۳۲۸۷۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: یونایتد دیر به من پیشنهاد داد

سرمربی فصل آینده بایرن‌مونیخ اعتراف کرد که شیاطین سرخ برای استخدام او دیر دست به کار شدند و اینکه همتای اسپانیایی‌اش هم روزی طعم برکنار شدن از سمت خود را خواهد چشید.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی گفت باشگاه منچستریونایتد سال ۲۰۱۳ به او پیشنهاد همکاری داده است اما او زمانی این پیشنهاد را دریافت کرد که با رئال‌مادرید به توافق رسیده بود.

سرمربی پیشین تیم‌های میلان و چلسی با اعتراف به اینکه سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین باشگاه منچستریونایتد سعی در متقاعد کردن او برای قبول شیاطین سرخ داشته است، به نشریه تایمز گفت: من با الکس (فرگوسن) یک ضیافت ناهار زیبا داشتم و او نوشیدنی انتخاب کرد که واقعاً گران‌قیمت بود با این حال من به او گفتم که با رئال‌مادرید صحبت کرده‌ام. به نظر من یک مربی برای یک بار هم که شده باید مربیگری در رئال‌مادرید را تجربه کند. اگر من با رئال‌مادرید به توافق نرسیده بودم، صد درصد سرمربی منچستریونایتد شده بودم.

با امتناع آنچلوتی از پیوستن به شیاطین سرخ، باشگاه منچستریونایتد گزینه پیشنهادی دوم فرگوسن یعنی دیوید مویس را انتخاب کرد تا جای سرمربی اسکاتلندی‌اش را پر کند اما ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تنها چیزی بود که سرمربی پیشین اورتون برای من‌یونایتد به ارمغان آورد.

این روزها شایعات درباره آینده لوئیز فن‌خال، سرمربی فعلی منچستریونایتد، شدت گرفته‌اند و از احتمال برکناری این مرد هلندی حکایت دارند. آنچلوتی اما باور دارد که اتفاقی که برای فن‌خال رخ داده، ممکن است برای محبوب‌ترین سرمربیان فوتبال دنیا هم رخ دهد.

او ادامه داد: در چلسی من دوگانه بردم و اخراج شدم. در رئال‌مادرید هم دسیما را بردم و اخراج شدم. هیچ مربی نیست که در دوران کاری‌اش اخراج نشده باشد. فرگوسن هم اخراج شده است، همین‌طور لیپی، کاپلو، مورینیو و بنیتس. تنها مربی که اخراج نشده گواردیولا است که البته او هم بسیار جوان است. او زمان زیادی دارد و یک روز به جمع مربیان اخراجی خواهد پیوست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج