۳۲۸۱۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صنف‌های پر تخلف

به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران، بر اساس آخرین گزارشات و بررسی های انجام شده در فروردین امسال، صنوف میوه و تره بار، پوشاک و نان به ترتیب بیشترین میزان تخلفات واحدهای صنفی را به خود اختصاص دادند که ارزش ریالی جرایم در نظر گرفته شده برای متخلفان رقمی معادل هفت میلیارد و ۷۴۰ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۷۳۴ ریال است.

خبرگزاری ایسنا: به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران، بر اساس آخرین گزارشات و بررسی های انجام شده در فروردین امسال، صنوف میوه و تره بار، پوشاک و نان به ترتیب بیشترین میزان تخلفات واحدهای صنفی را به خود اختصاص دادند که ارزش ریالی جرایم در نظر گرفته شده برای متخلفان رقمی معادل هفت میلیارد و ۷۴۰ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۷۳۴ ریال است.

حسین درودیان اظهار کرد: در فروردین امسال بیشتر تخلفات واحدهای صنفی به ترتیب برای صنوف میوه و تره بار، پوشاک، نان و سوپرمارکت بود که عدم درج قیمت هم چنان در صدر تخلفات واحدهای صنفی قرار دارد.

وی افزود: نوع تخلفات واحدهای صنفی پس از عدم درج قیمت، موضوع گران‌فروشی و عدم صدور فاکتور است.

درودیان با بیان اینکه حدود ۳۲ هزار و ۳۹۰ فقره بازرسی در این مدت زمان انجام شد، افزود: از این تعداد بازرسی ۵۷۱۳ پرونده تشکیل شد که به اعتراضات و شکایات واصله رسیدگی لازم انجام می‌شود.

رییس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک در بخشی از سخنان خود همچنین نسبت به خرید چراغ های سقفی و لامپ های کم مصرف هشدار داد و گفت: برخی از این کالاها علیرغم داشتن نشان استاندارد، فاقد کیفیت لازم هستند که باید به این موضوع توجه شود.

درودیان تاکید کرد: البته بارها این موضوع را گوشزد کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم و شاهد ورود کالاهای بی‌کیفیت در این بخش هستیم که این موضوع مشکلات زیادی را به همراه دارد و باید مراکز مربوطه پاسخگو باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج