۳۲۷۲۶۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

خشم کاربران از Call of Duty پایان ندارد!

کم‌تر از ۱۰ روز پیش جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) با عنوان Infinite Warfare رسما معرفی و رونمایی شد. معرفی این بازی نظرات مختلف کاربران را در پی داشت.

مجله دیجی کالا - وحید پولادی سوینی: کم‌تر از ۱۰ روز پیش جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) با عنوان Infinite Warfare رسما معرفی و رونمایی شد. معرفی این بازی نظرات مختلف کاربران را در پی داشت. عده‌ای از کاربران از این‌که بازی هم‌چنان سبک و سیاق دوره‌ی زمانی آینده‌ی خودش را حفظ کرده است، حسابی کلافه شده بودند. اما استودیوی بازی «اینفینیتی‌‌وارد» (Infinity Ward) که ساخت قسمت جدید از مجموعه بازی‌های Call of Duty را برعهده دارد، برای راضی کردن این دسته از کاربران هم تدبیری اندیشیده بود. نسخه‌ی باز‌سازی شده از قسمت اول از خرده مجموعه‌ی «جنگاوری نوین» که در سال ۲۰۰۷ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هفتمی عرضه شده بود در کنار Infinite Warfare عرضه خواهد شد.

خشم کاربران از Call of Duty پایان ندارد!

اتفاق جالب این بود که در فاصله‌ی چند روز بعد از رونمایی از Infinite Warfare، مسوولان استودیوی بازی‌سازی DICE از جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «میدان نبرد» (Battlefield) با نام Battlefield ۱ رونمایی کردند. قصه‌ها و ماجراهای Battlefield ۱ در جریان جنگ جهانی اول جریان دارد و سازنده‌های بازی از ریسک این‌که سبک و سیاق بازی‌شان را تغییر بدهند، اجتناب نکرده‌اند. شاید این چیزی بود که طرفداران مجموعه بازی‌های ندای وظیفه هم از سازنده‌های این سری انتظار داشتند.

خشم کاربران از Call of Duty پایان ندارد!

نارضایتی اولیه در کنار معرفی Battlefield ۱ که حسابی همه را تحت تاثیر قرار داده بود باعث شد تا طرفداران مجموعه‌ی ندای وظیفه دنبال راهی بگردند تا اعتراض دسته جمعی‌شان را به گوش مسوولان شرکت «اکتیویژن» (Activision) که وظیفه‌ی انتشار بازی را برعهده دارد، برسانند. در نهایت بهترین راه هم پیدا شد. این‌که کاربران ناراضی به صفحه‌ی ویدیوی رونمایی از Infinite Warfare در سایت یوتیوب بروند و با دیس‌لایک اعتراض خودشان را اعلام کنند.

تا همین دو روز پیش ویدیوی معرفی Infinite Warfare بیش از ۴۵۰ هزار دیس‌لایک در برابر ۲۰۰ هزار لایک داشت. اما انتشار همین خبر باعث شد تا کاربران دیگری به این صفحه سربزنند و اعتراض‌شان را نسبت به ساخت این بازی جدید اعلام کنند. در نتیجه در جدیدترین اخبار منتشر شده از رسیدن تعداد دیس‌لایک‌ها به رقم یک میلیون و ۳۶۰ هزار خبر داده شده است. این تعداد دیس‌لایک باعث شده است تا تریلر جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه در میان تمام ویدیوهایی که در طول تاریخ منتشر شده‌اند، رتبه‌ی ۵ام بیش‌ترین تعداد دیس‌لایک را در اختیار داشته باشد.

در نظر داشته باشید که ویدیوی ترانه‌ی «گانگنام استایل» که در حدود چهار سال پیش منتشر شد، بیش از ۱.۵ میلیون دیس‌لایک داشت. البته تعداد لایک‌های این ویدیو بیش از ۱۰.۸ میلیون تا بود. در نظر داشته باشید که تعداد کل بازدید این ویدیو با ۲.۵ میلیارد بار در شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب مدت‌ها رکورددار بود.

باید دید این حجم از اعتراض کاربران در آینده منجر به عکس‌العمل مسوولان استودیوی بازی‌سازی اینفینیتی‌وارد و شرکت اکتیویژن خواهد شد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      این بازی های مسخره و خشن رو درست می کنن تا مردم رو وحشی تر کنن

      اینها همه زیر سر آمریکایی های جنایتکار است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج