۳۲۶۱۹
۷۲ نظر
۶۱۹۴
۷۲ نظر
۶۱۹۴
پ

پسر با این ویژگی ها مجرد می ماند

تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند؟ چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.

پسر با این ویژگی ها مجرد می ماند

موفقیت: تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر ... انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند - شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟! - بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند.

اما چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.

1- پسرهای تی تیش مامانی

پسرهای تی تیش همانطورکه از اسمشان پیداست پسرهای نازی هستند که محتاج مراقبت و توجه دیگرانند، آنها قدرت زیادی از خود ندارند، اهل ریسک کردن در زندگی نیستند، در هیچ زمینه ای استقلال ندارند و در واقع در ازدواج به دنبال یک «مامان» هستند که آنها را تر و خشک کند و مراقبشان باشد.

این جور مردان بیش از حد به خودشان می رسند و نه جذاب هستند و نه قابل اعتماد. به احتمال زیاد بینی شان را عمل زیبایی کرده اند، نگران جوش های صورتشان هستند، به اضافه وزنشان دقت زیادی دارند و مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند (فکرش را بکن!).

پسر با این ویژگی ها مجرد می ماند

آنها معمولا از خاکی شدن لباسشان می ترسند و برای هر تصمیمی هم با مامان مشورت می کنند. این نوع پسرها به شدت توجه طلب هستند و گاهی حسودی هم می کنند. آنها واقعا توانایی گرداندن زندگی مشترک را ندارند و آویزان دیگران هستند. به شدت به طرف مقابلشان وابسته می شوند و او را خفه می کنند.

اما همه اینها با تصویری که ما از «مرد زندگی» داریم (مردی قدرتمند و مستقل) منافات دارد. اگر جزو این گروه هستید بدانید که موهای عجیب و غریب شما هیچ جذابیتی برای طرف مقابلتان ندارد!


2- پسرهای سیب زمینی نشان

فکر می کنید چرا پسرهای سیب زمینی نشان هیچ وقت نمی توانند ازدواج کنند؟ چون جلسه اول آشنایی آنها هرگز به جلسه دوم نمی کشد. رفتار آنها با کسی که قرار است همسر آینده شان شود تفاوت قابل توجهی با رفتارشان با آقایان ندارد. به خاطر همین بیشترین جمله ای که از خانم ها می شنوند این است: «فکر می کنم ما به درد هم نمی خوریم!»

پسرهای سیب زمینی نشان - لطفا مرا ببخشید که از این اصطلاح برای توصیف این نوع پسرها استفاده می کنم، اما فکر نمی کنم اصطلاح دیگری وجود داشته باشد که بتواند به این خوبی آنها را وصف کند - هیچ توجهی به طرف مقابلشان ندارند. آنها ممکن است ذاتا آدم های بی توجهی باشند، یا اینکه دچار یکی از این عوارض باشند: اعتیاد به کار، اعتیاد به اینترنت و کامپیوتر، اعتیاد به ماشین، اعتیاد به خانواده اصلی، یا هر نوع اعتیاد دیگری که تمام توجهشان را به خود جلب می کند. نقطه مشترکشان این است که طرف مقابلشان اصلا دیده نمی شود؛ و من به شما می گویم که هیچ دختری روی کره زمین نیست که نخواهد دیده شود.


۳- پسرهای اتوکشیده

چون با ادب و تمیز باشی، نزد همه کس عزیز باشی. این شعار پسرهای اتوکشیده است. به خاطر همین هم آنها برای اینکه نزد همه کس عزیز باشند آنقدر در این خصوصیات اغراق می کنند که دیگر همه از دور و برشان فرار می کنند، چون مردم نمی توانند با آنها راحت باشند.

پسر با این ویژگی ها مجرد می ماند

درست است که آنها خیلی محترمند و همیشه طبق آداب رفتار می کنند اما در واقع بیش از حد «آقا» هستند و برای همین مصاحبت با آنها بسیار سخت است. هیچ کس جرات نمی کند در حضور آنها لطیفه تعریف کند یا شوخی کند. ما آدمها خصوصیات مثبت را در حد صددرصد و مطلق دوست نداریم.

در واقع افرادی که کمی پایین تر از این حد رفتار می کنند برایمان جذاب تر و طبیعی تر به نظر می رسند. آدم های صددرصد به طرز عجیبی ایده آل و ویترینی به نظر می رسند و بنابراین تعجبی ندارد که هیچ دختری نتواند چنین جسارتی در حقشان بکند که بخواهد حتی به ازدواج با آنها فکر کند!

البته آنها واقعا آدم های خوبی هستند، تا جایی که می توانند به دیگران کمک می کنند، به شدت دلسوزند و فداکارانه کارهای دیگران را راه می اندازند. شاید به همین خاطر است که بیشتر می توان آنها را برادری خوب و مهربان در نظر گرفت تا همسری شایسته.


4- پسرهای دخالت گر

هیچ کس به این اندازه اعصاب خانم ها را به هم نمی ریزد. این نوع پسرها سر از همه کاری در می آورند. آنها در همه چیز دخالت می کنند؛ از آشپزی گرفته تا انواع شیوه های لکه بری.البته اشکالی ندارد که آدم اطلاعاتش زیاد باشد اما مشکل آنها این است که در زمینه های کاملا زنانه ای که اصلا ربطی به آنها ندارد سررشته دارند و این اطلاعات را مدام توی چشم خانم ها می کنند.

تصور کنید مردی بخواهد به همسرش بگوید سرامیک ها چطور براق می شوند یا فسنجان چقدر وقت لازم دارد تا کاملا جا بیفتد. پسرهای دخالت گر به مدل لباس و آرایش دیگران کار دارند ودقت زیادی روی ظرایف زنانه و جزییاتی از این دست دارند.

البته بدتر از این هم هست: آنها پشت سر این و آن حرف می زنند و خودشان را در روابط و مناسبات زنانه دخالت می دهند. حتی فکر کردن به آن هم ... راستش را بخواهید دنیای زنان و مردان واقعا با هم تفاوت دارد و از هم جداست، و هیچ کس انتظار ندارد یک مرد تا این حد وارد جزییات زنانه شود؛ شاید اینطوری بتوانید بیشتر وارد دنیای آنها شوید و آنها را درک کنید، اما می توانید مطمئن باشید که به همان اندازه مورد نفرت آنها قرار خواهید گرفت.


۵- پسرهای خودشیفته

اولویت بندی زندگی آنها به این شکل است: اول خودم، دوم خودم، سوم هم خودم! آنها تمام مدت از خودشان و موفقیت هایشان در دنیای کسب و کار و روابط اجتماعی داد سخن می دهند. طرف مقابل آنها به هیچ وجه فرصت ابراز وجود ندارد و هرگز نوبت حرف زدن او نمی شود چون خودشیفته ها بعد از اینکه دو ساعت تمام از خودشان تعریف کردند، تلاش هایشان در زندگی را برشمردند و خوبی های خودشان را گفتند می گویند: «خب، دیگر بس است؛ زیاد از خودم حرف زدم. بگذار در مورد کارم برایت بگویم!»

پسر با این ویژگی ها مجرد می ماند

خودشیفتگی یک اختلال شخصیتی به حساب می آید که البته در دنیای امروز رو به گسترش است. سر کردن با یک آدم خودشیفته واقعا خسته کننده است و انرژی زیادی از آدم می گیرد، علاوه بر اینکه هیچ انرژی به آدم نمی دهد و او مدام مجبور است تعریف های فرد خودشیفته را تایید کند و حرف ها و نظرات خودش را قورت بدهد.

البته خودشیفته ها بیشتر اوقات واقعا آدم های موفقی هستند و جزو دسته «خالی بندها» قرار نمی گیرند اما به هر حال باید بدانند که هر شخصی برای خودش موفقیت های ریز و درشتی دارد و دوست دارد شنیده و دیده شود. چاره اش این است که به جای فکر کردن به خودتان، کمی هم به طرف مقابلتان فکر کنید.


6- پسرهای مفلوک

خر آنها از همان کُرِگی بی دم بوده: من پول زیادی ندارم. کار درست و حسابی ندارم. تحصیلات درست و حسابی ندارم. خانواده درست و حسابی ندارم. قدرت بدنی زیادی هم ندارم. حتما فکر می کنید چنین کسی اصلا چرا می خواهد ازدواج کند؟ خب محققان هنوز پاسخ این سوال را کشف نکرده اند. مساله اینجاست که اینجور مردها هیچ کدام از این مشکلات و فلاکت ها را تقصیر خودشان نمی دانند، بلکه این سرنوشت و بخت بد آنها بوده که آنها را به این روز انداخته است.

آنها پدر و مادر خوبی نداشتند پس درست تربیت نشده اند، به خاطر شرایط سخت زندگی نتوانسته اند ادامه تحصیل بدهند، به خاطر اینکه مثل بقیه «پارتی کلفت» نداشته اند نتوانسته اند کار خوبی پیدا کنند، و «رفقای ناباب» هم آنها را از راه به در کرده اند!

جلسه آشنایی آنها بیشتر شبیه مراسم روضه خوانی است و طرف مقابلشان باید دستمال به دست بنشیند و برایشان گریه کند اما به هر حال باز هم بخت با آنها یار نیست و در ازدواج هم شانس نمی آورند چون آنها دو شرط اصلی شروع زندگی مشترک را ندارند: اول مسوولیت پذیری و دوم حداقل امکانات و توانمندی برای چرخاندن چرخ زندگی.


۷- پسرهای بی بند و بار

پسر با این ویژگی ها مجرد می ماند
تعهد، اولین شرط لازم برای ازدواج است و مهمترین شرط برای یک دختر ایرانی. پسرهای بی قید و بی تعهد شاید بتوانند در ابتدا خودشان را توی دل کسی جا کنند (مسلما آنها هرگز نمی روند به کسی بگویند «سلام من آدم غیرمتعهدی هستم، با من ازدواج می کنی؟!») اما بعد از مدتی نشانه هایشان بروز می کند و طرف مقابلشان را از آنها فراری می دهد.

نشانه های این جور پسرها هم برای کسی پوشیده نیست: آنها رفتار متعهدانه ندارند و پای حرف ها و قول هایشان نمی ایستند، به شروع زندگی مشترک اهمیت زیادی نمی دهند، مدام چشمشان می چرخد، در روابطشان با غیرهمجنس حتی جلوی همسر آینده شان حد و مرزی ندارند، مدام کارهایشان را توجیه می کنند و برای خودشان دلیل می تراشند، و رفتارهای مشکوک زیادی دارندنه که هر دختر باهوشی به راحتی می تواند آنها را ردیابی کند. قطعا آنها تکیه گاه خوبی برای یک ازدواج سالم نیستند. چه کسی حاضر است چنین کاری کند؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hojjat

      فعلا که پسرا خیلی مایل به ازدواج نیستن تا بخوان اخلاقاشونم عوض کنن!!!این طوری دخترامون بیش از اینی که هست مجرد میمونن!!!بهتره دخترا بجای فکر به این چیزا به فکر ساختن با این گرونی ها باشن

      پاسخ ها

      • زهرا

        آخه کی میادزن تو بشه که بخواد بخاطر گرونی باهاد بسازه شما پسرا اینقدر چلمنیدکه حتی عرضه شستن لباس زیرتونم ندارید تازه اون کثیفاشم اشتراکی استفاده میکنید بی عرضه ها شماهاراچه به ازدواج وزندگی بایدتنها ومفلوک بمونید

    • خاله سوسکه

      جالب بود

    • the best

      موافقم بد جور...

    • حسن

      fkr konam torshidam

    • آناهیتا

      آقایان محترم حداقل یک مورد از ویژگیهای ذکر شده دارند!!!!

    • مهشیـــــــد

      بیچــــــــاره اون پسرای مفلوک.... آخــــــــی...

      پاسخ ها

      • میثم

        اگه رحمت میاد برو بی ادعا زنش شو اونو تبدیل به مرد عالی کن.د نمیکنین که شما حاضرو آمادشو میخواین

      • مهشید

        یه مفلوک و آدم کردم الان برای خودم شاخ شده

    • وحيد

      حالا كي خواست زن بگيره؟!

      پاسخ ها

      • امیر محمد

        برو بابا بهت جواب مثبت نمی دن اینارو میگی

    • سپیر

      تقریبا همه پسرهارو که زیر سئوال بردید!!

      پاسخ ها

      • اميرح

        دوست عزيز؛هدف اين نيست كه كسي اين خصوصيات رو نداشته باشه هدف اينه كه بدونيم چه كسي چه ضعفي داره و بهترين واكنش رو نشون بديم. هيچ كس كامل نيست. زن و مرد هم نداره. اون خانم هايي هم كه ميگن عمرن نميتونن با اين جور آدما زندگي كنن بدونند كه در اشتباه اند.چون نه خودشون كامل هستن و نه قراره با يه انسان كامل ازدواج كنن. همونطور كه عرض كردم هدف ازين مقاله ها چگونگي واكنش ما به اين نقص هاست.
        شاد باشي آقا سپهر

      • سپیر

        مرسی امیرح عزیز روشنم کردی،شما هم شادزی

    • shabnam gol

      جــــــــــــــــــــــــــالب بود

    • بدون نام

      خوب شدم این مطلب رو خوندم حرفم رو به هیچکس نمی تونستم ثابت کنم الان یه مدرک دارم رفتار شوهر من با من اصلا فرقی با رفتارش با خواهراش ، همکاراش ، دوستانش و.... نداره طرز نگاهش به من همونطوری هست که به اونا احساس کردم یکی درکم کرد چقد خوشحال شدم این مطلبو خوندم

    • onlyGOD

      با سلام و احترام به دوستان
      واقعا برای خودمون متأسفم ....
      من عمرا بتونم یه لحظه هم با این جور آدما سر کنم ....

      اینجور ادما باید به مشاوره مراجعه کنن...
      به امید دنیایی سالم در آزادی بیان

      پاسخ ها

      • مازیار

        خدا بهتون رحم کنه خخخخخ کو شوهر

    • پیمان گرفتـــــــــــــــــــــار

      این قوانین تا زمانی کاربرد داره که بوی ترشی تو اجتماع نپیچیده باشه .الان که اگه چلاقم باشه رو هوا میزننش .

      پاسخ ها

      • امیرح

        داداش بد نباشه؟ جریان این گرفتار چیه (البته اگه دوست داری بگی)؟ خیره ایشالله...!

      • شهرزاد

        عمرااااا پسری رو رو هوا بزنن.

      • پیمان گرفتـــــــــــــــــــــار

        سلام بدیش بعدا مشخص میشه
        برا ارشد میخونم حجم کتابها زیاده و.... کلا....
        20بهمن
        دارم بالا میارم

      • shabnam gol

        سلام داداش پيمان
        واقعا شمايين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        بعيده ايجور نظراتي از شما!!!!!!!!

      • اميرح

        به به آق ارشد... بسلامتي داداش. انشالله موفق بشي. اگه هم نشدي خيالت نباشه سال ديگه. از بيكاري كه بهتره. كار خو نيست لااقل با درس سر خودمون رو گرم كنيم:-))
        شوخي كردم. آرزوي بهترين هارو برات دارم همراه يكي از اون همون خانمهايي كه خودت دوست داري ;-)

      • پیمان گرفتـــــــــــــــــــــار

        مرسی


        یه چی میگم دوره همی خودتونو ناراحت نکنید.

      • ناشناس

        اینهم از ادب وشعور ادمی که داره ارشد میگره .ترشی دخترایی انداختن که امثال شمارو ادم حساب نمیکنن

      • مازیار

        یه چیزی گفتی تا یک ساعت خندیدم دمت گرم خخخخ

      • بدون نام

        فک ميکني

    • onlygod

      با سلام به مدیریت سایت
      لطفا درباره زن ها هم این مطلب را منتشر کنین ببینیم قضیه چیه ؟
      آیا این ویژگی ها در خانم ها هم وجود داره ؟

      ممنون میشم از سرعت خوبتون
      (خواهشا یه دور از جون قبلش بگین من یکی از اینها را ندارم)
      موفق باشین

    • بدون نام

      مجله جون من نمیتونم تو قسمت پاسخ کامنت بذارم مثبت و منفی هم که هیچی
      لطفا کمک

      پاسخ ها

      • امیرح

        سلام. دوست عزیز مرورگرت رو عوض کن یا اگر با اکسپلورر کار میکنی, 9 به بالا باشه

    • پیمان گرفتـــــــــــــــــــــار

      خواسگار: ملاكوى شمو برىِ ازدواج چيچيه ؟
      دختر خانم گرامى : برىِ من تفاهم خيلى مهمه
      خواسگار: تفاهم كه ها ! ديگه ؟
      دختر خانم گرامى :مهم تفاهمه بعدش يه سقفى كه بالوى سرم باشه
      خواسگار : خب او كه ها ! ديگه جيچى؟
      دختر خانم گرامى : مهم تفاهمه و يى دونه سخف و يى باغى توو قلات
      خواسگار : خب ديگه چيچى ؟
      دختر خانم گرامى : خب همو تفاهم و يى دونه ماشينم برم بيگيرى و با همه اونوى كه گفتم !
      خواسگار : و ديگه چيچى ؟
      دختر خانم گرامى : خب تفاهم و خونه وماشين رو گفتم . يه عالمه هم پول دوشته باشى بد نيست !
      خواسگار : ديگه فرمايشى ندارين شومو؟ ميخوى يى ريزه فكر كنى ؟ شايد يادت بيادا ...
      دختر خانم گرامى : چرو!! چرو!!نميخام شومو زياد تووزمت بيفتيا ، حالو تفاهمم نتونوسى جور كنى خبرى نى .
      خواسگار : ها ! باشه رو چيشوم ... حالو من برم يى دورى بزنم برميگردم.

    • ناشناس

      الان توی این دوره زمونه کسی ازدواج نیمکنه چون مهریه دختر خانم ها خیلی گرون شده ! باید یه کم صبر کنیم مهریه ها ارزون بشه بعد!

      پاسخ ها

      • مهر

        آقای محترم ؛ شما که انقد به فکر مهریه ای هستی که هیچوقت قصد دادنش را نداری، چرا به فکر پدری نیستی که با هزار فلاکت باید برای دخترش جهیزیه جور کند؟
        کسی که واقعاً قصد زندگی داشته باشه، مهریه و جهیزیه براش مهم نیست........
        چرا به جای رفع ایرادات به فکر تخریب جنس مخالف هستیم؟ . برای همه جوونای مملکتم آرزوی خوشبختی و موفقیت میکنم. الهی که همگی خوشبخت بشین

    • بدون نام

      مثل اینکه شما هم اهل پرو پاقرص سانسور هستین.شما از بدی های پسرها فرمودین ما هم تمامشو خوندیم.اما از دخترها که نوشته میشه منعکس نمیکنید.فکر کنم در عصر دیکتاتوری زنان هستیم

    • soli

      دقیقا همینطوره و بجز این نیست.....یکیش تو خونمه دارم باهاش زندگی میکنم

      پاسخ ها

      • مهراوه

        خدا بهت صبر بده!!!!!!!

      • بدون نام

        چه خانوم خوبی اثلا از شوهرش پیش اینو اون بد نمیگه

    • alireza

      دختران باید تفاوتشون رو با آقایون درک کنند و ادای اونها رو در نیارند و برای اینکه از ترشیدگی در بیان باید مسولیت پذیر باشند

    • ناشناس

      گفتیم بی کاریم,کار پیدا بشه حتما ازدواج میکنیم بعد از کلی کار کار جور شد رفتیم سر کار تازه کنوجه شدیم صد رحمت به بی کاری الان با مهندسی برق و کاهانه 480هزار در ماه هر چقدر بالا پایین میکنیم واقعا نمشه کاری کرد میگی نه ریز حساب هزینه شروع یک زندگی خیلی ساده با این گرانی رو با این حقوق حساب کتید؟؟؟؟؟

    • yaser

      ميدونين تفاوت پير پسر با پير دختر چيه ؟ پير دختر نتونسته ازدواج كنه ولي پير پسر تونسته كه ازدواج نكنه

      پاسخ ها

      • مریم

        در ادب وشعور هم کلی تفاوت دارن

    • محسن

      حاضرم شرط ببندم تمام این خانومایی که الان این مطلبو تایید کردن اگه بخوان عیبهای خودشونو بنویسن یه دفتر 200 برگ پر میشه

      پاسخ ها

      • vandy

        che rabti dare?

    • amir

      حالا بگذریم از شوخی اگه یه پسر با مشخصاتی که گفتین پیدا بشه باهاش ازدواج نمیکنید؟ اخه بنده های خدا شما اول صبر کنید ببینید کسی میاد خاستگاریتون بعد ناز کنید به نطر من در ذهن شما دخترا همیشه یه رویایی بوده وهست به نام شوهر اما چون نمیتونید بدستش بیارید دارید دیگه هزیون میگید

    • NIGHT WOLF

      بـــــا ســـــلـــــام !
      مـن همه مطالب + همه نظرها رو خوندم.شما باعث شدید من نقاط ضعف خودم رو پیدا کنم ممنونم ازتون!
      فقط بــــرام دعا کنید تا بتونم این مشکلا رو کنار بگذارم.....



      حــ ــبــ ــیــ ــب هستم از تهران 25 ساله مجرررررررد !!!!!

    • گلنوش

      لطفا كرم ضد آفتاب رو قاطي اين بحث ها نكنين ! همه بايد از پوستشون در برابر اشعه ي خورشيد محافظت كنن و ربطي به دختر و پسر بودن نداره و اين كه آدم مواظب سلامتى و وزنش باشه اصلا چيز بدى نيست

      پاسخ ها

      • ساسان

        آفرین شما بی نظیری به ایشون میگن زن زندگی

    • سعید

      باسلام
      تروخدا دست از سر این پسرای بدبخت بردارید ، دخترای این دوره بدرد همسری نمیخورن ، من و تمام رفقایی که ازدواج کردیم ، بلانسبت عین ... پشیمونیم
      مجردی کجایی که گنجی ٻودی و ما قدرتو ندونستی
      دادیمت دست کی؟!!!!!.. ی دختر لوس بی مزه بی معنی

      پاسخ ها

      • مهدی

        انقدر خالی نبند

    • وحید

      دوستای گلم هرکی گیر میده بیا پسرتو زن بده از رو دل سوزی نیست من تجربه دارم مطمئن باشید هرکی دخترشو پیشنهاد میده میخواد سو استفاده کنه هرکیم بگه نه اینطور نیست خیانت کرده
      ما زیاد داریم تو فامیل دختره و خانوادش رو هم بذاری دوزار اخلاق و معرفت ازش در نمیاد بعد بیان واسه دیگران دلسوزی میکنن!!!نه پسراخرن نه ساده از قیافه ادما هم قضاوت نکنید

    • محمد

      من 3 مورد اولو داشتم

      پاسخ ها

      • زهرا

        تیتیش مامانی بیچاره زنت

    • فاطمه

      عالی بود.ولی درباره مورد سومی یعنی پسرهای اتو کشیده باید تأمل کنید.چون من که دخترم نه تنها از این افراد بدم نمیاد بلکه اینا رو برای زندگی خیلی هم مناسب میبینم!

    • تارا

      نظرات روخوندم خیلی هاشون محترم وقابل تأمل
      امامن نمیدونم بعضی آقایون چه کینه وعقده ای نسبت به خانومای مجرددارن که هربارهرچیزی روبا کلمه ی ترشیدگی,ربط میدن!
      بحث بااین گروه بی فایدس اما""ازکوزه همان برون تراودکه دراوست"" حرمت نگهداریم تاحرمتمان حفظ شود!

      پاسخ ها

      • پارسا

        بله دقیقا متاسفانه پسرای زیادی به دخترا کینه دارن و همین باعث میشه که دخترا همه ی پسرهارو این طوری ببینند به نظرم عامل مشکلاتی مثل این ، خانواده و اموزش و پرورش هست

    • بانو

      چرا چرا چرا تا یه اتفاق میفته دخترا هدف قرار میگیرن
      الان بحث پسراس چرا پسرا جای اینکه بیان نظرشونو بگنو تشکر کنن و یا متنو اصلاح کنن اومدن گفتن دخترا ترشیدن و یا...
      من اینجور متنارو که میدیدم فکر میکردم که اینارو پسرای نوجوون زیر 17 سال میگن اما تو کامنتا دیدم یکی گفت داره واسه ارشد میخونه دلم شکست
      فکرمیکنم "بعضی" از پسرا دچار خود بزرگ بینی هستن یا اینکه انتقاد پذیر نیستن که تا یه چیز در موردشون میگن به خانما حمله میکنن... در ضمن این دخترایی که راحت خوردشون میکنید قراره مادر بچه هاتون باشن و دخترای گذشته هم مادر خودتون هستن چرا تو دل دخترا عقده و کینه میذارید که وقتی ازدواج کرد فک کنه شوهرش همچین نظری در موردش داره و نتونه عاشقش باشه... چرا محبتو از خودتون میگیرید...


      یه اقایی میگه زن گرفتم زنم لوسه و... چرا از زنت جلوی بقیه بد میگی اگه بدونی با این کارچه حسی تو دل زنت میذاری خودتو میکشتی
      دخترا انقدر لطیفن که اگه باهاشون خوب برخورد بشه جونشنم میدن اگه زنتون بده قبل ازمحکوم کردنش خودتون رو هم انالیز کنید من نمیگم همه خانما خوبن اما بهتره قبل ازایراد گرفتن یه نگاه به خودمون بندازیم
      کی گفته دخترا ارزوشونه ازدواج کنن... اگه یکی مثل شما مجرد بودن دخترارو ترشیدگی عنوان نکنه و هی تو سر مادر اینده ی یه بچه نزنه دختره ترجیح میده جای ازدواج تو خونه باباش بمونه خوشی کنه... چرا فکر میکنید خونه گرم پدرشو ول میکنه میاد خانه داری کنه سرکار بره بچه داری کنه شوهر داری کنه و دست اخرم بهش بگن بدی کاش مجرد مونده بودیم
      من خیلی ادم ارومیم اما وقتی دیدم پسرای بالغ همچین چیزایی گفتن واقعا طغیان کردم...
      جالبه اگه مطلب " دختر با این ویژگی ها مجرد میمونه " رو هم بخونیم اونجا هم تو کامنتا همین حس کاذب برتر بودن رو داشتن
      چه بخواید باور کنید چه نخواید دخترا خیلی راحت تر میتونن غرایزشونو نادیده بگیرن و به پسرا نزدیک نشن و خوبه بدونید تو زمان سختی هم خیلی راحت تر از شما بدون نیاز به یه جنس مخالف میتونن خودشونو ذهنشونو و احساسشونو اروم کنن
      و یه دختر که از لحاظ مالی مستقل باشه خیلی راحت میتونه گلیم خودشو از اب بیرون بکشه پس فکر نکنید خیلی گل نایابی هستیدو هی انقد برای پوشوندن ایراداتون نگید شوهر نیست دخترا ترشیدن و... اگه شما اینارو تو دهن مردم نندازید که هی آوار بشن رو سر دخترای تو سن ازدواج و ازارشون بدن دخترا اصلا علاقه ندارن بیان با کسی زندگی کنن که با دیده ی حقارت نگاهشون میکنه
      یکم برید فکر کنید ببینید جز اینکه سر شیشه ی رب گوجه رو راحت تر میتونید باز کنید چی دارید که انقدر دچار خودبزرگ بینی شدید.

      پاسخ ها

      • ویدا

        واقعا عالی.مرسی

    • بدون نام

      من حوصله ندارم برم کار کنم بدم یکی دیگه بخوره
      از این رو ازدواج نمیکنم
      این مدل پسرا هم هستن

    • زری

      ولشون کنین این پسرا درست نمیشن از اول خلقت مردا همین جوری بودن خودشونو خیلی بالا میگیرن نه فرهنگ دارن نه فهم و شعور. دچار خودبزرگ بینی ان

      پاسخ ها

      • پارسا

        مشکل شما اینجاس که همه ی پسرارو یه جور میبینی

      • اسکار

        دوست عزیز اولا توهین نکنید دوما همهی انسانها مثل هم نیستند و هرکس نظر خودش رو داره و سلیقه ها فرق میکنه وسوما در هر جایی کرهی خاکی پسرها و دختر های هم خوب و هم بد داریم

    • زری

      ولشون کنین این پسرا درست نمیشن از اول خلقت مردا همین جوری بودن خودشونو خیلی بالا میگیرن نه فرهنگ دارن نه فهم و شعور. دچار خودبزرگ بینی ان

    • Muhamad

      غیره مورد اخری باقی روندارم اونم برااینه که دخترالیاقتش روندارن خودم دوس دارم اینجوری باشم زیادی خوش به حالشون میشه توهین نباشه دخترایی که من تاحالادیدم اینجوری بودن

    • محمد

      کلا خصوصییات پسرهارو بردید زیر سوال. اصلا خصوصیاتی موند که نگفته باشید؟!

    • یک عدد پسر

      فکر کنم یه جورایی پسر مفلوک بهم بخوره. ولی خب منم مثل هر آدم عادی دیگه ای دوست دارم تشکیل خانواده بدم، منتها فکر نکنم با این حقوقم کسی دختر بهم بده خخخ

    • مرسده

      .خواستگار ریخته فراوان. آقایون فکر نکنن توفه اند.پسر ترشیده هم الان زیاد داریم.خخخ .پسر بی ادب دخترا رو از خودش فراری میده.

    • مجرد

      پس پیش به سوی انقراض نسل ایرانی ها

    • محسن

      این چیزایی که بودن امکان نداره یه پسر نداشته باشه!!! هیچکس کامل نیس.

    • بدون نام

      خودشیفته ها حال بهم زنن

    • بدون نام

      از خودشيفته ها حالم بهم ميخورع

    • مریم

      آقا. کی گفته مشخصات داداش منو اینجا چاپ کنید؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج