۳۲۷۴۷۸
۵۲ نظر
۵۰۱۱
۵۲ نظر
۵۰۱۱
پ

دختر نوجوان در دام ۵ مرد هوسران

پنج مرد که پس از سرقت طلاهای دختر نوجوان، او را در مزرعه‌ای مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در عملیات پلیسی دستگیر شدند. پسر مورد علاقه این دختر وقتی با پنج متجاوز رو‌به‌رو شد، دختر ۱۷ ساله را رها کرد و گریخت.

جام جم آنلاین: پنج مرد که پس از سرقت طلاهای دختر نوجوان، او را در مزرعه‌ای مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در عملیات پلیسی دستگیر شدند. پسر مورد علاقه این دختر وقتی با پنج متجاوز رو‌به‌رو شد، دختر ۱۷ ساله را رها کرد و گریخت.

اوایل اردیبهشت امسال دختر ۱۷ ساله‌ای به پلیس آگاهی شهرستان گنبد کاووس مراجعه کرد و در حالی که بشدت می‌گریست، برای دستگیری پنج جوان آزارگر کمک خواست.

وی درباره ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، به پلیس گفت: مدتی بود که با جوانی دوست و به هم علاقه‌مند شده بودیم. ساعاتی پیش من و او برای تفریح به مزرعه‌ای در اطراف شهر رفته بودیم که پنج نفر که راکبان موتورسیکلت بودند، به ما حمله‌ور شدند. پسر مورد علاقه‌ام از ترس جانش مرا رها کرد و گریخت. متهمان که سه مرد افغان و دو مرد بومی شهرستان بودند، به من حمله کردند، کتکم زدند و پس از سرقت النگوهای طلایم، مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سارقان آزارگر متواری شدند و من بسختی توانستم خود را از مزرعه به شهر برسانم.

همزمان با شکایت دختر نوجوان، تحقیقات پلیس برای دستگیری متجاوزان آغاز شد. ماموران با چهره‌نگاری رایانه‌ای متهمان متوجه شدند، تصاویر سه مرد افغان شباهت بسیاری به اراذل و اوباش روستایی در نزدیکی محل حادثه دارد. ماموران با به دست آمدن این اطلاعات وارد عمل شدند که مشخص شد، متهمان چند روزی است از روستا خارج شده‌اند و کسی از آنها خبری ندارد. ماموران در قالب چند گروه عملیاتی در جستجوی این افراد بودند تا این که چند روز پیش مطلع شدند، سه متهم به خانه‌هایشان در روستا بازگشته‌اند که در عملیات جداگانه‌ای هر سه نفر دستگیر شدند.

سه متجاوز افغان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و گفتند با مشاهده شاکی در مزرعه وسوسه شدیم و پس از سرقت طلاها او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. با اعتراف متهمان، دو مرد بومی که با آنها در سرقت و آزار و اذیت دختر نوجوان همدست بودند، تحت تعقیب قرار گرفته و پس از دستگیری به جرایمشان اعتراف کردند.

پنج سارق آزارگر با اعتراف به جرایم سیاه خود و با قرار قانونی روانه زندان شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صابر

      كجا هستن اون بازيگراي روشنفكر و انسان دوست كه بيان كمپين راه بندازن واسه دفاع از دختر ايراني !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی میگه ما متمدن هستیم ؟ کی میگه داعش خطرناکتره؟کی میگه کشوره ما امنه ؟

      • حمید

        دقیقا با نظر صابر موافقم..راس میگه دیگه کجایین اقایون و خانم هایی که چن وقته یه دختر افغانو علم کردین کمپین راه میندازین اینم نتیجه حضور افغانیا تو ایران.. به ناموس خودت فکر کن که تو این مملکت هر روز دارن مورد تجاوز اتباع افغانی قرار میگیرن..اتفاق همیشه واسه بقیه نیست شاید یه روز خواهر یا مادر منو شما این اتفاق بیوفته براش.

    • بدون نام

      چه پسر ترسو و بی غیرتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه میموند کارش ساخته بود ولی باید زود به پلیس میگفت . تعجبه این چطور میخواد زن بگیره؟

    • بدون نام

      "اعدام " درملا عام بهترین شکل قانون است .

    • عدالت

      برای پنج نفر فقط اعدام

    • بدون نام

      اینا باید اعدام شوند جلوچشم مردم درسی باشد واسه بقیه

      پاسخ ها

      • رضا

        اگه یکبار اینجور آدمارو در ملا عام بندازند در قفس گرگهای گرسنه تا زنده زنده جلو چشم مردم بخورنشون دیگه هیچ آدمی جرات نمیکنه از این کسافت کاری ها بکنه.
        لطفا این پیام منتشر کن ناشر عزیز

    • kiasha

      آفرین به پسره که واسه یه دختری که با همه همه جا تو مزرعه هم میره وانستاده نفله بشه

    • Nazi

      عجب پسری !!! چه باغیرت و مسئولیت پذیر!
      خواهر خودشم اینجوری رها میکردن چهره اش دیدنی میشد

    • بدون نام

      خب انتظار دارید پسره چیکار میکرد!؟
      از جونش واسه دوست دخترش مایه میذاشت!؟
      مگه زنش بود مگه ناموسش بود که بخواد پشتش دربیاد
      دختری که با یه پسر تا مزرعه بره حتما بدش نمیومده ازین اتفاق

      پاسخ ها

      • ice

        همه ایرانیا همینجوریه طرز فکرشون که الان وضشون اینه، یعنی حتما باید با یکی نسبت خونی و فامیلی داشته باشی تا از جون یا اّبروش دفاع کنی؟؟ جای تاسف داره این طرز فکر

      • بدون نام

        چقدر این طرز فکر احمقانه و ابلهانه است؟ دوست دختر یا نامزد ناموس نیست؟ تو زنتو میزاری پنج مرد بهش تجاوز کنن؟ اگه به زنت هم تجاوز کنن همینو میگی؟؟؟؟

    • بدون نام

      من از بیگانگان هرگز ننالم، که هر چه کرد آن آشنا کرد.
      در باره داعش داستانها شنیدیم اما متاسفانه بعضی از هم وطنان از داعش هم بدتر میشوند

    • بدون نام

      کامنتها رو که می خونم واقعا دلیل بدبختی مونو می فهمم .همه می خوان صورت مساله رو حل کنن سریع می گن اعدامشون کنید یا میگن خوبش شد تقصیر خودش بود که رفته با پسره تو مزرعه.یک نفر نمیگه این همه خشم ،نفرت ،تجاوز و ... از کجا سرچشمه میگیره .اما من میگم دلیلش بیکاری جوونهاست .دلیلش بی توجهی مسوولین به آموزش و اوقات فراغت جوونهاست .همه در تلگرام و لاین و .... دنبال 4 تا فیلم مستهجنند و همونها رو می خوان تو واقعیت پیاده کنند .غافل از اینکه آدمهای تو اون فیلمها همشون هنرپیشه و صاحب اون شغل اند.

    • حامد

      یه دختر رو هتک حرمت کردن فقط اعدام باید بشن

    • حمید

      اگه کشور ما اسلامیه پس باید قوانین اسلام را هم واسه جرم داشته باشیم. واسه دزدی دست قطع بشه واسه اینجور کارام اعدام. اینا میرن زندان پلیدتر و پستتر میان بیرون

    • بدون نام

      چه پسر نامردی بوده که فرار کرده .ولی ما میخواهیم آرامش و امنیت داشته باشیم هم اون پنج نفر باید حبس طولانی مدت بشن هم افغان از کشور بیرون انداخته بشن.

    • بدون نام

      وقتی یه سوزن میلرزه نمیشه نخ کرد توش . شک نکنید این دختر 17 ساله و دوست پسرش واسه همین کار رفته بودن خارج از شهر وگرنه واسه عشق بازی این همه جا هست.این آقا پسر مثلا عاشق اگه دختره را دوس داشت که فرار نمیکرد . عقل سالم حکم میکنه این یک هوس بیشتر نبوده.

      پاسخ ها

      • حمید

        جناب بدون نام..قرار نیس وقتی یه زن با شوهرشه شما نتیجه بگیری پس اون زن میتونه با همه مردا باشه..حالا اینا دوس بودن باهم شاید بجا اینا یه زن و شوهر میرفتن بیرون شهر بازم میومدی همینو میگفتی؟؟تو که نمیدونی شاید واقعا همو دوس داشتن میخواستن ازدواج کنن یا واقعا واسه تفریح رفتن پسره هم 17 سالش بوده بچه سال بوده ترسیده فرار کرده اینا دلیل نمیشه که چون یه دختر از شهر رفته بیرون دیدیش باید تجاوز کنی..اون دخترم اگه هوس داشته واسه همون پسر بوده نه واسه 5 تا مردافغانی..افغانیارو باید جم کنن از این مملکت..خواهشن کامل چاپ کنید هر دفعه نظر میدم نصفش حذف میشه خودم ک بعد میخونم نمیفهمم چه برسه بقیه..

    • بدون نام

      هر۷نفرشون مقصربودن ،دختر توبیابون ؟؟

    • سعیدرضا

      سلام به دوستان , واسه خیلی ها متاسفم که این جور زود قضاوت میکنن . من به درست یا اشتباه بودن کار دختر و پسره ندارم که واسه تفریح رفته بودن بیرون از شهر ولی یه سوال از شماها دارم اگه دختر و پسر زن و شوهر بودن بازم این اتفاق نمی افتاد ؟ بله که مطمینن میافتاد چون تا حالا 100 مورد یا 1000 مورد از اینا رو شنیدیم که تجاوز به زن در مقابل شوهرش توسط ارازل و اوباش . پس مملکت ما نه فرهنگشو داره ونه ... . پس توی کشورهای خارجی که خیلی از ما آزادتر و کم پوشش تر دختراش و. زنهاشون میگردن هر دقیقه تجاوز و زورگیری هستش ؟ پس بیایین یه کم فکر کنیم اون دختر و پسر گناهی رو مرتکب نشدن این جامعه ماست که مرتکب اشتباه هست . واقعا بیایین یه کم فکر کنیم به جای قضاوت کردن

    • لرزاد

      زمانه عوض شده ،تا چند وقت پیش ازکارگرهای افغانی که در ایران بودند،میپرسیدیم چند بچه دارید.میکفتند موقعی که از افغانستان امدم بچه نداشتم ولی الان که زنگ میزنم بعد از چند سال خانمم میگه بچه هات خرجی میخوان ....اینم از روزگارما ایرانیها. کیا به ناموسمان تعرض میکنند.البته یقین دارم ان دختر ایرانی اصیل نیست .وگرنه اینقدر بی حیا نبود.

      پاسخ ها

      • user

        تهمت و هم از گناهان کبیره اس جناب لرزاد

    • نازنین

      اون وقت بشینید به حال ستایش گریه کنید اولین باری نیست که مردان افغان به دختران ما تجاوز میکنند.

      پاسخ ها

      • فاطمه

        من با نظر شما موافقم باید افغانی ها رو از ایران اخراج کنند

      • user

        چرا مسائل رو با هم قاطی می کنید اگر کسی از ستایش دفاع کرد به خاطر افغان بودنش نکرد و اگر هرجای ایران چه ایرانی چه افغانستانی و چه هر کسی باهر ملیتی به ناموس کسی تجاوز می کنه باید به اشد مجازات برسه من نسبت به کشته شدن ستایش واکنش نشون دادم و پشیمونم نیستم و الانم این مردان پست و بی شرف رو چه سه تن افغانی و چه اون دونفر دیگه رو محکوم می کنم و واقعا اگر من بودم اینها رو بدون محاکمه و در همون مزرعه به دار می کشیدم تا همه بدونن آنسان فاسد حقش فقط اعدام تا مردم و یک جامعه از شرش در امان باشن

    • حیران

      من معنی این قسمتو نفهمیدم:
      ««ماموران با چهره‌نگاری رایانه‌ای متهمان متوجه شدند، تصاویر سه مرد افغان شباهت بسیاری به اراذل و اوباش روستایی در نزدیکی محل حادثه دارد.»»
      یعنی افغان ها سابقه ی اوباشیگری هم داشته اند و همچنان برای اقامت در ایران مشکلی نداشته اند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      یعنی ما اونقدر مهمان نوازیم که به اشرار افغان هم اجازه میدیم بیان توی کشورمون زندگی کنند و به ناموسمون تجاوز؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      اصلاً من فکر کنم مشکل همینه.....

    • عرشیا

      این پنج نفر مفسد فی الارض هستند.باید در ملا عام اعدام بشن.البته قبلش باید چند سالی در زندان و تبعید باشن تا زجر بکشن.

    • علی

      واقعادل آدم دردمیگیره ازاین سهل انگاری وبی توجهی مسئولین دههاهزارتجاوزبه ناموس دختروپسرایرانی توسط افغانیها شده عین خیالشون نیست بندازین بیرون این رااینقدرهم واسه ستایش به سینه نزنید.آماربگیریدصدهاامثال ستایش راازماقربانی کردن

    • علی

      آقاصابرحق باشماست

    • مهدی

      من ساکن همین روستا هستم..متاسفانه دوستان عزیز این روستا بیشتر جمعیتش افغانی هستن و از راه تجارت مواد مخدر و این کارها امرار معاش میکنند..و هیچ مسئولی پیگیر این اوضاع نمی باشد..واین 5 نفر همشون نوجوان هستن و به زحمت سنشون شاید 18 برسه...در مورد چهره نگاری هم چهره آنها توسط دوربین مدار بسته یه رستوران ثبت شده

    • آرش

      ياد فرمايش پيامبر اسلام (ص) افتاد كه فرمودن روزي رسد كه مردم مثل خوك بيغيرت شوند . يادش بخير اون زماني كه كسي جرات نداشت به دختر يه محل ديگه چپ نگاه كنه حالا اين دو نفر بيغرت با سه نفر اجنبي دست به يكي ميشن و ناموس ايراني رو مورد تعرض قرار ميدن . به كدام سو داريم ميريم معلوم نيست . افسوس ....

    • آسمان آبی

      سلام
      هم ستایش گناه داره و قربانی هوس و جهالت شده و هم این دختر ایرانی گناه داره و قربانی هوس شده و جهالت خودش شده. مسایل رو باهم قاطی نکنیم. کار بد بد است ، حالا هر کجا و به هر نحوی و برای هر کسی.

    • جواد

      بی غیرت جامعس که این افغانیارو تو کشور راه میده .

    • بدون نام

      خب حالا اونایی که میگن غیرت و تعصب و این صحبتا اَخ و پوفه و مال قدیما بود بیان تحویل بگیرن!
      اینم یک نمونه از پسر بی غیرت مورد پسند بعضی مثلا متمدن ها!!!
      باید بپذیریم در بعضی زمینه های فرهنگی و اخلاقی از نسل های گذشته خودمون عقب افتادیم و عقبگرد داشتیم.

    • بدون نام

      بازم افغانی جنایت کار

    • زارعی

      این افغانها را اخراج کنید

    • زهرا

      همه ی این مشکلات بخاطر خودمونه...

    • بدون نام

      لعنت

    • مهتاب

      فقط همینو بگم ،دم مردهای مملکتم گرم! یکیشون که فرار کرده اسمشم گذاشته عاشق مثلا! بقیه شونم با افغانیا برعلیه دختر هموطنشون !
      درود بر شما مردان! چقدرررررر خوبه آدم مرد نباشه .:)

    • محمد

      افرین به اسمان ابی وامثال ایشان کار بد از هرکسی سربزنه بده انسان ازاده همیشه طرفدار مظلوم و بر علیه ظالم هستش حالا هرجای دنیا که باشه و با هر ملیتی احتمالا خیلی ااز دوستانی که نظر دادن مسلمان وشیعه هستند بهتر نیست موقع نظر دادن ها خداوند را هم در نظر داشت

    • نیلوفر

      مشکلات خودمون کم نیست این افغانیها هم اضافه شده اند

    • شایان

      مشکل از افغانی نیس فقط!!!! قانون ما قانون نیس.حالا مثلا افغانیام بزارن برن کشور خودشون آیا مشکل بکل حل میشه؟کلا تو اعمال قانون خیلی سهل انگاری و بی توجهی میشه

    • محمد

      متاسفانه عاقبت عشق های این چنینی با پسرانی که شناخت خانوادگی از آنها و جود نداردو قطعاً خانواده دختر هم از این ارتباط آگاه نبوده اند چیزی بهتر از این نیست
      خداوندا به پران ما غیرت و یه دختران ما حُجب و حیا و پاکدامنی عطا فرما

    • ایرانی

      برای یه خبر مسخره چقدر کامنت گذاشتید

      واقعا مردم ... هستید

    • ایمان

      دلایل همچین اتفاقیو فقط بصورت مورد میگم (البته نظر شخصیمه)
      ۱-بیکاری
      ۲-عدم برخورد مناسب با حتاکان
      ۳-تاثیر مستقیم ماهواره
      ۴-مشکلات اقتصادی که مربوط میشه به همون بیکاری و سن بالای ازدواج

    • بهلول

      در حقیقت نوع دوستی و آزاد اندیشی ( user) که حرف های دل بنده را گفتند، حال اگه این جریان حقیقی باشه و نه داستان و با روح واحساس مردم بازی نکنن،
      هر کسی که نام انسان بر خود نهاده، چه زن چه مرد فرقی نمیکنه که کی را زورگیرها و متجاوزان گرفته‌اند، قلبا متاثر میشه و هیچ گونه مرزی برای انسانیت وجود نداره، بنده مدتی است که به مطالعه برخی از اخبار و روزنامه ها را میخونم بخدا خودم قلبا متاثر و نگران میشم، یعنی اول خود را به جای فرد ستم دیده ویا آزار رسیده فرض مینمایم که در نتیجه نه به ملیت ونه به زبان و حتی مذهب کاری داره آزاد اندیشی خود سرمشق کلیه خوبی هاست من هر گاه نظر کاربر. user را مطالعه مینمایم، خیلی منصفانه نظر خودش را اعلام میکنه که سرمشقی برای دیگران است، ممنون از شما

    • سودا

      خدا جایه حق نشسته ....

    • حمید

      ...خب .نبردش تو مزرعه که احکام دین رو بهش یاد بده اونم نیت بد بهش داد دوست .. و اون پنج مرد هیچ فرقی نمیکنه هر دو حرام بودن تقصیر دختر هست ولی چون اون پنج نفر به زور بهش تجاوز کردن باید اعدام بشن

    • پویان

      باید جلوی چشم مردم تیکه تیکه شون‌کنن.واقعا برای مسئولین متاسفم که افغانیهای کثافت رو راه میدن به کشور.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج