اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۶۵۷۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

سال طلایی برای متقاضیان خرید مسکن

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکید ما خروج غیرتورمی مسکن از رکود بوده است، گفت: امسال به طور قطع شاهد خروج مسکن از رکود به شکل غیرتورمی خواهیم بود.

روزنامه شهروند: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکید ما خروج غیرتورمی مسکن از رکود بوده است، گفت: امسال به طور قطع شاهد خروج مسکن از رکود به شکل غیرتورمی خواهیم بود.

وی گفت: در حوزه مسکن از همان ابتدای دولت یازدهم ما به دنبال خروج غیرتورمی مسکن از رکود بودیم،بنابراین اینکه بانک مرکزی هزار میلیارد تومان پول پر قدرت به بخش مسکن تزریق کند چندان نمی‌تواند کمک‌حال این بخش باشد.

آخوندی ادامه داد: روش پس‌انداز یکی از راه‌های مناسب در بخش مسکن است چرا که همین الان نرخ تورم مسکن نسبت به نرخ تورم پایین‌تر بوده است،پس با روش پس‌اندازهایی که از ابتدای دولت یازدهم بر آن تاکید کرده‌ایم می‌توان به راحتی مردم را صاحب مسکن کرد.

وی ادامه داد: در چند ماه گذشته نیز شاهد افزایش خرید و فروش مسکن نیز بوده‌ایم. آخوندی ادامه داد: در حال حاضر ٤٢ هزار متقاضی مسکن با ارزش ٨٠٠ میلیارد تومان در بانک مسکن سپرده‌گذاری و پس‌انداز کرده‌اند بنابراین امیدواریم از ابتدای امسال شاهد افزایش اعطای تسهیلات بانکی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد ... شکممونو سیر کنیم هنر کردیم

    • ایرانی

      بازار مسکن در ایران نابود شده و برای همیشه از بین رفته است

      بازار مسکن ایران دچار ورشکستگی شده است

      بازار مسکن نابود است

      بازار مسکن نابود است

    • محمد

      علت رکود بازار مسکن عرضه زیاد با قیمت بالاست.در حال حاضر بازار مسکن از مسکنهای ساخته شده اشباع شده ولی چون قیمتها زیادی بالاست و توان خرید نیست معامله خرید و فروش انجام نمیشه.

    • کوروش

      تا وقتی بیکاری باشد و زیادی خواهی راحت طلبی برخی از خدا بیخبران مفت خور! صاحبخانه .که نه مالیات بر ارزش و درامد حاصل از اجاره بها را پرداخت نکنند داشتن مسکن برای اغشار کم درامد جز یک رویا هیچی نیست! من تعجب می کنم از مسئولین! که چرا از صاحبخانه هایکه اینگونه خون مردم را در شیشه می کنند و هر سال به بهانهای من دراوردی هیچ مالیاتی دریافت نمی کنند(بلاخره این هم نوعی منبع کسب درامد بدون هیچ زحمت و کاری هست)اما از مستجر بربخت کارمند و کارگر مالیات دریافت میگردد!! ضرر ار دو طرف! این است عدالت اجتماعی در ایران!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج