۳۲۷۰۰۱
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، نقشی مؤثر در افزایش میل و رغبت مشتریان به خرید یا استفاده از محصول یا خدماتی خاص دارد. بخشی از این تبلیغات در قالب تصاویری خوش آب و رنگ، روی بسته‌بندی محصولات خودنمایی می‌کند که متأسفانه همیشه هم نمای واقعی محصول را به نمایش نمی‌گذارد.

وبسایت zoomit.ir - مریم اصلانی: تبلیغات، نقشی مؤثر در افزایش میل و رغبت مشتریان به خرید یا استفاده از محصول یا خدماتی خاص دارد. بخشی از این تبلیغات در قالب تصاویری خوش آب و رنگ، روی بسته‌بندی محصولات خودنمایی می‌کند که متأسفانه همیشه هم نمای واقعی محصول را به نمایش نمی‌گذارد.

تبلیغ و بسته‌بندی شکیل و زیبا، دو عنصر مهم در افزایش فروش یک محصول هستند. این مسئله به ویژه در مورد مواد خوراکی اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. چند بار وارد یک مغازه یا فروشگاه شده‌اید، گشتی زده و تنها با نگاه کردن به بسته‌بندی یک محصول آن را خریداری کرده‌اید؟ در واقع تصاویر خوش رنگ و لعابی که روی بسته‌بندی این محصولات درج شده، به همین منظور طراحی شده‌اند. تبلیغی بصری که مشتری را وسوسه کرده و او را برای خرید یک محصول متقاعد می‌کنند. تا این جای کار امری طبیعی و پذیرفته شده است. مشکل از جایی شروع می‌شود که پای تبلیغات خلاف واقع به میان آمده و به جای جذب کردن مشتری، او را فریب می‌دهند.

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

متأسفانه در کشور ما نیز این تبلیغات خلاف واقع به معضلی تبدیل شده است. شما مواد خوراکی را با اعتماد به تصویری که روی جلد آن مشاهده می‌کنید خریداری کرده، ولی پس از باز کردن با محصولی کاملاً متفاوت روبرو می‌شوید. محصولی که نه تنها شباهتی به آن تصویر خوش و آب و رنگ ندارد، بلکه چه بسی از اساس چیز دیگری است. به عنوان مثال خوراک لوبیا جای خود را به ذرت پخته می‌دهد، کمپوت گیلاس ناگهان گلابی می‌شود و مواردی مشابه که بی‌شک هر کدام چند باری با آنها مواجه شده‌ایم. این امر در وهله‌ی اول اعتماد شما را خدشه دار ساخته و شاید میل شما به خرید دیگر محصولات یک کارخانه یا شرکتی خاص را کمرنگ‌تر کند.

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

اما این معضل تنها مختص کشور ما نیست. با نگاهی به تصاویری که برای شما گرد آوری کردیم، متوجه خواهید شد که از این دست فریبکاری‌ها در گوشه و کنار جهان فراوان است. تبلیغاتی دروغین که نه تنها در عالم مواد خوراکی، بلکه در تبلیغ بسیاری دیگر از محصولات نیز به کار رفته و خریدار را شگفت‌زده کرده‌اند.

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت

تبلیغات، از تصویر تا واقعیت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه پس همه جا اينجوريه، فكر كرديم فقط ايران گل و بلبله خخخخخخخخ

    • شیدا

      دیگه چرا سانسور می‌کنین.آخریه معلومه مارک پانداست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج