از شهرآورد تصمیم گرفت مصاحبه‌ای انجام ندهد همچنان روی حرف خود ایستاده و حتی در مورد توافق با پرسپولیس یا انتقال به باشگاه‌های اروپایی صحبتی نکرده است.

طارمی که نیم‌فصل هم چند پیشنهاد اروپایی دریافت کرد، تصمیم گرفت تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و با این تیم به هدفی که مورد نظرش بود، یعنی قهرمانی لیگ برتر دست یابد. یادمان نمی‌رود که باشگاه سوئدی هاماربی تا چه اندازه به جذب طارمی علاقه‌مند بود و در پیشنهاد رسمی خود حتی حاضر شد ۲۰۰ هزار یورو نیز به عنوان رضایتنامه مهاجم پرسپولیس به این باشگاه بپردازد اما طارمی پاسخ منفی داد چون می‌خواست در پرسپولیس بماند و با این تیم قهرمان لیگ شود.

حالا و در شرایطی که پرسپولیس دو بازی حساس پیش رو دارد و موفقیت مقابل گسترش فولاد و راه‌آهن برای این تیم از نان شب واجبتر است، باز هم شایعه انتقال طارمی به فوتبال اروپا شنیده می‌شود. شایعه‌ای که البته نه باشگاه پرسپولیس آن را به رسمیت می‌شناسد و نه وکیل مهدی طارمی که در جریان تمام تصمیمات او قرار دارد. مهدی طارمی این روزها نه به فکر انتقال به فوتبال اروپا است و نه دریافت پیشنهاد از باشگاه‌های خارجی. این را از خود او شنیده‌ایم که تمام هم و غم خود را گذاشته روی موفقیت پرسپولیس و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر. او بیشتر از اینکه به فکر ترانسفر به ایتالیا یا هر لیگ معتبر دیگری باشد، به دنبال موفقیت مقابل گسترش فولاد و سپس راه‌آهن است. این تمرکز و نگاه حرفه‌ای مهدی طارمی می‌تواند به سود پرسپولیس باشد. تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگد و بیشتر از همه نیازمند حضور آماده مهاجمی است که تاکنون ۱۶ گل در لیگ پانزدهم به ثمر رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج