جاباما
۳۲۹۷۳۷
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

با این مواد غذایی لاغر شوید!

مصرف برخی مواد غذایی تاثیرات زیادی روی لاغری و کاهش وزنتان میگذارند و می توانند موجب لاغری شما شوند بد نیست با آن ها آشنا شوید و از خواص لاغری آن ها بهره مند شوید

وب‌سایت دکتر سلام: مصرف برخی مواد غذایی تاثیرات زیادی روی لاغری و کاهش وزنتان میگذارند و می توانند موجب لاغری شما شوند بد نیست با آن ها آشنا شوید و از خواص لاغری آن ها بهره مند شوید

یکی از مهم‌ترین دلایل چاقی و اضافه وزن پرخوری است؛ گاهی به علت فشار روحی، استرس و افسردگی افراد به پرخوری روی می‌آورند و بدون آنکه بدانند کالری‌های بسیار زیادی را وارد بدن خود می‌کنند. به همین دلیل یکی از ترفندهای موثر در لاغری کنترل اشتها و پیشگیری از پرخوری است.

می‌توان با کمک مواد غذایی کم کالری و کاهش‌دهنده اشتها میل به پرخوری را مهار کرد از این طریق می‌توان پس از گذشت مدت زمان کوتاه به وزن و اندامی متناسب رسید. این مواد غذایی عبارتند از:

با این مواد غذایی لاغر شوید!

تخم مرغ:

اگر برای صبحانه دو عدد تخم مرغ ترجیحا پخته مصرف کنید تا زمان مصرف ناهار احساس سیری خواهید کرد. تخم مرغ سرشار از پروتئین است و می‌تواند تا ساعت‌ها از پرخوری جلوگیری کند.

سیب :

سیب سرشار از فیبر و آب است که شما را تا چند ساعت سیر نگه داشته و سبب می‌شود بین وعده‌های اصلی پرخوری نکنید. علاوه بر این، سیب حاوی پکتین بوده و از میل شدید به غذا خوردن پیشگیری می‌کند.

ماهی :

فرآورده‌های دریایی به خصوص ماهی سالمون یکی از سالم‌ترین غذاها برای کاهش میل شدید به پرخوری هستند. علاوه بر این، مصرف ماهی ۷۵ درصد کالری کمتری وارد بدن می‌کند.

با این مواد غذایی لاغر شوید!

حبوبات:

دانه‌های خوراکی همچون لوبیا، عدس، ماش و نخود از جمله حبوباتی هستند که سبب افزایش احساس سیری می‌شوند. غذاهای حاوی این مواد سرشار از فیبر، ویتامین و مواد معدنی هستند که متابولیسم بدن را افزایش داده و سریع سیرتان می کند.

بذر کتان:

بذر کتان سرشار از امگا ۳ و فیبر است که یک قاشق از آن می‌تواند به راحتی متابولیسم شما را افزایش داده و از پرخوری جلوگیری کند.

آواکادو:

آواکادو ترکیب مناسبی از چربی های مفید، ویتامین‌ها و املاح معدنی لازم است و با خوردن مقدار کمی از آن کمتر احساس گرسنگی و پرخوری به شما دست می‌دهد.

خشکبار :

خشکبار سرشار از پروتئین، چربی‌های مفید و فیبر هستند به همین دلیل با افزایش انرژی، مدت زمان طولانی تری شما را سیر نگه می‌دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج