۳۲۵۷۶۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توزیع روزانه ۴۰۰ هزار غذا در نمایشگاه کتاب

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به استقرار ۷۵ غرفه ارائه دهنده غذای گرم، ساندویچ و فست فود همزمان با برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در نمایشگاه شهر آفتاب،گفت: هر غرفه در طی روز حداقل چهار بار توسط کارشناسان بازدید می شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به استقرار ۷۵ غرفه ارائه دهنده غذای گرم، ساندویچ و فست فود همزمان با برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در نمایشگاه شهر آفتاب،گفت: هر غرفه در طی روز حداقل چهار بار توسط کارشناسان بازدید می شود.

رضا قدیمی درباره روند انتخاب غرفه داران برای ارائه غذا در نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: حدود دو ماه قبل مزایده‌ای برای ارائه غذا در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد که طی آن ۷۰ شرکت که فرآیند تولید غذا از تهیه مواد اولیه تا طبخ و بسته بندی را انجام می دادند، در این مناقصه شرکت کردند.

قدیمی با بیان اینکه ۱۰برند که در جایگاه نخست کشور قرار دارند، برنده نهایی این مناقصه شدند، تاکید کرد: کیفیت محصولات این شرکت ها در سطح کشور سبب شده تا این شرکت ها در زمینه تولید غذا فروشگاه‌های زنجیره‌ای دایر کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در حال حاضر تیم ۲۰ نفره نظارت شامل پزشک، کارشناس ارشد مواد غذایی، هر غرفه را در طول روز بین ۴ تا ۵ بار ارزیابی بهداشتی و کیفیت می‌کنند.

وی افزود: هر روز نمونه‌ای تصادفی از مواد غذایی ارائه شده در غرفه‌های مواد غذایی به آزمایشگاه میکروبیولوژی ارسال می شود که با گذشت ۴۸ تا ۷۲ ساعت ازکشت آزمایشگاهی، نتایج بررسی شده و موارد مشکوک گزارش شود.

قدیمی با اشاره به اینکه روزانه ۴۰۰ هزار پرس غذا در بین بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب توزیع شده است، تاکید کرد: طی سه روز برگزاری نمایشگاه کتاب یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر از غذای ارائه شده خریداری کرده‌اند اما هیچ گزارشی از غذای فاسد و یا مسمومیت بر اثر مصرف غذا نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه نخستین روزهای برپایی نمایشگاه در مجموعه آفتاب در حال طی شدن است، خاطر نشان کرد: واقعیت آن است که شهرداری تهران به عنوان متولی شهر آفتاب تمام تلاش خود را بکار گرفته تا در ارائه خدمات همچون آب و غذا بهترین شرایط فراهم باشد و در این شرایط ممکن است پاره ای اشتباهات نیز رخ دهد که اما وجود برخی ایرادات در مقابل حجم بزرگ خدمات باید مورد توجه باشد نه آنکه معیار سنجش غذا بر اساس یک یا دو اظهار نظر صورت گیرد.

بنا به گزارش تهران سما، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر اینکه اگر شرکتی ایرادات جدی در خصوص محصولات غذایی داشته باشد مانع عرضه محصولات آن در نمایشگاه شهر آفتاب می شویم ، تصریح کرد: اگر قرار باشد از ۱۰۰ نمره برای شرکت های ارائه دهنده غذا ارزش گذاری کنیم همه شرکت ها نمره بالای ۹۰ را دریافت می کنند و این بدان معنا است که ایرادات موجود جزئی و قابل رفع بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با ان حجم عظیمی از غذاهایی که بداخل نمایشگاه سرازیر و پخش میشد بهتره اسمشو بذارن نمایشگاه فست فود وپیتزا !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج