۳۲۹۹۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تولید آیفون ۷ در سه مدل آغاز شده است

براساس یک گزارش که روز گذشته چاپ شده تولید اپل آیفون ۷ در کارخانه‌های طرف قرار داد اپل مثل پگاترون و فاکس‌کان آغاز شده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: براساس یک گزارش که روز گذشته چاپ شده تولید اپل آیفون ۷ در کارخانه‌های طرف قرار داد اپل مثل پگاترون و فاکس‌کان آغاز شده است. ظاهرا سه مدل از آیفون ۷ در حال تولید است. یک مدل معمولی اپل آیفون ۷، یک مدل اپل آیفون ۷ پلاس و یک اپل آیفون ۷ پرو یا پلاس پریمیوم.

تولید آیفون 7 در سه مدل آغاز شده است

در این مدت بحث از عرضه یک آیفون ۷ پلاس با یک دوربین پشتی دوتایی بوده است. براساس شایعات دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی در پشت این گوشی وجود دارد که یکی‌شان لرزشگیر اپتیکال تصویر دارد و لنز دیگر قابلیت زوم اپتیکال ۲ تا ۳ برابر را فراهم می‌کند.

طبق حرف و حدیث‌های این روزها درباره آیفون ۷ این گوشی نسبت به مدل قبلی تغییرات اساسی چندانی نداشته. حتی براساس نظر تحلیل‌گر شرکت KGI این گوشی احتمالا از نظر فروش چندان موفق نباشد.

ظاهرا در آیفون ۷ فاصله لبه‌ها و صفحه نمایش به قدری ناچیز است که انگار کل سطح روبرویی گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده به همین دلیل حسگر اثر انگشت، بلندگوها و دوربین جلویی گوشی هم درون صفحه نمایش تعبیه شده‌اند. از دیگر تغییراتی که ممکن است در آیفون ۷ ببینیم وجود صفحه نمایش خمیده با تکنولوژی امولد است. البته برخی گزارش‌ها می‌گویند این ویژگی را در آیفون ۸ خواهیم دید. گفته می‌شود اپل تصمیم دارد طراحی جدید و تغییرات بنیادین را در آیفون ۸ ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج