۳۲۵۲۷۶
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

بازیگر معمای شاه: کشف حجاب نمی کنم

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» و «معمای شاه» گفت: دلیلی ندارد به خاطر بیکاری از ایران برویم و جای دیگری به بازیگری ادامه بدهیم. من و خیلی از همکارانم بر این باوریم که در کشور خودمان بمانیم و در مملکت خودمان کار کنیم.

خبرگزاری دانشجو: با اشاره به نامه ۳۰ بازیگر زن به معاون سیما درباره فساد در سینما، گفت: روز گذشته خدمت آقای پورمحمدی و همکاران‌شان بودیم. با ما خیلی خوب برخورد شد. آقای پورمحمدی خوش‌دلانه و مهربان ما را پذیرفتند. اشکلات نامه را هم به ما گفتند.

جعفری تصریح کرد: این نامه از ۶ ماه پیش، بین من و چند نفر دیگر از دوستان ایده‌اش مطرح شد. چون عید شد و بعدش به نتیجه نرسیدیم، امروز فرصتی شد که در این خصوص با معاونت سیما دیدار کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مهاجرت برخی بازیگران به شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، گفت: من نمی‌توانم بگویم فقط به دلیل بیکاری و بی پولی بوده است. الان چند سال است که تعداد سریال های صدا و سیما کم شده است. الان در سال فقط ۴، ۵ تا سریال ساخته می شود.

جعفری ادامه داد: به هر حال شغل ما هم همین است و همه دارند این سختی ها را تحمل می‌کنند. دلیلی ندارد به خاطر بیکاری از ایران برویم و جای دیگری به بازیگری ادامه بدهیم. من و خیلی از همکاران دیگرم بر این باوریم که در کشور خودمان بمانیم و در مملکت خودمان کار کنیم.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» و «معمای شاه» افزود: بازیگران ما شناخته شده‌اند. شبکه‌های خارجی فارسی زبان هم مخاطبان داخلی دارند. برای همین سعی می‌کنند با استفاده از بازیگران ایرانی فیلم‌های‌شان را پرمخاطب کنند، ولی بی‌فایده است.

آرام جعفری در پایان گفت: متأسفانه برخی از بازیگران ما که به خارج از کشور رفته‌اند، کشف حجاب کرده‌اند. من واقعاً دلیلش را نمی‌دانم، اما قطعاً خود من و خیلی از همکارانم، حاضر نیستیم چنین کاری را بکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      الان که مثلا کشف حجاب نکردید،حجاب دارید تمام بدحجابیها ومدلهای عجیب وغریب از همین هنرپیشه های مونده تووطن مدشده که فکر میکنند حجاب دارند وتوجامعه میگردند

    • زهرا

      افرین که انقدر با جنبه ای

    • فاطمه

      درود برشما خانم جعفری شما گل هستید

    • بدون نام

      کاش بعضی از خانم های شاغل در سراسر کشور که واقعا حتما لوزمی نداره که خانم سر آن کار یا حرفه باشه برن به همسر داری و زندگیشون برسند و بجاش آقایون بیکار برن سر کار

    • بدون نام

      فعلا که کردی

    • بدون نام

      کشف حجاب کنیم ب ضرر خودتونه, ی جوری میگن انگار لطف ب ماست, حجاب اعتقاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج