اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۸۲۴۳
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بازداشت دو مدیر دیگر در شهرداری تبریز

مجموع دستگیری‌ها در پرونده رشوه و تبانی در شورای شهر و شهرداری تبریز، تاکنون ۲۴ نفر اعلام شده که تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم: چندی پیش در اسفند ماه ۹۴ بود که رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، نخستین دستگیری از سریال‌های بازداشت اعضای شورای شهر به اتهام تبانی و اخذ رشوه را خبری کرد و منابع آگاه از احتمال تداوم این دستگیری ها به دلیل گسترش دامنه آن خبر داده بودند.

سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، هم یکشنبه ۱۵ فروردین، خبر دستگیری عضو دوم شورای شهر را اعلام کرد و گفت: این موضوع در ادامه روند رسیدگی به پرونده دستگیری عضو دیگری از شورای شهر تبریز بوده است.

وی در مورد خبری مبنی بر دستگیری برخی دیگر از اعضای شورا و آزادی آن‌ها با وثیقه خاطرنشان کرد: دستگیری و آزادشدن افراد با وثیقه مربوط به اعضای شورا نبوده و این خبر مربوط به افراد دیگری است که عمدتاً از پیمانکاران برخی پروژه‌های شهرداری تبریز هستند.

اواسط فروردین ماه هم حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگاران با تایید خبر دستگیری سومین عضو شورای شهر اظهارداشت: در همین راستا یکی از معاونین شهردار تبریز نیز بازداشت شد که مراحل قانونی پرونده ارتشا و تبانی را در دادگستری طی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برخی دیگر از اعضای شورا نیز برای ارائه توضیحات به دادگستری احضار شده‌اند، گفت: تاکنون سه عضو شورا و از معاونان شهرداری بازداشت شده‌اند و پیگیری پرونده رشوه و تبانی تا حصول نتیجه ادامه دارد.

بالاخره، موسی خلیل‌اللهی، دادستان آذربایجان شرقی از دستگیری مدیر حراست شهرداری تبریز و رئیس دفتر ساختمان عمارت شهرداری تبریز خبر داد.

وی افزود: این دستگیری‌ها نیز در ادامه پرونده مالی اخذ رشوه و تبانی در شورای شهر و شهرداری تبریز بوده است‌.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز مجموع دستگیری‌ها در این پرونده را ۲۴ نفر اعلام کرد و گفت: تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد که ۳ عضو شورای شهر تبریز و ۲ معاون شهردار تبریز از مهمترین افرادی هستند که در جریان رسیدگی به این پرونده از اواخر پارسال تاکنون دستگیر شده‌اند‌.

خلیل‌اللهی گفت : هنوز برآورد دقیقی از مبلغ تبانی وجود ندارد و پرونده در حال بررسی بیشتر است‌.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بشارت

      چیز مهمی نیست که تو بوق و کرنا کردی ازاین تبانی ها و رشوه گرفتن ها تو این کشور زیاده امروز میگیرن فردا آزاد و روز دیگه یه شغل و سمت دیگه توی یه ارگان و نهاد دیگه.

    • بشارت

      اگه راست میگی پی گیری کنید واز صحنه روز گار محو کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج