۳۲۶۲۷۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

هنرمند فوق‌العاده خوش ذوقی که از تمام عناصر اطراف به عنوان انگیزه و الهامات هنری استفاد می‌کند، اکنون دست به خلاقیتی قابل تحسین کرده که چشم بسیاری را از سراسر دنیا به خودش خیره کرده است.

وبسایت ترنجی - سحر حاصلي: هیچگاه فکر می‌کردید روزی از راه برسد که برگ درختان هم به بوم نقاشی تبدیل بشوند؟ بوم‌هایی که پرتره‌ی افراد مشهور را یدک می‌کشند و از جنس طبیعت برخاسته‌اند. هنرمند فوق‌العاده خوش ذوقی که از تمام عناصر اطراف به عنوان انگیزه و الهامات هنری استفاد می‌کند، اکنون دست به خلاقیتی قابل تحسین کرده که چشم بسیاری را از سراسر دنیا به خودش خیره کرده است.

افراد زیادی را دیده‌ام که اصولا با محیط اطرافشان یک جور حس قهر دارند و گمان می‌کنند برای هر چیزی که بخواهند انجام بدهند، خصوصا در دنیای هنر و خلاقیت، باید همه چیز کاملا آماده باشد. اما غافل از آن که هنر دنیای بی‌قانونی‌های زیباییست که با خلاقیت عجین شده است. دوست ندارم قضاوت کنم اما دوست دارم دسته‌ای از مشاهدات و تجریباتی که در این زمینه کسب کرده‌ام را با شما در میان بگذارم. در ادامه با دسته‌ اختصاصی مطلب ساعت ۲۴ از ترنجی با ما همراه باشید!

این مطلب بهانه خوبی شد تا در قسمت دیدگاه‌ها گپی خودمانی در مورد مسایل برخی از روزمره‌های مربوط به هنر بزنیم. من اصولا آدم هنرمندی نیستم اما هنرمندها را بسیار دوست دارم؛ از آن جهت که سرشت بزرگ این افراد راه‌گشای فردای دنیای ماست. با این اوصاف، هنرمندان زیادی را دیده‌ام که جدای از گران بودن مصالح هنر، خرج‌های سرسام‌آوری برای جزییاتی بعضا کوچک انجام می‌دهند. به طور مثال داشتن ظاهری کاملا متفاوت از آدم‌های معمولی به طوری که در بعضی موارد انگشت‌نما به چشم می‌رسند. آیا واقعا داشتن این صورت به هنرمندی کمکی می‌کند؟ یا مثلا خرید وسایل گران که چندان ضروری نیستند و بیشتر جنبه تزیینی دارند.

اما برعکس، هنرمندان زیادی را دیده‌ام (مثال زنده‌اش، دوست عزیز Iantha Naicker، خالق پرتره‌های بی‌نظیر روی برگ) که از کم‌ترین تجهیزات و وسایل، هنرهایی ظریف و ستودنی ایجاد می‌کنند. آخر چه کسی فکرش را می‌کرد روی برگ هم، در کنار زیبایی ذاتی‌اش، این‌چنین نقاشی‌های خیره‌کننده‌ای درست بشود؟ جالب است که آثار متعدد این‌چنینی، از هنرمند Iantha Naicker خلاق، زیاد دیده می‌شود. امیدوارم که نقد دوستانه نویسنده خاطر دوستان ارزشمند هنرمند را آزرده نکرده باشد. از تمام شما همراهان درخواست می‌کنم که اگر گمان می‌کنید می‌توانیم دوستانه در مورد چنین مسایلی با هم صحبت کنیم، به این جمع پیوسته و نظرتان را بیان کنید. باشد که در شب‌های آتی هم بتوانیم تبادل اطلاعات مفیدی داشته باشیم. اکنون شما را به مشاهده این پرتره‌های بسیار زیبا که زحمت زیادی برای خلق‌شان توسط Iantha Naicker کشیده شده است، دعوت می‌نمایم:

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ

خلق پرتره افراد مشهور با سوزن و برگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج